20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!  (Lest 40481 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #150 på: 01. Des. 2006, 11:55 »
Sitat fra: "Journalisten"
Det kan jo nesten virke som din definisjon av fantastisk ligger et sted rundt det mange av oss andre vil definere som middels. Å påstå at Milner har vært fantastisk for oss i år er rett og slett bare tull.

Jeg kommer ofte til skade for å sammenlikne Milner med resten av laget vårt, og den formen vi har hatt i år, og da vil jeg si at om han ikke har v'rt den beste, så i hvertfall en av dem...

For sikkerhets skyld, la oss sveipe gjennom ellevern til Newcastle:

Given: Meget god, minst like god som Milner.
Carr: Tabbe på tabbe og erstattes forhåpentligvis i januar.
Ramage: God og stabil.
Bramble: Noen gode kamper nå, men det holder ikke...
Moore: Altfor ustabil og dårlig i markeringsarbeidet.
Duff: En gedigen skuffelse.
Milner: Kommer seg fri på høyrevingen gang på gang, og det er en grunn til at Solano har blitt danket ut, og at O`Neill vil ha han..
Emre: God på sitt beste, elendig på sitt dårligste.
Parker: Har kanskje vært vår beste, sammen med Milner og Given.
Martins: Glimter til i perioder, men har ikke fått ut noe potensial ennå..
Sibierski: Godt kjøp. Jobber og sliter.

Kan hende noen er uenig i oppstillingen, men det er nok den som er blitt brukt mest hittil i år.

Av disse syns jeg Milner skiller seg ut sammen med Given, Ramage, Parker og til tider Emre.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 01. Des. 2006, 13:14 »
Sitat fra: "EivindI"
Det kan jo nesten virke som din definisjon av fantastisk ligger et sted rundt det mange av oss andre vil definere som middels. Å påstå at Milner har vært fantastisk for oss i år er rett og slett bare tull.

Jeg kommer ofte til skade for å sammenlikne Milner med resten av laget vårt, og den formen vi har hatt i år, og da vil jeg si at om han ikke har v'rt den beste, så i hvertfall en av dem...

For sikkerhets skyld, la oss sveipe gjennom ellevern til Newcastle:

Given: Meget god, minst like god som Milner.
Carr: Tabbe på tabbe og erstattes forhåpentligvis i januar.
Ramage: God og stabil.
Bramble: Noen gode kamper nå, men det holder ikke...
Moore: Altfor ustabil og dårlig i markeringsarbeidet.
Duff: En gedigen skuffelse.
Milner: Kommer seg fri på høyrevingen gang på gang, og det er en grunn til at Solano har blitt danket ut, og at O`Neill vil ha han..
Emre: God på sitt beste, elendig på sitt dårligste.
Parker: Har kanskje vært vår beste, sammen med Milner og Given.
Martins: Glimter til i perioder, men har ikke fått ut noe potensial ennå..
Sibierski: Godt kjøp. Jobber og sliter.

Kan hende noen er uenig i oppstillingen, men det er nok den som er blitt brukt mest hittil i år.

Av disse syns jeg Milner skiller seg ut sammen med Given, Ramage, Parker og til tider Emre.

Enig med deg Eivind. Kan legge til at Taylor har vært meget god i de siste kampene. Slik det er nå savner jeg ikke Moore i det hele tatt, for av en eller annen merkelig grunn er det Bramble og Moore som er førstevalget til Roeder. Legger også til at Baba ikke er stort sett bedre enn Carr, og at Zog ikke har vært i nærheten av sitt potensiale.

