20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 224395 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #480 på: 16. Des. 2006, 18:51 »
Sitat fra: "Førre"
nufc.no er jo ikke akkuratt den sikreste kilden på kloden.

Nei, og de nevner også at Craig Moore forsvinner til sommeren. Er dette bestemt? De sier også at Bramble blir solgt hvis vi får bud på han... Det tviler jeg faktisk på med skadeproblemene som herjer..

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #481 på: 16. Des. 2006, 19:34 »
Moore reiser hjem til Australia for å spille i hjembyen sin til sommeren ja.

Jeg leste om Chris Riggot jeg også, på en engelsk side der det stod han ville koste 4mp. Han er ikke spesielt god og du kan få endel bedre spillere til samme prisen.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #482 på: 16. Des. 2006, 23:03 »
Jeg vil gjerne se en "Shearer". En stor og sterk med målteft. Vil fungere perfekt sammen med både Martins og Owen.. Vet ikke helt hvem det vil være, men jeg er redd Roeder kommer til å gå for Viduka. Personlig mener jeg Beattie ville vært bedre. Tror ikke vi trenger å betale alt for mye for han, pluss at han har et vanvittig potensiale.

Ser vi blir linket med Riggot, noe jeg håper er svada. For all del, ikke hent han! Da er det bedre å beholde Bramble og kjøre med Ramage og Taylor som faste bak.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #485 på: 17. Des. 2006, 19:19 »
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/sundaysun/tm_headline=toon-eye-qpr-kid%26method=full%26objectid=18277207%26siteid=50081-name_page.html

Hmmm. Er ikke så sikker på om han er så veldig mye større talent enn Carroll, men uansett det hadde vært et spennende kjøp. Men jeg håper også at vi henter inn en mer rutinert duellsterk spiss noe lignende Sibbe bare litt yngre i januar. Gjerne Beattie eller Aaron Hunt.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #486 på: 17. Des. 2006, 21:09 »
Sitat fra: "VepsoO"
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/sundaysun/tm_headline=toon-eye-qpr-kid%26method=full%26objectid=18277207%26siteid=50081-name_page.html

Hmmm. Er ikke så sikker på om han er så veldig mye større talent enn Carroll, men uansett det hadde vært et spennende kjøp. Men jeg håper også at vi henter inn en mer rutinert duellsterk spiss noe lignende Sibbe bare litt yngre i januar. Gjerne Beattie eller Aaron Hunt.

Virker som om han er større talent enn Carroll, da store klubber som Liverpool, Wigan og Newcastle er på jakt etter han. Den samme interessen kan ikke sies å bli vist for Carroll..

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #487 på: 18. Des. 2006, 02:29 »
Vel, det virker som at vi har minst £10mill og handle for, jeg hadde som tidligere nevnt gledelig brukt £5mill på Edu, som har et voldsomt potensiale. Han har visstnok vært i Moskva en stund, men lite har skjedd der borte. Mange sier han er for veik for PL, greit nok, men enig i det er ikke jeg..

Uansett TOTALT imot og svi av minst £10mill på en ny spiss-igjen. Vi trenger folk bakover på banen, gjerne et par offensive backer.

Ø.L, som ønsker seg Edu som nyttårsgave-i tillegg til norsk seier i nyttårsrennet med Arne i brunst!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #488 på: 18. Des. 2006, 10:56 »
håper på takeover så vi ikke har 100mill og handle for

bedre med 300 :p

da har vi penger  til to backer, midtsopper og spiss av høy kvalitet
lt;3 Newcastle <3

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #489 på: 18. Des. 2006, 11:12 »
Heldigvis er ikke forsvarere det dyreste på markedet, og man kan få 2-3 gode for 10mp.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #490 på: 18. Des. 2006, 17:14 »
Lite aktuellt at vi har sjangs på Klose, men jeg viser nyheten uansett.  :P

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1782910,00.html

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #491 på: 18. Des. 2006, 18:10 »

Aldri si aldri. Owen, Shearer og Luque var temmelig ettertraktet da de kom til oss, de også..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #492 på: 18. Des. 2006, 20:39 »
Sitat fra: "EivindI"

Aldri si aldri. Owen, Shearer og Luque var temmelig ettertraktet da de kom til oss, de også..

Luques situasjon kjenner ikke jeg så mye til. Men jeg tillater meg å tvile på at Klose er såpass mye geordie at han har en lignende klausul i kontrakten som det Shearer hadde for å si det sånn.
Owen sitt tilfelle var også meget spesielt, og hadde det ikke vært for de spesielle omstendighetene hadde nok aldri Owen vært Newcastle spiller heller.

Med andre ord: jeg tviler meget sterkt på at vi får se Miroslav Klose som Newcastle spiller. Særlig når jeg ser hvilke andre klubber som er interessert i ham. Jeg tviler dog på at Barcelona vil prøve å kjøpe ham, så de kan vi mest sannsynlig se bort ifra, men Klose har jo tidligere snakket varmt om Juventus. Han har jo faktisk snakket om hvordan han kan klare seg uten europacupspill i en sessong. Noe jeg tolker dithen at han holder døra på gløtt for Juventus. I tillegg er det jo sånn at noe av det største for en tysk fotballspiller vil være å få muligheten til å spille for Bayern München. Etter det jeg har forstått er det i mange tilfeller mer attraktivt enn en utenlandsk storklubb for tyske spillere.
Jeg går med andre ord ikke rundt med store forhåpninnger om at Klose skal bli Newcastle spiller, men skal aldri si aldri, større mirakler har skjedd før, og det ville egentlig vært det beste om jeg tok feil med min voldsomme pesimise her.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #493 på: 22. Des. 2006, 13:18 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/tm_headline=beattie-sparks-move-by-rovers%26method=full%26objectid=18308284%26siteid=94762-name_page.html

Blackburn prøver seg på Beattie? For 2,5mp så synes jeg han er et godt kjøp!! Da hadde vi hatt 7,5mp til å styrke forsvaret vårt for! :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #494 på: 22. Des. 2006, 17:21 »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /