20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvor ender vi på tabellen i år?

Blandt de 4 øverste
11 (28.2%)
Blandt de 7 øverste
25 (64.1%)
Blandt de 12 øverste
2 (5.1%)
Vi går på en smell
1 (2.6%)

Stemmer totalt: 36

Avstemning er avsluttet: 25. Aug. 2006, 17:28

Skrevet av Emne: Hvor ender vi på tabellen denne sesongen?  (Lest 4655 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirAndreas

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Hvor ender vi på tabellen denne sesongen?
« på: 25. Aug. 2006, 17:28 »
Jeg lurer ganske enkelt på hvor folket tror vi ender opp på tabellen i år og hva vi bør gjøre/ikke gjøre for å kjempe helt der oppe..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 25. Aug. 2006, 17:39 »
Jeg tipper 5.plass.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 25. Aug. 2006, 18:29 »
4. plass, foran Toten.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 25. Aug. 2006, 19:14 »
med et par gode kjøp til så ser jeg ikke topp 4 som urealistisk. tror chelsea og man u blir i en klasse for seg!
lt;3 Newcastle <3

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 25. Aug. 2006, 22:29 »
Er redd for Liverpool og Arsenal også, ihvertfall Liverpool..

De har enorm fart på begge vinger, pluss Bellamy og Kuyt foran.. Samt Peter skrittet.. Unner de alt vondt.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 26. Aug. 2006, 12:19 »
Tror desverre vi er for tynne både bak og forover. Tipper vi kommer på 6 plass, MULIGENS 7.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 26. Aug. 2006, 16:26 »
Topp 6 er målet, og det bør vi kunne klare. Ihvertfall dersom vi får inn de forsterkningene vi må ha.

Sannsynligheten for at vi kan utfordre topp 4 ser jeg på som liten. De lagene er altfor sterke og har langt større og bredere staller enn oss. De har klassespillere i samtlige ledd, og på benken, noe vi mangler.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 26. Aug. 2006, 18:05 »
Hvis Tottenham fortsetter i samme spor resten av sesongen kan vi sikte mot 5 plass.!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #8 på: 26. Aug. 2006, 18:29 »
Det som er fantastisk nå er at vi ligger på tiendeplass med en eller to kamper mindre spillt enn de aller fleste andre lag! Vinner vi mot Villa ligger vi enormt godt ann! I starten i alle fall :D

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 27. Aug. 2006, 03:34 »
Jeg ser på det som nesten umulig at vi skal havne på topp 4. Vi har i mine øyne en altfor tynn stall. Vi har ingen reserve becker , og ingen reserve spisser. Får vi skade på f.eks babayaro(som forøvrig jeg mener ikke er god nokk) sliter vi meget. Vi kan bruke ramage som backup på høyre og venstrebacken, men hvis carr eller baba blir skikkelig skadet er ikke ramage en god løsning. Han er rett og slett for dårlig til at vi kan bruke ham over lengre tid.

Forsvaret har enda til gode å vise topp 4 klasse. Blir moore skadet , frykter jeg at forsvaret blir sterkt redusert. Bådet laget og ikke minst Bramble/taylor trenger moore sin rutine.

Men jeg føler at vi virkelig har noe på spennende på gang nå, og jeg er helt med på tankegangen til Roeder. Vi ser tydelig at han har en plan når han kjøper spillere. han bygger for fremtiden, og han henter fine spillertyper til klubben. Vi har en svært positiv fremtid i møte!

Vi må heller ikke glemme cupene :) det skulle ikke forundre meg om vi vinner noe i år ! for cup er cup , men i serien føler jeg at vi pr dags dato ikke har en god og bred nokk stall til å hevde oss i toppen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 27. Aug. 2006, 13:01 »
De fleste burde skjønne at stallen vår er altfor tynn til at en Topp 4-plassering er spesielt realistisk. Vi må konsentrere oss om å bli bedre enn i fjor.

Jeg håper forøvrig at Roeder henter inn en backup i forsvaret og i angrepet før vinduet stenger.

Vi har noe spennende på gang, men vi må nok være aktive også på vintermarkedet, for at stallen skal være komplett.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #11 på: 27. Aug. 2006, 14:50 »
Jeg håper og tror på en topp 10 plassering. Det skal vi klare. Likevel, skal vi ikke tro at vi er garantert en slik plassering. Stort sett alle her inne tipper vi kommer på opp 5, noe jeg ser som høyst usannsynlig og urealistisk. Vi har ikke stall til dette. Vi har to spisser som duger, og den ingen av dem har slått til enda. Vi har hentet inn en spiss som spilte bra i en totalt annen fotballverden, som alle forventer skal score i bøtter å spann. Det vil han nok gjøre, men han må venne seg til spillestilen. Dette blir ett slit år for oss. Vi kommer ikke til å være fornøyd etter sesongen.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 27. Aug. 2006, 17:24 »
Jeg tipper 7.plass
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

djmattis

• Gjest
« Svar #13 på: 28. Aug. 2006, 04:27 »
mellom 4 og 7 skal vi klare

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 28. Aug. 2006, 09:24 »
Vi ender mellom 5 og 7.
Man Utd, Chelski, Liverpool og Arsenal er i en klasse for seg desverre, og vi har ike stall til å utfordre dem.
Bak der kjemper vi først og fremst med Spurs om 5plassen, men også lag som Villa, Blackburn, Everton og et par lag til kan blande4 seg inn i den kampen om de kommer inn i skikkelig flyt.