Det skal sies at Zogbia nettopp har mistet sin far. Det har utvilsomt noe av skylden for at den unge spilleren ikke har vært seg selv i det siste. I tillegg forsvant hans to beste venner i Boumsong og Faye denne sommeren.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 02. Des. 2006, 17:49 »
Vet ikke om jeg vil trekke frem Parker sammen Milner, Given og Ramage. Jeg synes Parker har vært meget skuffende så langt denne sesongen, i forhold til det han viste i fjor vår. Han startet veldig bra, men så har han gradvis dabbet mer og mer av, synes jeg, og har ikke stått frem på den måten jeg mener vi bør forvente av vår kjære kaptein.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 04. Des. 2006, 15:06 »
Milner expects Toon stay

Newcastle midfielder James Milner says he expects to stay at the club when the transfer window reopens.

Milner has been strongly linked with a move away from St James' Park with Aston Villa keen on signing him.

Villa were close to signing Milner in August only for Newcastle to pull the plug on the move just hours before the close of the transfer window.

Milner has been one of the shining lights for Newcastle this season with a number of impressive performances.

The former Leeds youngster has played down talk of a move to Villa in January claiming he is happy at Newcastle.

"I think I'll still be here in January," Milner told the Guardian.

"When you're at a club like Newcastle I certainly hope so."

Dette er virkelig gode nyheter.. Kilde: SKY SPORTS

Og Sky sports er ikke helt enig med deg, Journalisten...

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #154 på: 04. Des. 2006, 17:06 »

Det ser jeg. Og det forundrer meg egentlig ikke. Men det betyr vel ikke at de har fasitsvaret?
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 04. Des. 2006, 17:13 »

Det ser jeg. Og det forundrer meg egentlig ikke. Men det betyr vel ikke at de har fasitsvaret?

Nei.. Det har ingen...

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #156 på: 04. Des. 2006, 17:18 »

Nei.. Det har ingen...

Det var det svaret jeg håpte du ville komme med. Det er bra, Eivind. Jeg må jo ærlig talt innrømme at jeg er i klart mindretall i denne saken, men jeg leste faktisk en spalte i Daily Mail for et par dager siden (papiravisen) hvor en skribent var helt enig med meg.

Folk kommer alltid til å ha forskjellige meninger om slike ting, hvor folk skal spille, og om de skal spille i det hele tatt. La oss uansett håpe at Milner i fremtiden overbeviser også meg.  8)
Tore Eikeland,

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #157 på: 04. Des. 2006, 19:29 »
Denne skribenten i Daily Mail liker nok ikke Newcastle uansett og skulle nok helst spre litt dritt slik at Newcastle selger han til Villa.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #158 på: 06. Des. 2006, 21:36 »
Etter å ha sett denne svært svingende førsteomgangen i Newcastle United, må jeg som forumets største Milner-kritiker komme med noen uttalelser. Glimtvis har Milner fine løp og pene pasninger. Men fortsatt blir en god del gjort feil, og det er synd, og gjør at jeg fortsatt står noenlunde fast ved at Newcastle er best tjent ved å hente en annen spiller enn Milner.

Men likevel må jeg jo innrømme at jeg aner en viss fremgang hos Milner i forhold til tidligere i sesongen, men han er fortsatt rimelig ustabil i sitt spill.
Tore Eikeland,

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 06. Des. 2006, 21:46 »

Men likevel må jeg jo innrømme at jeg aner en viss fremgang hos Milner i forhold til tidligere i sesongen, men han er fortsatt rimelig ustabil i sitt spill.

Kor mange Newcastle spillere har vert stabile i år ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 06. Des. 2006, 21:49 »
Etter å ha sett denne svært svingende førsteomgangen i Newcastle United, må jeg som forumets største Milner-kritiker komme med noen uttalelser. Glimtvis har Milner fine løp og pene pasninger. Men fortsatt blir en god del gjort feil, og det er synd, og gjør at jeg fortsatt står noenlunde fast ved at Newcastle er best tjent ved å hente en annen spiller enn Milner.

Synes du Duff eller Zoggy har vært noe bedre i år? Da må vi vel selge de også da??

