20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle 27.08 (C+Sport)  (Lest 51086 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Agurksaft

• Gjest
Aston Villa - Newcastle 27.08 (C+Sport)
« Svar #120 på: 27. Aug. 2006, 15:51 »
Straffe???? dommaren er ei riksskandale!!

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #121 på: 27. Aug. 2006, 15:54 »
I denne førsteomgangen har vi fått se hvilken slu taktiker Martin O'Neill er. Han vet at Newcastle er et ballsterkt lag. Han vet Newcastle har hurtige spillere. Og han vet at Newcastle har et elendig forsvar generelt, og Bramble spesielt.

Hva gjør han?

Jo, legger hele laget ultradefensivt. Starter presset på 25 meter. Ergo blir Newcastle lokket frem på banen, og Villa satser alt på å avgjøre kampen på kontringer. Og de lykkes. Newcastle går jo fem på.

For øvrig skal selvsagt begge Newcastles baklengs krediterers stuttjukken Bramble, men det må legges til at det var elendig press på ballfører ved begge baklengsmålene.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 27. Aug. 2006, 15:56 »
Det er en stooor skandale at dommeren ikke blåser straffe på den situasjonen. Jeg lurer også på om kommentatorene må være skadet i hodet, som så vidt nevnet situasjonen. Han blir jo faen meg dratt ned inne i 16 meteren og det er da straffe. Ekstremt som Vila spillerene holder i trøyen, brenn ASTON VILLA!!

Få innpå Nzogbia og Taylor, og ut med Solano og Bramble

VI KAN ENNÅ SNU KAMPEN
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #123 på: 27. Aug. 2006, 15:57 »
Herregud og dere klikker da!
Vi har da vært vant med tabbene til Bramble i mange år. Ikke noe nytt!
Given kan da ikke lastes for målene
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #124 på: 27. Aug. 2006, 15:57 »
Nå syntes jeg dere ikke støtter laget i tynt. Ja, Bramble har hatt en dårlig kamp, og det har mange andre av spillerne våre også. Men da må de støttes, og ikke slaktes. Ikke rart vi taper når man gir opp så tidlig. Nå gjelder det å stå på.

Agurksaft

• Gjest
« Svar #125 på: 27. Aug. 2006, 16:00 »
Vespo: Om Given ikkje hadde stoppa på på 2-0 målet hadde han tatt det, vurderingsfeil frå Given, tabbe ? Nei.
Men no er ikkje Newcastle fan i godt humør.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #126 på: 27. Aug. 2006, 16:02 »
Given får bare en sjanse, og man kan i hvert fall ikke laste ham for målet. Det er forsvaret som sover på jobb.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 27. Aug. 2006, 16:02 »
Fy F. så dårlig Bramble og Babayoro er. Ikke har spissene fått til NOE SOM HELST heller. Få ut Milner og la Luque prøve seg, vær så snill!! Hadde ikke gjort noe med N'Zogbia på banen heller.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #128 på: 27. Aug. 2006, 16:03 »
Støtter meg igrunnen til Geordie-Olav og Vespoo...

Men men hvis Bramble scorer utligningsmålet så elsker vel alle ham  :wink: Sånn er det vel bare å være fotballsupporter.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 27. Aug. 2006, 16:03 »
Det går lett ann å snu kampen enda. 45 minutter igjen å gjøre det på. Det har skjedd større sensasjoner. KJØR PÅ
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 27. Aug. 2006, 16:04 »
Sitat fra: "Fredrik"
Det går lett ann å snu kampen enda. 45 minutter igjen å gjøre det på. Det har skjedd større sensasjoner. KJØR PÅ
`

Martin O  Neill er flere hakk bedre taktisk enn Roeder, så dette tror jeg aldri vi klarer å snu. Irriterer meg GRØNN over at ikke O`Neill sitter å vår managerstol.

Blir ikke akkurat i noe bedre humør av å høre på denne gjøken av en kommentator.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 27. Aug. 2006, 16:05 »
Det er klart at det er en omgang igjen og vi skal heia fram gutta i andre omg., men det må være lov å være skuffa sålangt. Både taktisk av Roeder, og sportslig av f.eks. Bramble og Milner har det vært meget slett så langt.

Uansett, vi får håpe på at gutta evner å snu dette etter hvilen!
go toon!
Oscillons From The Anti-Sun

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #132 på: 27. Aug. 2006, 16:05 »
Målene til Villa var ikke keepertabber, men Given kunne godt tatt begge. Det første skuddet kommer vel nesten rett på ham. Godt mulig at han var dekket, men ikke umulig å ta. Ved det andre målet kunne han godt vært litt smartere. Er nesten umulig å ta ballen slik Given går ut. Hadde han hatt litt is i magen hadde han ventet ut Angel og sannsynligvis fått blokkert til corner. Ingen tabbe, men som sagt, fullt mulig å ta.

Jeg har skrytt av Given i så og si hver eneste match han har gjort det bra i, og det er veldig mange. Da må jeg få lov til å kritisere ham når han ikke gjør det bra også.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #133 på: 27. Aug. 2006, 16:05 »
Vi tar en inter.De greide å snu 0-3 til 4-3.Så skal vi også klare å snu dette til 2-3.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #134 på: 27. Aug. 2006, 16:08 »
Veldig mye panikk forsvaring i dag. Håper vi kan ivertfall heve spillet i andre omgang.