20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 227116 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1005 på: 18. Jan. 2007, 12:01 »
Forbanna dritt!! Neill var en de spillerne jeg ville ha. Men for å være ærlig så er det ikke høyreback som er vår svakeste posisjon.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1006 på: 18. Jan. 2007, 12:16 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1007 på: 18. Jan. 2007, 12:18 »
Sies nå at Lauren nærmer seg Portsmouth.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1009 på: 18. Jan. 2007, 12:36 »
Ryan Babel i Ajax! Han er et kjempetalent! Har sett han fått slippe til for Ajax, og han har ekstrem hurtighet, og er heller ingen liten tass. Spiller vel spiss og offensiv midtbanespiller. Hadde vært en drømmesigning, men desverre litt usansynlig kanskje? Dessuten er jeg piss lei av alle rykter om overganger. Er vi heldig finner vel Roeder en ubrukelig 30-åring eller to helt på tampen av transfervinduet. Andy O'Brien er sikkert ledig?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1010 på: 18. Jan. 2007, 13:11 »

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1011 på: 18. Jan. 2007, 13:21 »
og der har West Ham fått Lucas Neill fra blackburn. Faen nå må Roeder få opp øyene og få tak i noen kvalitetsspillere! Ser INGEN grunn ti at vi ikke kunne fått Lucas Neill, en av de beste høyrebackene i PL. Begynner å bli lei av ingenting skjer på overgangsmarkedet enda, gret at det er 13 dager igjen, men hadde vært kjekt å hatt forsterkninger på plass fortest mulig!
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

BallaJazz

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #1012 på: 18. Jan. 2007, 13:30 »
Å nei.Ydmykelsen i går holder nok ikke for å kunne kjøpe inn forsvar spillere fra Roader sin side.Vi ender nok opp med Radzinski i fulham rett før viduet stenger :lol: .Men er jo ganske utrolig hvis vi ender opp med å ikke kjøpe en eneste forsvar spiller til transfer vinduet stenger.Det har jeg rett å slett vanskeligheter med å forstå når problemet er så åpentlyst

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1013 på: 18. Jan. 2007, 13:33 »
Sitat fra: "Asbjørn"
En eller annen Babel er linket.

http://www.eurosport.com/football/premiership/2006-2007/sport_sto1058664.shtml

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=442408&CPID=8&clid=4&lid=&title=BABEL+CATCHING+MAGPIES+EYE

Babel er rå. En av de største talentene i den Nederlandske serier.. Men jeg ser ingen grunn til at han vil til Newcastle.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1014 på: 18. Jan. 2007, 13:51 »
Hørt den før?

I won't make panic buys

By Alan Oliver, The Evening Chronicle

Glenn Roeder insists he will not make any panic buys after Newcastle United were humiliated in front of the whole nation in last night's FA Cup drubbing by Birmingham at St James' Park.

However, Roeder was still at his desk at the crack of dawn in his bid to try to get some much-needed defenders into the club.

But it is unlikely that he will be able to pull off any signings before his former club West Ham come to St James' Park on Saturday.

Roeder was down but far from out when I spoke to him today and he said: "Last night will not affect my thinking on what players I may or may not want to sign.

"I will not be making any panic buys.

"In fact, my targets are exactly the same today as they were before last night's game. I am not a lemming about to run off the end of the cliff.

"I could easily go out and buy a couple of central defenders who are the wrong side of 30, but that's the road to nowhere.

"And if the truth was told there are not many good 30-year-olds out there.

"January is an awful time to be trying to buy players, with clubs, for a vast number of reasons, not wanting to get rid of their players."

A lot of names have been bandied around in recent weeks as United targets, and all but a couple have been wrong.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1015 på: 18. Jan. 2007, 13:51 »
Celtic vil ha Carr i følge Oliver og andre nettsteder.

Roeder made a big thing last night of the fact that he will have both Stephen Carr and skipper Scott Parker back for Saturday's match as United set their sights on their second Premiership double in the space of six days.

But the return of Carr, who is interesting Gordon Strachan up at Celtic, will not exactly excite the United supporters.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1016 på: 18. Jan. 2007, 13:54 »
Om vi hadde fått Alan Curbishley som manager er det ikke vanskelig å se hvilke spillere som kunne ha kommet til Newcastle i januar. Lauren takket nei til West Ham, men tipper han hadde takket ja til Newcastle. Ser ut som Pompey kan bli neste stopp for Lauren. Curb ønsker også å ta med seg Bent til West Ham.

Ellers har jeg aldri skjønt problemet med å hente et par spillere som er 30-år eller eldre. Det er noe f.eks Alex Ferguson har gjort ved flere anledninger. Se f.eks hva Big Sam har fått til med Bolton. Er ikke akkurat noe juniorlag.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1017 på: 18. Jan. 2007, 14:21 »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1018 på: 18. Jan. 2007, 14:25 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Herregud, en fuckings spiller før 31. januar.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~966966,00.html

Jeg håper for alt i verden at dette er Wayne Bridge. Tro det eller ei, men jeg føler at venstreback plassen bør førsteprioriteres. Ellers var det dette jeg skrev i kamptråden i går, Roeder kommer nok ut og snakker om nye spillere i morgen for å prøve å få litt ro.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
OK
« Svar #1019 på: 18. Jan. 2007, 14:30 »
Jeg synes det er helt OK at det ikke blir noen "panic buy's". Roeder hadde ikke steget i kurs om han hadde briljert med å være flinkest i klassen til å bruke opp "lommepengene" lenge før transefervinduet stenger. Store navn trenger nødvendigvis ikke å bli noen suksess. Regner med at de har lært av Boumsong-storyen.
Livet er svart/hvitt!