20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Luque bør selges. I dag viste han hvorfor han ikke kommer inn på laget. Han mangler vilje, fart og duellstyrke. Kan vi få £5m for han mener jeg han bør selges. Igjen viser det seg at Souness betalte langt over markedspris for en spiller! Vi trenger sårt en sterk og stor spiss. Hadde faktisk vært bedre med Taylor og Milner på topp i dag!
Til tross for at vi nettop har signert Martins har vi faktisk altfor tynn dekning på spissplass. Å selge en eneste spiller som KAN operere som spiss før vi har hentet en ny en, er galskap. Det gjelder tilogmed for Alberto Luque. Kan vi få inn enda en spiss før første september kan vi vurdere et salg av Luque, men ikke før!
Sitat fra: "chickenman"Til tross for at vi nettop har signert Martins har vi faktisk altfor tynn dekning på spissplass. Å selge en eneste spiller som KAN operere som spiss før vi har hentet en ny en, er galskap. Det gjelder tilogmed for Alberto Luque. Kan vi få inn enda en spiss før første september kan vi vurdere et salg av Luque, men ikke før!Hadde du sett kampen igår tror jeg aldri du hadde sagt at Luque kan operere som spiss. Skal love deg at Taylor hadde gjort en bedre jobb der fremme. Chopra hadde danket ut Luque glatt. Syns det blir feil å beholde han for det han har gjort før, da på lik linje med Butt.Luque er vel knapt god nok til å bruke som superreserve. Med alle skadefrie hadde Luque vært LANGT borte fra benken. Laget vi spilte mot i går var så elendig at en spiller til nesten ti millioner pund burde driblet forsvaret på ræva slik som spillere som Emre, Duff, Zoggie og Milner gjorde gang på gang!
For min del så ser jeg heller at Ameobi, Martins, Milner, Dyer eller Duff spiller spiss i stedet for Luque. Men vi trenger en spiss til før vi kan selge Luque med trygghet. Problemet er vel det at nettopp et salg av Luque kan finansiere en ny spiss. Kanskje et bytte med en spansk klubb hadde vært noe. Nå har hvertfall Luque kostet oss mye penger, 9,5mp i transfer og sikkert 60-70 tusen pund i uka.