20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)  (Lest 26252 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)
« Svar #30 på: 16. Aug. 2006, 17:49 »
Det er rett og slett tragisk. Men alle som hadde litt kjennskap til Nussc styrte unna de og viste at denne banketten var 90% svindel.
Det beste er nok om folk samler seg og går til forbrukerrådet med dette. Skriv en veldig saklig henvendelse og inkluder alt av info.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 16. Aug. 2006, 17:57 »
Forøvrig registrerte jeg når jeg tidligere i dag, når jeg så gjennom mailen fra supporterklubben, at de i forbindelse med supportertreffet på Tempest uttrykte usikkerhet omkring hvorvidt spillerne kom, ved å skrive følgende:
Sitat fra: "NUSSC"
Etter kampen regner vi med at spillerne til Newcastle stiller opp og det vil bli anledning til å ta bilder, få autografer og stille spørsmål, samt komme opp på scenen og vinne flotte premier, bl.a. Newcastle-tur.

Da er det interessant å se at man markedsfører for banketten ved å ordlegge seg på følgende måte:
Sitat fra: "NUSSC"
Inneholder kampbillett og supportertreff som over, men i tillegg får du være med på en helt unik bankett med Newcastle United. Den inkluderer en tre-retters middag og du får muligheten til å spise middag og være sammen med spillerne i flere timer. Vi har satt et tak på 100 personer på banketten slik at alle får god tid til å snakke med spillerne.

Jeg ville kanskje ha gjort Forbrukerombudet oppmerksom på denne forskjellen, slik at man ser hvordan NUSSC har ordlagt seg i markedsføringen av de to ulike tilbudene. Forøvrig antar jeg at det ikke var noe å se til spillerne på supportertreffet heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 16. Aug. 2006, 19:13 »
Sendte nettopp klage til forbrukerrådet jeg også.. Oppfordrer alle til å gjøre dette!!!

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #33 på: 16. Aug. 2006, 19:18 »
Faen dette er helt utrolig! Har nå blitt kastet ut av forumet på NUSSC. Har ikke fått noen begrunnelse i det hele tatt, det eneste jeg veit er at jeg har meldt meg ut av faenskapet. Da får jeg sikkert ikke lov til å være medlem på forumet der heller, enda jeg har betalt for 2006/2007...

Jeg så det som han skrev, og at han kalte meg en løgner. Det VAR faktisk ikke plass til oss da vi kom ned dit, vi hadde jo ikke gått ellers!

Helt UTROLIG, jeg er så forbannet nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Men dette skal følges opp, spes. når jeg veit at jeg har loven på min side...

djmattis

• Gjest
« Svar #34 på: 16. Aug. 2006, 20:39 »
Siden du visste at du aldrig kom til å få se de penga uansett, hvorfor ikke ta det på en annen måte enn den ærlige måten?
Jeg oppfordrer ikke til vold, men jeg vet hva jeg ville gjort...
Jeg oppfordrer ikke till vold så det er sagt igjen..
Men de fortjener det.
........
.........
.......
........

plebbster

• Gjest
« Svar #35 på: 16. Aug. 2006, 21:03 »
Det er også litt slemt å legge bolle i ovnene på samtlige kvinnelige medlemmer av familien for så å stikke av til Mexico, DJMattis. Hvis det var det du tenkte på.

Nei, jeg ser for meg at denne Weisethen en gang får skikkelig juling av en treningsstudiokar som også er blitt svindlet. Det hadde vært festlig, men vet ikke om CW pleier å lure treningsstudiomenn.

Det er uansett godt at dere ikke gir dere, gutta. Stå på!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 16. Aug. 2006, 22:22 »
Jeg kjenner at jeg får mark av denne saken her.
Weiseth kan brenne!

