Ja, selvfølgelig håper vi det Kristoffer. Og det er litt dette jeg egentlig hadde hintet frempå tidligere. De ideelle ville sikkert vert en meritert manager med et stort navn i både inn- og utland. Men som jeg hintet frempå så mange ganger i "Hvem blir den nye manager" tråden (ja bare gå å sjekk den som vil dersom de tror jeg er etterpåklok nå), så ville det vert morsomt om en relativt ukjent kunne gjort seg kjent og skaffet seg et stort navn gjennom det han gjorde med Newcastle. Håper virkelig Roeder kan bli den overraskelsen.
Ellers syns jeg Rolfern sitt innlegg her er bra! Kan bare tilføye til den historien om West Ham nedrykket at Roeder ble satt ut av spill i siste del av sessongen pga sykdom og derfor ikke kunne lede laget sitt. Enden på visa ble vel at assistenten tok over, hvis jeg ikke husker feil(?). Nå skal jeg alikevel ikke si sikkert hvor mye det betydde for West Ham sin situasjon det året.
I forhold til hvem som blir for dyre og ikke vet ikke jeg hvor Carr ligger på lønnsstigen vår. Men det var vel først og fremst fjorårs-sessongen som ble så ødelagt for ham? Han var ikke like mye skadeplaget før, eller var han? Men konklusjonen er som du sier at de som skal stå på lønningslista vår må gjøre en jobb for å fortjene det.
Strengt tatt vil jeg også legge til Owen på den lista! I forhold til hva han har kostet klubben har vi fått altfor lite igjen til nå, og han har mye å forsvare, og det forventer jeg at han gjør etterhvert. Hvis ikke er det ingen grunn til at han skal behandles penere enn noen andre bare fordi han heter Michael Owen. Og da holder det heller ikke å si at det er ikke hans skyld at han blir skadet. Det er det riktignok ikke, men det forsvarer ikke det faktum at han blir altfor dyr i forhold til de klubben får igjen av ham. Kan han ikke spille mer enn 11 kamper i snitt per sessong er bare summern vi kjøpte ham for, ALTFOR høy. Skal Newcastle bli en toppklubb igjen som man ønsker, har man ikke råd til å gjøre dårlige investeringer. Og ser vi på Owens tilfelle har han ikke vert noe annet til nå, så får vi krysse fingrer og tær for at det bedrer seg.