20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Vi skal knuse Tottenham!  (Lest 57867 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #150 på: 27. Aug. 2006, 12:28 »
At de betalte oss så mye for en så ustabil spiller som JJ syntes jeg er smått fanastisk. Hvertfal med tanke på at vi fikk Parker billigere...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #151 på: 27. Aug. 2006, 12:40 »
Sitat fra: "aDDis"
Deilig å se at JJ og Berbatov suger. Fyfaen for et bomkjøp Berbatov var, han passer jo ikke inn i England i det hele tatt!

Forklar litt mere for oss som ikke så kampen?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #152 på: 27. Aug. 2006, 12:48 »
Jeg så deler av den.

JJ er statisk på midtbanen, ikke med fremover og når han først blir med roter han seg bort. Minner meg om en huggæren høne. Det defensive hadde Faye gjort like greit... Skjønner ikke at han får så mange sjanser som han gjør. Davids er ikke noe bedre, det samme greine, men legg til et tosifret antall feilpasninger. Merkelig at de ikke bruker Zokora..

Berbatov var veldig tam. Men med tanke på det han fikk levert rundt seg kan man nesten ikke vente noe annet, de burde heller brukt Keane og Defoe fremme. De kan hvertfall skape noe faenskap på egenhånd..

Begynnelsen på sesongen for tottenham lukter Everton lang vei, la oss alle håpe de flopper like mye og vi kjemper oss til en 5-4 plass!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #153 på: 27. Aug. 2006, 13:08 »
Ehh. JJ statisk? Jeg anser JJ for å være en svært bevegelig midtbanespiller, som alltid er farlig når han nærmer seg boksen. Et fryktet langskudd som bare kan bli bedre.

Davids er forlengst passert toppen, og blir stadig dårligere. Men han holder fortsatt et meget høyt nivå i enkeltkamper og vil kunne heve Tottenham ved flere anledninger. Men han er ikke så stabil i prestasjonene lenger.

Berbatov er jo en bedre spiss enn Defoe da. Og langt mer målfarlig, vil jeg tro. Jeg har ikke sett mannen i aksjon for Tottenham og kjenner relativt lite til ham, men såpass vet jeg at han er bedre enn Defoe. Men at han er bedre enn Keane er jeg ikke så sikker på.

Men det var selvsagt flott at Everton vant i går. Bare vi gjør jobben vår i dag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #154 på: 27. Aug. 2006, 13:13 »
Hvordan i all verden kan du si at Berbatov er en bedre spiss enn Defoe hvis du ikke har sett noe til han ?

Jeg sa heller ikke at Berbatov er en bedre spiss en Defoe, men jeg sa at Defoe kan gjøre ting på egenhånd. Berbatov er avhengig av å bli foret med pasninger og innlegg. Defoe er mer "Bellamy" typen som med sin hurtighet kan skape røre i motstanderens sitt forsvar.

JJ var statisk ja. Hvis du så kampen i går så skjønner du hva jeg mener.. I går var han knapt nok på et eneste løp fremover. Det er ikke rart Tottenham fansen roper om å benke JJ.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #155 på: 27. Aug. 2006, 13:21 »
JJ sto stille hele kampen. Var en av de dårligste. Spiller bare bra mot dårlige motstandere.

Berbatov bedre enn Defoe? Haha, den var god. Minner meg om Ameobi på sitt værste...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #156 på: 27. Aug. 2006, 13:33 »
Alle vet jo at JJ er en god fotballspiller og det tipper jeg Berbatov er også. Regner med vi får se de bedre utover sesongen enn de var i går...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #157 på: 27. Aug. 2006, 13:41 »
De gjør nok det. Men det forundrer meg ikke om JJ kommer til å slite litt benk i år...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #158 på: 27. Aug. 2006, 13:57 »
leste på tottenhamsvenner at noen allerede lanserer berbatov som årets bomkjøp

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #159 på: 27. Aug. 2006, 14:01 »
Storscorer i Tyskland, flopp i England. Utelukker ikke at dette skjer men jeg må nesten le når folk sier han suger. Det er så usaklig og håpløst sagt at det nesten ikke er måte på. Og JJ er jo en bevegelig spiller som ofte kommer på lange løp bakfra og på den måtten opptrer som en målfarlig midtbanespiller. For å vite noe slikt må man selvsagt ha et bedre vurderingsgrunnlag enn 1 kamp - dere vet sikkert selv hvem jeg hinter til nå. Utrolig at ikke Newcastle supportere vet slikt om JJ, helt utrolig!
iverpool FC

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #160 på: 27. Aug. 2006, 16:43 »
Sa jeg at JJ spiller sånn hele tiden? Jeg trodde jeg skulle gi Åsmund noen kommentarer om hvordan JJ spilte i går. Og ja, I GÅR VAR HAN LAT OG STATISK!!! Jeg sa tilogmed senere at JJ er en god spiller som kommer senere i sesongen... Du så tydeligvis ikke gårsdagens kamp, anbefaler deg å se den så kan du kommentere om han kom på løp.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #161 på: 27. Aug. 2006, 16:50 »
Sitat
JJ er statisk på midtbanen, ikke med fremover og når han først blir med roter han seg bort.

Du skrev at han ER statisk, ikke at han spilte statisk. Stor forskjell.
iverpool FC

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #162 på: 27. Aug. 2006, 17:05 »
Unnskyld. Var.

Hadde regnet med at du klarte å se sammenhengen hvis du leser innleggene før min post.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #163 på: 27. Aug. 2006, 19:55 »
Sitat fra: "kesse"
Jeg sa tilogmed senere at JJ er en god spiller som kommer senere i sesongen..

Jeg kan ikke se noen plass at du har skrevet dette.
Du fremstiller det som om du mener JJ på generelt grunnlag er statisk og fremstilte ham som en dårlig midtbanespiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #164 på: 27. Aug. 2006, 21:07 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Alle vet jo at JJ er en god fotballspiller og det tipper jeg Berbatov er også. Regner med vi får se de bedre utover sesongen enn de var i går...

Sitat fra: "kesse"

De gjør nok det.

Jeg skrøt han kanskje ikke opp i skyene, men jeg mener at han er en grei midtbane spiller. Langt i fra noen klassespiller. Men at han kommer til å spille bedre enn han har gjort i sesongstarten tror jeg er 110% sikkert.

For å klare opp i dette; Jenas var statisk I GÅR. For de som så kampen var han knapt utenfor midtsirkelen.
Om han er en dårlig fotballspiller; I går, JA. Til vanlig, nei. Men han er pokker i meg ikke så forbanna god heller.

JEG tror at JJ kommer til å slite en del benk denne sesongen. Nettopp pga at Zokora er kommet og vil etter all sannsynlighet bli en av Spurs viktigste spillere. Jenas har aldri klart å etablere seg helt Tottenham sitt lag, slik at han slet med den siste tiden i Newcastle også. 9 av 10 tottenham supportere mener det samme hvis dere sjekker ut forskjellige forumer. Les spesiellt om de siste kampene til Tottenham....