Og du NUSSC bakgårdskatta som spionerer her vil bli avslørt snart uansett, kan like godt melde deg med en gang.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #37 på: 16. Aug. 2006, 22:29 »
Jeg kan ikke fatte det. Etter tre år på heggholmen-forumet, så er jeg enda ikke blitt kastet ut. Jeg skjønner ikke hvordan det kan ha seg. Jaja, jeg oppfører meg i hvert fall på forumet deres, de få gangene jeg er innom der da.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #38 på: 16. Aug. 2006, 22:33 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg kan ikke fatte det. Etter tre år på heggholmen-forumet, så er jeg enda ikke blitt kastet ut. Jeg skjønner ikke hvordan det kan ha seg. Jaja, jeg oppfører meg i hvert fall på forumet deres, de få gangene jeg er innom der da.

Er ikke du medlem hos dem da?

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #39 på: 16. Aug. 2006, 22:36 »
Weiseth vet vi jo at er en man absolutte ikke kan stole på, men at også den nye ledelsen ser ut til å behandle sine medlemmer på samme måte er skuffende å se. Hadde den nye ledelsen vært smarte så hadde de tatt denne saken på alvor og rydda opp i lureriet og behandla sine medlemmer på en skikkelig og ordentlig måte. Men i stedet ser det desverre ut som om de velger samme taktikk som Weiseth, noe som garantert vil slå tilbake på dem selv tilslutt.
Jeg hadde et håp om at NUSSC skulle bli noe helt annet nå som CW er "borte", men det håpet ser desverre ut til å forsvinne omtrent før det nye styret har starta i jobben.

Nei, dette er bare tragisk. Jeg håper dere når fram med dette og at supporterklubben må stå til rette for sine løgner og svindleri. Stå på!

djmattis

• Gjest
« Svar #40 på: 17. Aug. 2006, 07:30 »
Sitat fra: "plebbster"
Det er også litt slemt å legge bolle i ovnene på samtlige kvinnelige medlemmer av familien for så å stikke av til Mexico, DJMattis. Hvis det var det du tenkte på.

Nei, jeg ser for meg at denne Weisethen en gang får skikkelig juling av en treningsstudiokar som også er blitt svindlet. Det hadde vært festlig, men vet ikke om CW pleier å lure treningsstudiomenn.

Det er uansett godt at dere ikke gir dere, gutta. Stå på!

Jeg tenkte mere 5 liter bensin og bil....
Fire In Da Hole!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 17. Aug. 2006, 10:34 »
Sitat fra: "Åsmund"
Sitat fra: "geordie-olav"

Er ikke du medlem hos dem da?

Nei, faktisk ikke.

Men jeg har alltid vært en trofast traver på forumet, så det kan nok være grunnen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 17. Aug. 2006, 10:36 »
Newcastle.no bøyer seg for presset og gjør det godt igjen:

Sitat
Vi har nå valgt å innvilge alle som var på banketten 5 års gratis medlemsskap i NUSSC. Alle dette gjelder kan sende navn og adressen sin på e-post til nu@newcastle.no så blir det registrert.

Vi gjør oppmerksom på at dette ikke gjøres fordi vi føler at vi har gjort noe feil (selv om dette var før min tid), men for at ny ledelse ønsker å skape et godt første-inntrykk.

Det er veldig bra. Jeg tror at de som var på banketten kan se seg fornøyde nå.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #43 på: 17. Aug. 2006, 10:51 »
Gjør det godt igjen? Hadde jeg blitt svindlet på en slik måte hadde ikke jeg gitt meg med dette.

5 års medlemskap i en klubb dere i utgangspunktet ikke er intereserte i å være med i?

I håp om at noen skal gå glipp av dette ber de folk sende mail, de kan jo bare  sjekke deltakerlisten, men det har de vel neppe i rotet sitt :?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #44 på: 17. Aug. 2006, 14:18 »
NUSSC er pliktet å refundere pengene i følge lovene som er ramset opp her, noe som betyr at de som ikke finner seg i dette tilbudet fortsatt har en like god sak.

Jeg ville gått for pengene, men det får bli opp til en selv å bestemme.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!