20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 325500 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #315 på: 15. Mars 2009, 04:02 »
Jeg tipper det kanskje er noen snev sannheter i de ryktene da!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 15. Mars 2009, 04:25 »
Snodig dei oppstod samtid som han forlata Tottenham til fordel for londonrivalen Arsenal da...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 15. Mars 2009, 04:56 »
Sitat
As a single man, Campbell is often photographed on evenings out and has dated some high-profile women in showbusiness, but he has also kept much of his private life private. He has most recently been linked with Dido, the singer who is also a devout Arsenal fan.

Campbell has a son, Joseph, from a previous relationship.

Uvanlig oppførsel av ein homo må eg sei. :-\

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 15. Mars 2009, 05:04 »
Hehe, det er faktisk ekstremt vanlig for homofile å skjule sin legning gjennom ekteskap og affærer med kvinner! Spesielt gjelder vel det antakeligvis for samtlige homofile fotballspillere på toppnivå.
Men poenget var bare at jeg hadde overhodet ikke blitt sjokkert dersom Campbell er homofil.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 15. Mars 2009, 05:06 »
Til opplysning:
Ronaldo + gay gir 2 690 000 treff på google...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 15. Mars 2009, 05:09 »
Hehe, det er faktisk ekstremt vanlig for homofile å skjule sin legning gjennom ekteskap og affærer med kvinner! Spesielt gjelder vel det antakeligvis for samtlige homofile fotballspillere på toppnivå.
Men poenget var bare at jeg hadde overhodet ikke blitt sjokkert dersom Campbell er homofil.

Men koffer skal det vera sannhet i ryktene ?
Dei oppsto jo totalt grunnlause..
det var det eg sko fram til...

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #321 på: 15. Mars 2009, 17:43 »
En kompis av meg var i Thailand i fjor der han traff mange engelskmenn, og der sa dei at alle viste i england at Campbell var homo

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 15. Mars 2009, 18:06 »
Etter hva jeg har hørt fra en innsider i Arsenal som stod å pratet engelsk på en t-bane stasjon i oslo ble Campell solgt til P'mont fordi han innledet et forhold til en juniorspiller på Arsenal.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #323 på: 15. Mars 2009, 19:14 »
En kompis av meg var i Thailand i fjor der han traff mange engelskmenn, og der sa dei at alle viste i england at Campbell var homo

Mulig det var tottenham fans han snakket med?
sunt pueri pueri puerilia tractant

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 15. Mars 2009, 19:28 »
Eg har hørt rykter om at den egentlige grunnen til Shearer vraka Manu til fordel for Newcastle var ein klasul i kontraken som sa at han kunne pule Keegan i ræva etter kver kamp.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 16. Mars 2009, 14:45 »
Fine rykter.
En god grunn til å hate rykter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #326 på: 16. Mars 2009, 16:10 »
Eg har hørt rykter om at den egentlige grunnen til Shearer vraka Manu til fordel for Newcastle var ein klasul i kontraken som sa at han kunne pule Keegan i ræva etter kver kamp.

Nå er dere inne på noe her

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 17. Mars 2009, 14:31 »
Vi kan ikke sammenligne situasjonen i fjor, med situasjonen i år.
I fjor kom Kevin Keegan inn i januar, og etter mye prøving og feiling, så fant han endelig suksessformelen like før påske.
Men i år har vi en kjegleflytter og vannbærer som manager. En klassisk assistent. En som ikke har det lille ekstra som er i stand til å få oss til å vinne kamp etter kamp med ett taktisk brilliant grep.

Det går bare ikke an å sammenligne.

Eg skreiv vi er i CA same situasjon som i fjor. Og det står eg ved. Det er jo veldig mange likheitsteikn. Ja på manager sida er det ulikt, men det kan godt hende vi får ein "ny manager effekt" når Kinnear kjem tilbake. Men uansett då må kampen mot Hull vinnast... Å samenligna KK med Hughton vert for dumt, sopass skjønnar vel du og.
Jeg synes ikke det går an å sammenligne overhodet jeg. Og da tanker jeg altså på mars 2008 kontra mars 2009.
Det eneste som er likt er at vi har slitt veldig mye i januar og februar.