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 06. Des. 2006, 23:25 »
Milner åpnet bra i dag, men han fallt litt av utover i kampen. Langt i fra hans beste kamp i år, men han kommer til å bli svingod. Synes vi bør ofre Milner for Sibierski når Dyer er frisk igjen...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 07. Des. 2006, 00:04 »
Bør ofre Milner for Sibierski når Dyer er frisk? Hva pokker er det du messer om?

Skal Sibbe spille høyreving?
Skal Dyer spille høyreving?

Ingen av de to er bedre høyrevinger enn Milner.
Dyer trives ikke på kant. Sibbe skal spille spiss i Newcastle.

Milner har vært god denne sesongen. Ustabil, men han har likevel vært blant de som har prestert best i flest kamper. Han har god teknikk, stor fart, gode innlegg, som kan bli enda bedre. Han har vært mye bedre enn Duff og N'Zogbia, for ikke å glemme Luque.

Han har gjort mye mer utav seg enn nykommer Martins. Han har i mine øyne vært viktigere for laget enn Parker. Og jeg vil trekke frem Milner sammen med Given og Butt når jeg snakker om de beste spillerne våre så langt denne sesongen. I enkelte kamper har han storspilt. I noen kamper har han vært litt opp og ned, og i en og annen kamp har han vært usynlig og svak.

Milner har prestert mye bedre enn sin konkurrent på høyrevingen, som for tiden har stor suksess som høyreback. Han har prestert bedre og mer stabilt enn dagens helt Emre. Og han har vært flere tusen hakk over forsvarsspillerne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 07. Des. 2006, 00:18 »
Ja. Jeg er enig i at Milner har vært blant de beste.

Og ja, jeg mener at både Sibbe og Dyer skal spille, og da er det slik jeg ser det nødvendigvis en midtbanespiller som må vike plass. Og jeg mener Dyer kan spille på høyresiden, kanskje ikke i en like utpreget kantrolle som Milner og Solano.

Jeg glemte selvsagt at Milner kan spille venstrekant også og jeg mener helt klart at N`Zogbia bør vrakes nå...

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #164 på: 07. Des. 2006, 09:15 »
Første halve timen i andre omgang var ikke Milner engang på banen. Jeg så ham ikke én eneste gang. Og slik er det ofte. Han gjemmer seg vekk i store deler av kampen, roter bort ballen og gjør mye feil. Glimtvis har han også helt OK innlegg og innsats, men det er ikke nok!

For øvrig er jeg enig i at N'Zogbia roter mye, men personen som påstår at Milner har vært bedre enn Parker denne sesongen tar i hvert fall fryktelig feil. Til tross for at Parker kanskje ikke har vært like fenomenal som forrige sesong, har han fortsatt gjort en mye bedre høstsesong enn Milner!

Ellers kan jeg jo si at jeg er veldig glad for at personen jeg har etterlyst i lang, lang tid - Antoine Sibierski - nå ser ut til å danne fast spisspar med Obafemi Martins. En kjempespennende kombinasjon som spilte godt sammen i går, og viste tydelige tegn på et langsiktig interessant samarbeid. Fryktelig synd at det herlige angrepet, avsluttet av Sibierskis mål, feilaktig ble annullert for offside. Veldig frustrerende. Hadde vi ikke vunnet hadde jeg personlig levert inn protest.

Emre hadde også en aldeles nydelig kamp i går. Han fikk til utrolig mye bra spill, både selv og sammen med sine lagkamerater, og viste tydelig at han har svært mye å by på i fremtiden også. Veldig gøy å se det. Nicky Butt jobbet knallhardt og spilte svært bra, og ble ganske så fortjent kåret til banens mann på St. James', selv om opptil flere andre kandidater også kunne fått den uten at jeg skulle klaget på det.

Kjempeherlig med en seier! Men jeg er faktisk enig med personen som mente at Milner må ut når Dyer kommer tilbake. Hvis Dyer er interessert i å spille høyrekant, bør Milner settes på første fly til benken. Det er min oppriktige mening, med mindre Milner viser kraftig progresjon i løpet av de neste to månedene.
Tore Eikeland,