20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???  (Lest 71763 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #75 på: 20. Aug. 2007, 14:17 »
Flott idé, Tim Buch. Dette skal vi diskutere!

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #76 på: 22. Aug. 2007, 02:53 »
Dette var en lang tråd å lese igjennom, med mye sutring til newutd.no å være..

Jeg vil enkelt og greit bare takke alle som jobber med newutd for en veldig bra side! Håper det gir litt inspirasjon til å arbeide videre, når dere ser at de fleste er kjempefornøyd med arbeidet dere gjør her.
Jeg har fulgt Newcastle i ca 15 år nå, men aldri veldig aktivt på noe forum. Er veldig imponert over det som virker å være en brennende interesse her inne blandt Newcastle folk i Norge, både av brukere og mod'er.

Stå på videre gutta, og heia Newcastle!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 22. Aug. 2007, 21:54 »
 > Vis nye svar på dine innlegg.

Fungerer denne? Hos meg kommer det bare gamle poster fram da. Ingen av det nyere trådene eg har postet i. Det er ganske irreterende. For det er ein viktig funksjon som eg begynner og bli lei av ikkje fungerer som den skal.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #78 på: 12. Sep. 2007, 18:07 »
Jeg vil bare si at jeg er full av beundring for det som har blitt gjort med denne siden. Det er helt riktig som ble sagt lengre opp i tråden, at det er forumet og nyhetene som bør være grunnpillarene i denne siden.

Tabeller kan man ganske enkelt linke til, da de fleste nok er vant til å lese engelske sider. Hva med å linke rett til nufc.co.uk sin tabell?
Jeg synes at det er helt greit å kritisere hverandre - men måten djmattis gjorde det på, vitnet om intelligens som kaffegrut.

Siden denne websiden drives på frivillighet, uten noen kompensasjon, skulle det bare mangle om ikke noe av innholdet var utdatert.

Hvis jeg skal gi et råd om forbedringer, så måtte det bli at man ble flinkere til å spørre brukerne om hjelp. Mulig det er bare meg, men jeg kan ikke huske å ha sett spørsmålet bli stilt? Jeg tenker da på at "ledelsen" tenker ut en artikkel/presentasjon etc som kunne være kjekk å skrive, men som de ikke har tid til å skrive. Noe slikt.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 12. Sep. 2007, 23:03 »
Takk for gode råd og konstruktiv kritikk, Bjørni. Det skal vi tenke på!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 13. Sep. 2007, 00:39 »
Er også svært imponert over arbeidet, rett og slett ei fantastisk side!

Men la merke til den terminlista igjen, Tottenham står det vi skal møte Lørdag 20. oktober. Skal være Mandag 22. oktober.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #81 på: 13. Sep. 2007, 01:57 »
Setter i gang med arbeidet med å oppdatere siden nå. Det er ikke et sekund for tidlig, men ber som sagt om forståelse for at den siste måneden har vært av det travle slaget. Det er mye man har å gjøre når man flytter til andre siden av jordkloden og i tillegg har to studier samtidig.

Det jeg har tenkt å gjøre er å:
- Oppdatere spillerprofilene / listen over spillere (Eivind har gjort halvparten allerede)
- Oppdatere terminlisten (den ble laget da den kom ut, oppdateringene er ikke kommer med)
- Publisere en transferoversikt som Eivind har laget.

Er det noe mer som må gjøres? Tar gjerne imot forslag nå som jeg først er i gang.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 13. Sep. 2007, 22:11 »
Det om klubben på forsida trenger en kjapp oppdatering ;)

Noreng

• Gjest
« Svar #83 på: 13. Sep. 2007, 22:44 »
Shopgreia er litt udattert også kanskje...

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #84 på: 16. Des. 2007, 19:56 »
Tenkte å starte en ny tråd men kan jo ta det her.

For det første synes jeg det er strålende at vi newcastle-fans har et alternativ til newcastle.no. Bra at noen startet opp en annen side. Setter selvfølgelig pris på det.

Men jeg synes at det er få oppdateringer på siden. Er jo klart at slike ting havner langt nede på listen over gjøremål siden det er frivilig arbeid men jeg har sendt tre mailer nå hvor jeg har spurt om det er mulig å få skrive litt på siden om forskjellige ting rundt klubben uten svar.

Så ja, syter litt over oppdateringene på siden ;)
"The first 90 minutes are the most important"

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 09. Jan. 2008, 00:02 »
Synes de som driver siden nå gjør e flott arbeid, men er enig i at siden kan bli oppdatert med nyheter oftere. Jeg leser oftest rundt på engelske sider selv, men tror at en bredere dekning av f. eks transfer rykter,( og kanskje et par artikler?) kan føre til at newutd.no får flere brukere på forumet, og flere som er inne på siden og leser.
Er det ulovlig å ta bilder fra f. eks google og bruke i artiklene?

Til slutt har jeg et spm. Får newutd.no penger etter hvor ofte vi trykker inn på reklamelinkene? Jeg har vært slakk med dette, men vet ikke om det er noe vits?
Får vi flere treff i mnd vil vell også dette føre til at vi blir en mer attraktiv side å ha reklame på?

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 09. Jan. 2008, 20:45 »

Til slutt har jeg et spm. Får newutd.no penger etter hvor ofte vi trykker inn på reklamelinkene? Jeg har vært slakk med dette, men vet ikke om det er noe vits?
Får vi flere treff i mnd vil vell også dette føre til at vi blir en mer attraktiv side å ha reklame på?

Ja! Trykk i vei!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #87 på: 09. Jan. 2008, 23:28 »
Annern: Det er ubestridelig betenkelig at man bruker bilder man ikke har opphavsrett til. Men selv liker jeg å bruke bilder i artiklene mine, og låner ofte av diverse byråer siden jeg selvsagt ikke har noe bugnende arkiv selv. Så lenge man refererer til innehaveren av opphavsrett/copyright bør man ikke kunne stilles for hardt til veggs på slikt. Det har i hvert fall aldri skjedd, så vidt meg bekjent.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Anthony

• Gjest
« Svar #88 på: 22. Juli 2008, 22:28 »
Noe som kunne vært bedre på sida var en bedre profil til hver enkelt bruker. Hadde vært mer interessant med en presentasjon, gjestebok(?) eller/og blogger elns.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 22. Juli 2008, 23:49 »
skal vi nå ta helt av så kunne jeg drept for epost addresen Erlend.simonsen@newutd.no :D 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....