20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luisao?  (Lest 6462 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Luisao?
« på: 04. Aug. 2006, 18:31 »
Det er mulig at brasil og benfica stopperen luisao var på newcastle trening i dag

http://www.sportnetwork.net/main/s70/st101687.htm?fromrss=1
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Luisao?
« Svar #1 på: 04. Aug. 2006, 18:33 »
Sitat fra: "Fredrik"
Det er mulig at brasil og benfica stopperen luisao var på newcastle trening i dag

http://www.sportnetwork.net/main/s70/st101687.htm?fromrss=1

Er neppe han. En slik spiller hadde neppe godtatt prøvespill. En spiller som Valencia tidligere har bydd store penger for.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Luisao?
« Svar #2 på: 04. Aug. 2006, 19:09 »
Går rykter om at det heller er Stelios Giannakopoulos, og ikke Luisao. Stelios er han grekeren på Bolton. God spiller forresten. Men trenger vi han??

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Luisao?
« Svar #3 på: 04. Aug. 2006, 19:23 »
stelios er jo helt hvit. er ikke han! han på bildet er mer latino :P
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Luisao?
« Svar #4 på: 04. Aug. 2006, 19:45 »
Sitat fra: "Doffi"
stelios er jo helt hvit. er ikke han! han på bildet er mer latino :P

I tillegg er han en spiller man har sett ofte i Bolton drakta. Trenger ikke ha en slik spiller på prøve. Er nok to ukjente dette her.  Ala det zog var.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Luisao?
« Svar #5 på: 04. Aug. 2006, 19:59 »
Stelios Giannakopoulos:

Er nok ikke han nei hehe...

Syns det er rart at de ikke vet helt sikkert hvem det var.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Luisao?
« Svar #6 på: 04. Aug. 2006, 20:03 »
synes han lignet mye mye mer på luisao enn f.eks stelios, uten at det trenger å være han. Kanskje det er søskenbarnet? :D
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Luisao?
« Svar #7 på: 04. Aug. 2006, 20:10 »
Mahmut Hanefi Erdoğdu (born June 1, 1983 in Sakarya, Turkey) is a footballer playing for the Turkish Premier Super League club Fenerbahce. Erdoğdu plays at the Defender position. He is 180 meters tall and weighs 79 kilograms. His playing style is often similar to Brazilian star Roberto Carlos and is called "Carlos" among his teammates.

han er det!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Luisao?
« Svar #8 på: 04. Aug. 2006, 20:19 »
Link?
Noen som vet noe mer om ham?

Noen som vet noe om hvem den andre var?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Luisao?
« Svar #9 på: 04. Aug. 2006, 20:20 »

HAN ER DET!!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Luisao?
« Svar #10 på: 04. Aug. 2006, 20:25 »
Sitat fra: "aDDis"
Mahmut Hanefi Erdoğdu (born June 1, 1983 in Sakarya, Turkey) is a footballer playing for the Turkish Premier Super League club Fenerbahce. Erdoğdu plays at the Defender position. He is 180 meters tall and weighs 79 kilograms. His playing style is often similar to Brazilian star Roberto Carlos and is called "Carlos" among his teammates.

han er det!

Høres interessant nok ut. Da han blir sammenlignet med Carlos antar jeg at han er venstreback da det ikke står annet en "defender position" ovenfor...

Håper iallfall ikke det er Giannakopoulos. Ja jeg vet at han har vert en god i Bolton trøya og at han vil fortsette å være det. Men jeg ser ikke at vi kan trenge ham.
Gravesen ja, ettersom han kan heve nivået både på førstelaget og stallen generelt. Giannakopoulos kan jeg ikke se at vi har bruk for med den midtbanen vi allerede har. Og særlig ikke hvis Gravesen er på vei. Men han backen som addis nevner ovenfor virker iallfall spennende. Og ettersom han trener med laget kan det jo tyde på at det er ting på gang. Men hva bruker geordiene som kallenavn på en som heter "Erdoğdu"....?  :?
Litt enklre med f.eks "Emre" da ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Luisao?
« Svar #11 på: 04. Aug. 2006, 20:27 »
Sitat fra: "lucky_luque"

HAN ER DET!!!

Hvem er det? Sikkert ikke noe å satse på....  :?

:wink:

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Luisao?
« Svar #12 på: 04. Aug. 2006, 20:30 »
leste det var en midtbane spiller der også. Ligna på SWP bare mindre og raskere...

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Luisao?
« Svar #13 på: 04. Aug. 2006, 21:06 »
Sitat fra: "aDDis"

han er det!

Er han venstreback da? Betyr det at Baba blir backup?
Toon, Toon,
Black and white army

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Luisao?
« Svar #14 på: 04. Aug. 2006, 21:19 »
mystery duden spilte venstreback på treningen og gjorde en bra jobb. Sies han var litt lik Carr bare raskere, smartere og teknisk