20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatliste om fotballspelarar ala Panzer Hagens si liste ;)  (Lest 27691 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hatliste om fotballspelarar ala Panzer Hagens si liste ;)
« Svar #75 på: 27. Nov. 2006, 00:38 »
Sitat fra: "Agurksaft"
Hehe , eg har høyrt rykter om at når Hulsker var lærar ved ein ungdomsskule så sa han ein gong i siste time" I dag er eg bakfull ,ta fri"

Ikke prøv å få meg til og like den bitchen. Vær så snill.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 07. Jan. 2007, 15:06 »
http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article854369.ece

det er iallefall ikke fint å bruke negro lenger
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #77 på: 11. Jan. 2007, 08:06 »
1. cisse
2. bellamy
3. reka
ayls kongen i forsvaret

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #78 på: 16. Jan. 2007, 19:43 »
1 - Robben
2 - Diouf
3 - Danny Mills
4 - Materazzi
5 - Totti
6 - Gary Neville
7 - Phil Neville
8 - Tim Cahill
9 - Berbatov
10 - Mikel
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 16. Jan. 2007, 20:10 »
Pascal Chimbonda

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #80 på: 16. Jan. 2007, 20:11 »
Sitat fra: "André S"
Pascal Chimbonda

Glemte av han, en klar utfordrer til pall plass på listen min
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

DanMan

• Gjest
Sv: Hatliste om fotballspelarar ala Panzer Hagens si liste ;)
« Svar #81 på: 07. Feb. 2007, 10:09 »
Velger å satse på en topp 5-liste, da jeg kunne risikert å bli sittende i hele dag, dersom jeg skulle laget en liste over alle usympatiske baller innen fotball.  ;D

1. Marco Materazzi - Blant mine lister er det bare de virkelig negative der dette makkverket innehar førsteplassen.

2. Cristiano Ronaldo - bevares, en strålende teknisk begavelse, og på sitt beste en glitrende spiller, men ødelegger mer enn nok med sitt usympatiske alter ego Ronaldive.

3. Didier Drogba - Som nr. 2, bare Diveba.

4. El Hadji Diouf - Hva gjør ikke dette vesenet av gale ting?

5. Craig Bellamy - Ikke diskutabelt engang, alle vet hva. For å sitere meg selv: Stolkastende, SMS-sendende, løgneraktig liten hissigpropp.

Dette betyr altså at utrivelige typer(?) som Fabricio Coloccini, Magnhild Hoset, Dimitar Berbatov, Greedy Mikel m.fl. ikke får plass. Jeg viser dog INGEN sympati.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 07. Feb. 2007, 16:32 »
Det jeg setter opp her er min "ALL TIME HATELIST"!

1. Eric Cantona
2. Arsenal`s gamle forsvar (Dixon, Adams, Keown, Winterburn, Bould) noen ufyselige karer!
3. David Beckham
4. Roy Keane
5. Gary Pallister

Dette er foreløpig, jeg vurderer sterkt noen flere navn.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 08. Feb. 2007, 17:03 »
Hva er det som er så galt med gutta der da Frode?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 08. Feb. 2007, 17:43 »
Håper ikke Frode har noe imot at jeg svarer for ham.

Cantona sier jo seg selv. Han var ei klyse over alle klyser. Enormt ego. En begavet fotballspiller men en stor idiot. Og han spilte veldig godt for et lag som ikke burde eksistert.

Beckham alias Dametrusa, som jeg alltid har likt å kalle ham er ikke helt ulik Cantona når det gjelder klysefaktoren. Har alltid hatt i overkant stor tro på seg selv, ser utrolig kvalmende ut og har spilt for feil lag.

Roy Keane burde innehatt førsteplassen. En idiot av dimensjoner. Sparket bestandig etter de han ikke likte, og Shearer var en av dem. Og ingen Newcastle-fan bør noensinne glemme da Shearer pådro Keane rødt kort. Et uforglemmelig øyeblikk. Og ingen bør noensinne våge å kritisere Gud for det.

Gary Pallister var bare en tjukk bastard som egentlig aldri har gjort noe særlig vondt for noen. En tulling som ikke kunne spille fotball.

Men hva Tony Adams gjør på den lista er beyond me. En fantastisk fotballspiller som jeg har enorm respekt for. Og jeg håper at vår alles kjære Steven Taylor utvikler seg til å bli enda bedre enn Tony Adams. Og hvis han arver Adams' temperament, så er det bare bra.

