20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Sesongens spiller

Shay Given
20 (55.6%)
Titus Bramble
3 (8.3%)
Jean-Alain Boumsong
13 (36.1%)

Stemmer totalt: 32

Avstemning er avsluttet: 14. Mai 2005, 15:05

Skrevet av Emne: Newutd-awards: Årets spiller  (Lest 11422 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newutd-awards: Årets spiller
« Svar #15 på: 15. Mai 2005, 14:51 »
Gir min stemme til Given. Rett og slett en fantastisk keeper, og en av få spillere i dagens stall som ikke bør skiftes ut. Kun Cech er bedre per dags dato i Premier League. En av få som kan se tilbake på en god gjennomført sesong individuellt sett.

Boumsong har blitt den kjempen en håpet på, men har bare en halv sesong og da kommer han til kort mot Given. Det er bare å se hvor god Bramble blir når han får en stødig stopperpartner. Uansett så er også Boumsong en av de få som ikke bør skiftes ut i dagens stall.

Det er få kandidater, forhåpentligvis så er det enda flere jeg kan trekke fram når neste sesong er over.
Carr har altfor få landskamper for England!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #16 på: 15. Mai 2005, 17:07 »
Helt enig med Nordin. Syntes med all respekt at de tre karene er noen av våre nøkkelspillere, men ingen av dem har spilt godt nok. Rett og slett.

Noreng

• Gjest
« Svar #17 på: 16. Mai 2005, 12:16 »
egentlig er dette litt ironisk for det er defansift Newcastle har vært dårligst men de nominerte er alle Defansive spillere...
litt rart egentilig for det stemmer med de tre..

alsonu

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #18 på: 16. Mai 2005, 13:06 »
Ganske enkelt valg for min del. Shay Given. Boumsong har spilt alt for få kamper til å kunne kalles årets spiller.

Lazze

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #19 på: 17. Mai 2005, 11:56 »
Jeg synes Jean Alain Boumsong er årets spiller. Forsvaret fikk en samme effekten av han som de gjorde med Woody. Boumsong var akkurat den mannen newcastle trengte.

Men Given og Shearer fortjener også skryt. Given fordi han alltid er god og Shearer fordi han alltid ofrer alt, selv om det ikke har blitt så mange mål i år.
azze Eric - Nufc4ever

Svart og Hvit

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #20 på: 18. Mai 2005, 08:42 »
Jeg valgte Given.Han er jo nest beste keeperen i Premier League.Og Boumsong har bare spilt en halv sesong.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #21 på: 18. Mai 2005, 20:18 »
Årets spiller kåret
Skrevet av Jarle, 18 Mai 05

Enda et stikk i siden på Freddie Shepherd og Graeme Souness: Craig Bellamy, som er på vei til Aston Villa, er offisielt kåret til Newcastle-supporternes ?player of the season".

Kåringen har foregått via avstemming på internett, og kan tolkes som et ?opprør? mot den sportslige og administrative ledelsen i klubben.

Det er imidlertid på sin plass å påpeke en viktig faktor:

- Craig Bellamy har imponert stort og blitt publikumsyndling i Celtic. Det er grunn til å tro at Celtic-fansen har vært inne og stemt på Bellamy ?på vegne? av Newcastle-fansen. I tillegg er det trolig for å svartmale Graeme Souness, som har en fortid i erkerival Rangers.

Det hører derimiot til historien at Craig Bellamy også ledet poll?en lenge før Celtic-fansen fikk vite om avstemmingen.

Alan Shearer vinner som regel disse kåringene, men ikke i år. Bak Bellamy, som vant med et forsprang på 2230 stemmer, finner vi Shay Given, som kanskje er den eneste Newcastle-spilleren i år som har prestert godt og stabilt hele sesongen.

Normalt sett vil det arrangeres en liten seremoni i forbindelse med overrekelsen, men omstendighetene tatt i betraktning knyttes det usikkerhet rundt hvor og når dette vil finne sted.
Toon, Toon,
Black and white army

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 18. Mai 2005, 20:19 »
Hadde vært interessant og hørt hva folket her mener. Ville dere stemt på Bellamy om han var et alternativ?
Toon, Toon,
Black and white army

Lazze

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #23 på: 18. Mai 2005, 21:37 »
Kanskje. I en periode så var han den eneste som virkelig blødde for Newcastle. Synes det er synd at Souness kommer så lett i konflikter med spillerne. skulle ønske souness ble byttet ut og at vi beholdt Bellamy
azze Eric - Nufc4ever

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 19. Mai 2005, 15:01 »
Det er en skam at noen overhodet kan finne på å stemme på Bellamy. Han har begått alvorlige forbrytelser mot klubben jeg elsker, og jeg vil aldri i verden se han i den sorte og hvite trøya igjen. Det finnes ingen bot som bøter på denne skaden. Og det at noen kan finne på å kåre han til vår beste spiller er skammelig. Det har han overhodet ikke fortjent. Det hjelper svært lite at han spilte som en gud i høst, når han oppførte seg så idiotisk som han gjøre like over nyttår. Dessuten var ikke dette den første episoden vi har hatt med Bellamy. Nok er nok.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 19. Mai 2005, 15:29 »
Det var mange andre i Toon Army som også var svært skuffet over det waliseren gjorde. At han ble valgt som årets spiller har nok en sammenheng med protestene mot Souness å gjøre.
Toon, Toon,
Black and white army

Henrik

• Gjest
« Svar #26 på: 19. Mai 2005, 21:25 »
Sitat fra: "Noreng"
egentlig er dette litt ironisk for det er defansift Newcastle har vært dårligst men de nominerte er alle Defansive spillere...
litt rart egentilig for det stemmer med de tre..

Nokon burde lære vår venn her rettskriving.
Kva med deg Olav, du som har sånn peiling?

alsonu

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #27 på: 19. Mai 2005, 22:46 »
Bellamy spilte fantastisk... Hva han gjorde utenfor banen endrer ikke på det.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #28 på: 20. Mai 2005, 09:50 »
Craig Bellamy har nok vært vår beste offensive spiller. Men defensivt tror jeg at både Given og Boumsong har prestert bedre. Syntes at det var en fortjent kåring. Bellamy sin beste sesong for klubben mener nå jeg.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 20. Mai 2005, 13:13 »
Klubbens beste spiller må vel vare de som har vært minst dårlig denne sesongen. Finnes vel knapt en spiller som ikke har vært under pari. Bernard, Given, Boumsong og Bellamy er vel de som kommer best ut av sesongen, men uten at jeg vil gi årets spiller til noen av disse.

Taylor har kommet opp å vært positiv. For meg er han årets spiller selv om andre har vært bedre, men sett i perspektiv er nok den unge forsvaren den som har imponert meg mest denne sesongen.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "