20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 324761 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #270 på: 06. Mars 2009, 20:49 »
Newcastle - Magpies (Skjære)
Sunderland - Black cats

Takk:)

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #271 på: 06. Mars 2009, 20:49 »
ok.... ikke lur nok til å forstå den jeg!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #272 på: 06. Mars 2009, 20:50 »
ok.... ikke lur nok til å forstå den jeg!

Slapp av kompis det ordner seg skal du se.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #273 på: 06. Mars 2009, 20:52 »
hehe, har dritti meg ut på værre ting!!!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #274 på: 06. Mars 2009, 20:55 »

jepp:)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 06. Mars 2009, 20:55 »
Det skal være sikkert og visst.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #276 på: 06. Mars 2009, 20:59 »
Det skal være sikkert og visst.
hmm?

Hae altid misforstått det med "skjærene" jeg. kanskje derfor jeg gjorde det så utrolig dårlig i norsk på skolen, suger til å lese!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 06. Mars 2009, 21:47 »
Newcastle - Magpies (Skjære)
Sunderland - Black cats

Åååå trudde det var Black Monkeys eg... Jaja.

Vi var vel ca i same situasjon i fjor, då redda vi oss med å begynna vinna og ta poeng frå midten av mars og i x antall kampar på rad. Kampen mot Hull vil visa om vi kan gjera det same denne sesongen...Det er eg neimen ikkje sikker på.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 07. Mars 2009, 17:57 »
89 min...veit korleis det føles

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 08. Mars 2009, 02:09 »
Vi kan ikke sammenligne situasjonen i fjor, med situasjonen i år.
I fjor kom Kevin Keegan inn i januar, og etter mye prøving og feiling, så fant han endelig suksessformelen like før påske.
Men i år har vi en kjegleflytter og vannbærer som manager. En klassisk assistent. En som ikke har det lille ekstra som er i stand til å få oss til å vinne kamp etter kamp med ett taktisk brilliant grep.

Det går bare ikke an å sammenligne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 08. Mars 2009, 10:11 »
I fjor kom Kevin Keegan inn i januar, og etter mye prøving og feiling, så fant han endelig suksessformelen like før påske.
Men i år har vi en kjegleflytter og vannbærer som manager. En klassisk assistent. En som ikke har det lille ekstra som er i stand til å få oss til å vinne kamp etter kamp med ett taktisk brilliant grep.

Eg skreiv vi er i CA same situasjon som i fjor. Og det står eg ved. Det er jo veldig mange likheitsteikn. Ja på manager sida er det ulikt, men det kan godt hende vi får ein "ny manager effekt" når Kinnear kjem tilbake. Men uansett då må kampen mot Hull vinnast... Å samenligna KK med Hughton vert for dumt, sopass skjønnar vel du og.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #281 på: 08. Mars 2009, 11:38 »

Nok et poeng nærmere fornyet kontrakt.Nok et poeng lengre unna Newcastle.Surt javisst,men med slikt spill hjemme mot et dårlig lag som Tottenham er poengdeling greit.Wigan hjemme i neste.Da blir det 3.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 08. Mars 2009, 11:41 »

Nok et poeng nærmere fornyet kontrakt.Nok et poeng lengre unna Newcastle.Surt javisst,men med slikt spill hjemme mot et dårlig lag som Tottenham er poengdeling greit.Wigan hjemme i neste.Da blir det 3.

Kvar gong du seie di tek 3 p so gjer di ikkje da ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 08. Mars 2009, 17:09 »

Eg skreiv vi er i CA same situasjon som i fjor. Og det står eg ved. Det er jo veldig mange likheitsteikn. Ja på manager sida er det ulikt, men det kan godt hende vi får ein "ny manager effekt" når Kinnear kjem tilbake. Men uansett då må kampen mot Hull vinnast... Å samenligna KK med Hughton vert for dumt, sopass skjønnar vel du og.
Jeg synes ikke det går an å sammenligne overhodet jeg. Og da tanker jeg altså på mars 2008 kontra mars 2009.
Det eneste som er likt er at vi har slitt veldig mye i januar og februar.

Men det er mye mer som er ulikt. I fjor var ikke nedrykksspøkelset i nærheten av å være like skummelt. Vi hadde en relativt nyansatt manager som hadde stor støtte i store deler av supporterskaren. Mannen het Kevin Keegan og er milevis bedre enn de to managerene våre denne sesongen. Det var ingen ny manager-effekt som slo inn i fjor. Det var rett og slett bare et resultat av en trener som jobbet iherdig med å finne svaret på lagets problemer, og som til slutt fant den ultimate løsningen. Det var en manager som hele tiden jobbet aktivt for å holde spillernes humør oppe og hver eneste dag fortalte dem at de var verdens beste fotballspillere, helt til de begynte å tro på det.
Hva har vi i år? En manager som for en måneds tid siden ble lagt inn på sykehus med hjerteinnfarkt, en assistent som blir midlertidig manager for andre gang i sesongen, og som begge gangene har gått fra tap til tap, og aldri greid å vinne en kamp. Uansett hvor dårlig motstanderen er.

Hvordan kan du si at situasjonen er ganske lik?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 08. Mars 2009, 17:14 »
Greit nok me ikkje har meir poeng i år. Men i fjor så låg me sånn 6-7poeng over streken. I år kan me ligga under den og i beste fall vera 1p over.. I fjor hadde me trua (Keegan) i år.. vel trua på Kinnear/Hughton kan ikkje seiast og vera like stor..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]