Dixon, Keown, Winterburn og Bould kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Keown kunne være en pain in the ass. Men ellers har jeg få referanser til dem alle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 08. Feb. 2007, 18:21 »
Håper ikke Frode har noe imot at jeg svarer for ham.

Cantona sier jo seg selv. Han var ei klyse over alle klyser. Enormt ego. En begavet fotballspiller men en stor idiot. Og han spilte veldig godt for et lag som ikke burde eksistert.

Beckham alias Dametrusa, som jeg alltid har likt å kalle ham er ikke helt ulik Cantona når det gjelder klysefaktoren. Har alltid hatt i overkant stor tro på seg selv, ser utrolig kvalmende ut og har spilt for feil lag.

Roy Keane burde innehatt førsteplassen. En idiot av dimensjoner. Sparket bestandig etter de han ikke likte, og Shearer var en av dem. Og ingen Newcastle-fan bør noensinne glemme da Shearer pådro Keane rødt kort. Et uforglemmelig øyeblikk. Og ingen bør noensinne våge å kritisere Gud for det.

Gary Pallister var bare en tjukk bastard som egentlig aldri har gjort noe særlig vondt for noen. En tulling som ikke kunne spille fotball.

Men hva Tony Adams gjør på den lista er beyond me. En fantastisk fotballspiller som jeg har enorm respekt for. Og jeg håper at vår alles kjære Steven Taylor utvikler seg til å bli enda bedre enn Tony Adams. Og hvis han arver Adams' temperament, så er det bare bra.

Dixon, Keown, Winterburn og Bould kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Keown kunne være en pain in the ass. Men ellers har jeg få referanser til dem alle.

Takker og bukker Joakim!!

Grunnen til at Arsenal tidligere forsvar er der, er fordi at Newcastle hadde noen skikkelige grisekamper mot Arsenal på midten av 90 tallet. Husker godt Dixon, Winterburn og Keown behandlet vår franske driblefant stygt, altså Ginola! Han lekte og drilla rundt med de gang på gang, men ALLTID kom den neste JÆVLEN og feide han ned! Ferdinand fikk også ganske røff behandling av disse! Husker spesielt en kvartfinale eller semifinale i Ligacupen borte mot Arsenal i 95/96 sesongen, plutselig ligger Dixon sammenkrøllet som en reke, ballen var ikke i nærheten, dommeren så ikke episoden, men det gjorde linjemannen som sto på den andre siden?? resultat rødt kort til Ginola og rett ut av cupen med Newcastle.

Kan også ta med at denne gjengen sammen med Seaman, regjerte i Arsenal sitt forsvar i en tidsepoke vi kun kalte laget for "boring Arsenal" eller "boring Gunners"!!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 09. Feb. 2007, 00:05 »
Spillere som er litt ufine og spiller litt tøft liker jeg... Har derimot lite til overs for sytepaver/ufine typer som Robben, Chimbonda, Drogba, Ronaldo, Bellamy, Diouf, Cisse osv...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 09. Feb. 2007, 16:07 »
Spillere som er litt ufine og spiller litt tøft liker jeg... Har derimot lite til overs for sytepaver/ufine typer som Robben, Chimbonda, Drogba, Ronaldo, Bellamy, Diouf, Cisse osv...
Spillere som er litt ufine og spiller litt tøft liker derimot IKKE jeg! Og spesielt IKKE når det er NUFC de gjør sine ufysligheter mot! Da blir de hatet hos meg!!!!!!!!!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 09. Feb. 2007, 17:59 »
Spillere som er litt ufine og spiller litt tøft liker derimot IKKE jeg! Og spesielt IKKE når det er NUFC de gjør sine ufysligheter mot! Da blir de hatet hos meg!!!!!!!!!

Seriøst skal du begynne å whine her og? Hvorfor begynner du ikke bare å se på damefotball?? Skjønner at du ikke liker Materazzi nå du ikke liker at folk er litt ufine!! Haha!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 09. Feb. 2007, 19:28 »
Seriøst skal du begynne å whine her og? Hvorfor begynner du ikke bare å se på damefotball?? Skjønner at du ikke liker Materazzi nå du ikke liker at folk er litt ufine!! Haha!
Vi har nok forskjellig smak. Og jeg har INGENTING imot damer, og heller ikke DAMEFOTBALL!!

Og, hvis du leser på det jeg har skrevet her på denne topic, har jeg ikke nevnt Materazzi med et ord, før du kommer med dine "spydigheter"! Så her var det nok du som begynte å "whine" og spre møkk!! Synd at du tar så på vei over at folk ikke mener det samme som deg!!!