20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guiseppe Rossi  (Lest 54238 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #150 på: 11. Nov. 2006, 12:22 »
Rossi har ikke fått for mye spilletid. Det synes jeg blir helt feil å si. Han har startet veldig få kamper, og har få innhopp. Han har scoret ett mål, i ligacupkampen mot Portsmouth, men har hatt håpløse arbeidsforhold i kampene han har spilt. Forøvrig er det vanskelig å forvente at en 19-åring skal spille på Ronaldo-nivå.

Luque har ikke vist så veldig mye bedre spill han heller, men han har vært heldig og scoret noen få mål, slik at statistikken hans ikke ser så aller verst ut. Men det bittelille jeg har sett av Rossi bærer preg av en spiller som jobber hundretusenvis av ganger bedre enn den spanske primadonnaen. Men vi kan ikke forvente at han skal score 20 mål og storspille når laget sliter enormt med å finne en egnet spillestil og sliter i nedrykkssumpa.

Rossi fikk starte sin første kamp mot Portsmouth i ligacupen. Da meldte skadeproblemene seg, og Rossi ble nødt til å starte et par kamper etter den også. Fra før har han bare noen ytterst få innhopp fem minutter før slutt. Hvis det er for mye spilletid betyr det bare at Rossi er hatet ene og alene fordi han er Man Utds eiendom. Jeg er enig i at det ikke er det beste å låne fra Man Utd, jeg forstår at det vekker reaksjoner, men det er begrenset hvor mye bedre Rossi har blitt av dette oppholdet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sinilio

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #151 på: 11. Nov. 2006, 14:31 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Sinilio, dette er eit United forum :wink:
Men velkommen Man Utd supporter.  :wink:

Hehe, burde tenkt meg at United betegnes som Newcastle her inne. Skal skrive Manchester United fra nå ;)

Takker for svar angående Rossi alle sammen. Har vært litt bekymret for gutten, siden jeg ikke har hørt så mye om ham i år. Får håpe han får dere opp av sumpa, for gutten er jo en fantastisk spiller. Han trenger bare vende seg til nivået. 30 mål på 29 kamper for reservelaget forrige sesong sier litt.
Bli med på COM

Er Man United-supporter, men fikk lyst til å registrere meg på newcastle forumet. Skal være så seriøs som mulig.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #152 på: 11. Nov. 2006, 14:35 »
Rossi få oss opp av sumpa?  :lol:  

Jaja, takk for sympatien ihvertfall.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #153 på: 12. Nov. 2006, 00:06 »
I min bok går han som "Dverg#3" i angrepsrekka..
Oscillons From The Anti-Sun

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #154 på: 12. Nov. 2006, 00:38 »
Ingenting av det jeg har sett av Rossi tilsier at han noen gang kommer til å spille seg til en fast plass på Manchester United. Greit at han har en god målrate på reservelaget, men det hadde også Chopra for Newcastle.

Rossi kommer alltid til være et talent som tilslutt drar til en mindre klubb i håp om mer førstelagsspill. Kanskje Cardif hvor han danner et dødelig spisspar med Chopra??;)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #155 på: 12. Nov. 2006, 10:49 »
Synes ikke han er noe særlig mye bedre enn Chopra. Har nesten større tro på Chopra enn Rossi.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Agurksaft

• Gjest
Guiseppe Rossi
« Svar #156 på: 12. Nov. 2006, 17:27 »
Spel kun bakromspassningar eller ballen i beina på Jostein Flo, og han hadde aldri spelt i Premier League.
Rossi blir spelt dårlig i Newcastle.

BallaJazz

• Gjest
Guiseppe Rossi
« Svar #157 på: 13. Nov. 2006, 16:27 »
Nå er Rossi en spiller under utvikling så han er ikke den typen til å greie å heve newcastle til dags dato

Agurksaft

• Gjest
Guiseppe Rossi
« Svar #158 på: 13. Nov. 2006, 16:35 »
Ut frå det du seier, så  meinar du at Taylor, Milner og N`Zogbia heller ikkje hevar Newcastle dags dato?

BallaJazz

• Gjest
Guiseppe Rossi
« Svar #159 på: 13. Nov. 2006, 16:55 »
Nå snakker jeg om Rossi.Ikke de du nevner..Er det den tråden her er basert på.Rossi har ikke akuratt vært noen forsterkning?Uansett hvor mye hvis eller åssen man vill ta det så handler allt om å hevet laget å tillføre laget noe ekstra .

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #160 på: 13. Nov. 2006, 20:15 »
Rossi har fått mye mye mer spilletid enn Luque, også har han ikke fått 10 minutter den måneden og en omgang denne måneden....
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #161 på: 13. Nov. 2006, 22:45 »
Synes Rossi har fått for mye spilletid ja. Han burde ikke spillt noe som helst så lenge Luque, Martins, Sibierski, eller Duff  :!: kan spille spiss.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #162 på: 14. Nov. 2006, 13:15 »
Duff er da ingen spiss!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #163 på: 14. Nov. 2006, 14:28 »
Nei, skrev det for å understreke at jeg ikke synes Rossi bør få spille  :wink:

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #164 på: 14. Nov. 2006, 15:31 »
Luque er faktisk ingen spiss han heller for å poengtere det og, ikke Sibierski heller. De eneste rene spissene vi har i klubben er jo Owen, Ameobi og Martins. Tragisk som det er! To av de er ute resten av sesongen.

Helt personlig så synes jeg faktisk at kjøpene av Duff og Luque er totalt missplassering av penger. Burde heller kjøpt oss noen skikkelige spisser eller forsvarsspillere!