Men det er mye mer som er ulikt. I fjor var ikke nedrykksspøkelset i nærheten av å være like skummelt. Vi hadde en relativt nyansatt manager som hadde stor støtte i store deler av supporterskaren. Mannen het Kevin Keegan og er milevis bedre enn de to managerene våre denne sesongen. Det var ingen ny manager-effekt som slo inn i fjor. Det var rett og slett bare et resultat av en trener som jobbet iherdig med å finne svaret på lagets problemer, og som til slutt fant den ultimate løsningen. Det var en manager som hele tiden jobbet aktivt for å holde spillernes humør oppe og hver eneste dag fortalte dem at de var verdens beste fotballspillere, helt til de begynte å tro på det.
Hva har vi i år? En manager som for en måneds tid siden ble lagt inn på sykehus med hjerteinnfarkt, en assistent som blir midlertidig manager for andre gang i sesongen, og som begge gangene har gått fra tap til tap, og aldri greid å vinne en kamp. Uansett hvor dårlig motstanderen er.

Hvordan kan du si at situasjonen er ganske lik?

Har svart deg her før men etter litt interessant lesning på nufc.com idag valgte eg å komma med litt til... Kan jo og leggja til at dette kan eg garantert "posta" til same tid neste år viss mi ikkje rykke ned og JK fortsett.

nufc.com:

"A history lesson -
before we're history...

One year ago today, we went to Birmingham City for a Premier League game - the first of nine fixtures that
would ultimately decide our top-flight destiny.

Before kickoff, we sat in 14th spot, with 28 points and
on a run of just one victory in our last 13 outings.

Twelve months later, we're again left with nine games to play, sitting on 29 points and clinging to 16th place, with three wins in our last 13 games.

Although that visit to St.Andrews brought only a draw, there was a sense that the rot had been stopped, the side had finally worked out that they were in the proverbial - and were starting to react.

Fifteen points from those remaining nine games were then gathered, thanks to a trio of home wins, three away draws and success at Spurs.

This time round our fixture list is trickier and the dogfight at the bottom of the league so much tighter, but the opportunity to decide our own destiny still remains.

PS: Owen's role that night was behind a front two of Martins and Viduka - a role he filled to good effect. With the Australian out of the equation this time round, what price a rerun of the tactic with Carroll as the muscle? "

Som sagt, bortsett frå kven som er midlertidig manager for den midlertidige manager osv osv, er det ein del som kan samenlignast.
« Siste redigering: 17. Mars 2009, 14:33 av lgrinde »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 17. Mars 2009, 16:59 »
Jada. Statistikk er kjekt å ha. Men det var vel ingen som satt med følelsen av at vi kom til å rykke ned i fjor? Det var vel ingen som mente at Keegan ikke hadde det som skulle til for å snu motgang til medgang?

Jeg står fremdeles på at situasjonen ikke kan sammenlignes, selv om det statistisk sett er mye som er likt.
Men en 14. plass og en 16. plass er det i mine øyne stor forskjell på, selv om det bare er to plasser fra eller til. Men den fjortendeplassen i fjor spredte mye mer trygghet enn 16. plassen vår denne sesongen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #329 på: 17. Mars 2009, 23:19 »
Jeg følte en viss frykt for nedrykk i fjor også, selvfølgelig. MEN, jeg hadde en King Kevin Keegan som jeg stolte på at ville snu dette. Virket som alle hadde trua. Det er ikke slik nå. Vi har en møkka-caretaker og vi er faktisk desperate etter å få Kinnear tilbake på sidelinja. Det sier sitt. Ting er mye verre nå...