20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny sesong- samlingspunkt i Oslo?  (Lest 12809 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Ny sesong- samlingspunkt i Oslo?
« Svar #15 på: 06. Sep. 2006, 22:13 »
Nå nevnes det i kamptråd at Fulham-kampen vises på Bohemen? Noen som hadde tenkt seg ditt, evt en veibeskrivelse, finner den ikke noe sted.. :oops:
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Bohemen
« Svar #16 på: 07. Sep. 2006, 15:25 »
Sitat fra: "Romance"
Nå nevnes det i kamptråd at Fulham-kampen vises på Bohemen? Noen som hadde tenkt seg ditt, evt en veibeskrivelse, finner den ikke noe sted.. :oops:

Jeg blir tvunget til å ta turen fra Tempest til Bohemen etter første kamp på lørdag. Tempest har ikke ART 5 (eller Sky Calcio 4, som også sender Newcastle-Fulham). Det er ikke lange turen. Kun opp forbi Stortinget, kryss Karl Johan like foran Stortinget. Ta skrått til venstre inn i Arbeidergata. I enden av den får du Bohemen på høyre hånd (rød bygning). Inngang rett rundt hjørnet.
http://www.finn.no/finn/map?utmx=261930&utmy=6649547&mapTitle=ARBEIDERGATA+2,+0159,+Oslo

Hjemmesiden: http://www.bohemen.no/
Livet er svart/hvitt!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 07. Sep. 2006, 15:51 »
Konge! Noen andre som tenker på å ta turen ditt?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 13. Sep. 2006, 20:42 »
Er det mange nufc supportere på tempest?

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Ikke mange...
« Svar #19 på: 15. Sep. 2006, 10:57 »
Sitat fra: "EivindI"
Er det mange nufc supportere på tempest?

Ikke mange "die-hard" nei.... Jeg har som oftest vært den eneste i drakt på kampdag. Men blant stamkundene finnes noen engelskmenn som heier på The Toon. Men i høst har jeg imidlertid fått med meg en skikkelig "die-hard" som tidligere gikk på Belfrys. Så nå blir vi i det minste to i drakt på kampdagene. Vi holdt fortet og representerte svart/hvitt i ensom majestet under Tallin-kampen i går.

Neste (hat)kamp mot Liverpool blir det nok en del Liverpoolsupportere der. Så da hadde det vært ekstra hyggelig å se flere svart/hvite!
Livet er svart/hvitt!

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 15. Sep. 2006, 12:53 »
Jeg stemmer for Belfry. Sentralt, masse NUFC-fans til vanlig og alle kanaler. Ser hvertfall ikke kamper noe annet sted.
Eneste minuset er han ene lille hooliganen som jobber der, jævlig hissig type. Resten av gutta er bra karer. Dog er en av dem Manu-supporter, men han holder det stort sett for seg selv.
Oscillons From The Anti-Sun

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 16. Sep. 2006, 13:53 »
Belfry liker jeg også. Masse fans der til å være nufc. Gleder meg til kampen mot Liverpool..

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #22 på: 17. Sep. 2006, 22:59 »
Var ikke meningen å drive kampanje for å få folk til å slutte å gå på Belfry. Det må folk gjøre akkurat som de vil om. Jeg bare "reklamerte" litt for plassen jeg trives best på.
Livet er svart/hvitt!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 18. Sep. 2006, 10:13 »
Du får ta et besøk til BElfry på onsdag, Brewcastle. Da trenger vi så mange som overhodet mulig...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 18. Sep. 2006, 23:29 »
Kan ikke alle bare drite i hvor de ser kampen a, sålenge vi ser den sammen? Jeg er med hvor som helst, stiller i min elegante bortedrakt fra ifjor.. 8)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 19. Sep. 2006, 01:27 »
Neste år er jeg å finne i Oslo! DA er jeg klar for kamp!!  :D

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Kan'ke
« Svar #26 på: 19. Sep. 2006, 11:49 »
Du får ta et besøk til BElfry på onsdag, Brewcastle. Da trenger vi så mange som overhodet mulig...

-Så lenge stampuben sender Newcastlekamp må jeg se den der. Er sta vett'u. Og det er vel en grei egenskap som Newcastlesupporter.
Så skal jeg psyke ut noen Liverpulere ved å banke dem i sjakk før kampen  :twisted:
Livet er svart/hvitt!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 19. Sep. 2006, 22:54 »
Hehe.. Bra.Selv har  jeg fått med meg 4 jenter som skal låne newcastle drakter av meg ;) Så får vi litt ekstra svart/hvite striper på Belfry!

HERREGUD, SOM JEG GLEDER MEG!!!!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sexy!
« Svar #28 på: 20. Sep. 2006, 14:51 »
Hehe.. Bra.Selv har  jeg fått med meg 4 jenter som skal låne newcastle drakter av meg ;) Så får vi litt ekstra svart/hvite striper på Belfry!

HERREGUD, SOM JEG GLEDER MEG!!!!

Hva F...?
Fire jenter i Newcastledrakt på Belfry i kveld???
Det finnes ikke noe så sexy som jenter i Newcastledrakt :!:
Men jeg må vel som en blant få Newcastlere slite med disse halvhomo Liverpulerne som måtte finne på å møte på Tempest  :?
Livet er svart/hvitt!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Liverpul - Newcastle
« Svar #29 på: 21. Sep. 2006, 13:03 »
Av uforklarlige årsaker var det mindre folk enn normalt på Tempest og så Liverpul - Newcastle.
Mine Liverpulkompiser ble litt flakkende i blikket da det plutselig dukket opp flere nye fjes i Newcastledrakt. De ble nok litt redd for å havne i mindretall.

I og med at mange av Liverpulerne tydeligvis kvier seg for å gå i den stygge rød drakta, så synes jeg Newcastle gjorde seg godt synlig i lokalet. Bra!
Håper dere som var på Tempest i går kommer ved senere kamper også.
Får håpe på mer folk og "trøkk" da! Erfaringsmessig er det glissent under søndagskampene. Så mot Everton kan man nok på forhånd si at det ikke blir særlig trøkk.
Livet er svart/hvitt!