20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Emre selges for 4-5mp i januar?

Ja
Nei
For minst 6mp

Skrevet av Emne: Emre  (Lest 82333 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RHCP14

• Gjest
Sv: Emre
« Svar #405 på: 31. Mai 2008, 13:38 »
Emre til Fenerbache??????

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 31. Mai 2008, 14:11 »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 31. Mai 2008, 16:49 »
Tok meg den frihet å lage en sak om dette på forsiden også:
http://newutd.no/index.php/arkiv/2008/05/31/emre-til-fenerbache-2/

Litt trist at Emre forlater oss, men han har aldri fått ut sitt fulle potensial, og er vel en av våre best betalte spillere, forestiller jeg meg. Således er det ikke verdens undergang at han går.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 31. Mai 2008, 17:24 »
Feil i artikkelen din Joakim....Emre hadde aldri Souness som manager i Galatasaray. Det var nåværende tyrkia sjef Fatih Terim som ga Emre debuten i 1997. Souness trente Galatasaray i 95/96, hvorvidt han deltok på treninger med a-laget som 15 åring vet jeg ikke. Dog er det mulig Souness var en av grunnene til at vi fikk Emre, den skal jeg ikke kverulere på fordi det husker jeg ikke noe om.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #409 på: 31. Mai 2008, 19:09 »
nå har NUFC også bekreftet det

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1321952,00.html

Helt greit for meg. God når han er frisk, men dessverre er det alt for sjelden han er det.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #410 på: 31. Mai 2008, 19:11 »
HAn spilte 46 kamper for oss siden 2005. Dette er altfor lite, og det er helt greit han ble solgt. I tillegg hadde han en ganske høy lønn.
Newcastlesupporter siden 1992

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 31. Mai 2008, 19:17 »
Han spilte jo fler enn det!! Emre spilte totalt 80 kamper for Newcastle og scoret 6 mål.

Er lei folk som kommer med totalt idiotiske opplysninger...sjekk ihvertfall før man sprer rundt seg med tall som er fullstendig på jordet!!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #412 på: 31. Mai 2008, 19:23 »
HAn spilte 46 kamper for oss siden 2005. Dette er altfor lite, og det er helt greit han ble solgt. I tillegg hadde han en ganske høy lønn.

46 ligakampar fra start.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #413 på: 31. Mai 2008, 20:25 »
detter er i mine øyne det tristeste som har skjedd med newcastle siden bobby robson fikk fyken og blant anna robert forsvant.. nå bør det skje noke stort snart og det fort! forventer at det kommer inn noken neste veke, einaste positive ut av det her er at det virker som om newcastle handler veldig diskre og holder alt for det meste skjult for å unngå en ny modric "feil"...
- carry on!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #414 på: 31. Mai 2008, 21:02 »
kø1: då må eg virkelige beklage at eg glemte å skrive ligakamper. Men etter å ha sjekket litt meir fant eg ut at han hadde 58 ligakamper for oss, der 46 var fra start med 5 mål. Noe som på 3 sesonger er alt for lite uansett.

Newcastlesupporter siden 1992

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #415 på: 01. Juni 2008, 12:03 »
kø1: då må eg virkelige beklage at eg glemte å skrive ligakamper. Men etter å ha sjekket litt meir fant eg ut at han hadde 58 ligakamper for oss, der 46 var fra start med 5 mål. Noe som på 3 sesonger er alt for lite uansett.

I sofall er jo det altfor lite, og i forhold til lønna han har heva hjå oss ikkje godt nok!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 01. Juni 2008, 12:05 »
detter er i mine øyne det tristeste som har skjedd med newcastle siden bobby robson fikk fyken og blant anna robert forsvant.. nå bør det skje noke stort snart og det fort! forventer at det kommer inn noken neste veke, einaste positive ut av det her er at det virker som om newcastle handler veldig diskre og holder alt for det meste skjult for å unngå en ny modric "feil"...

Samenligna du salget av Emre med sparkingen av Robson? Det synst eg verte feil. Men greit nok viss du synst begge deler er like trist. Men å selja Emre på dette tidspunktet er langt ifrå så gale og feil som når Robson fekk sparken.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #417 på: 01. Juni 2008, 12:19 »
"What looks like being Emre's final first team outing came as a sub in our 4-1 loss at Aston Villa back in February, which was his 80th appearance in all competitions.

63 of those were starts, with just 46 of those coming in the Premier League from a possible 114 outings - which mirrored his patchy record in Serie A for Inter."

Dette verte rett og slett for tynt.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 01. Juni 2008, 13:02 »
Det kunne vært verre også....80 kamper på 3 sesonger er gj.snitt 26-27 kamper per sesong, og vi har da virkelig hatt spillere som har gitt mindre valutta for penga!!!

Owen har vel spilt 45 kamper nå, og han kom samtidig med Emre. Så da skal vi selge Owen også da?

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #419 på: 01. Juni 2008, 13:24 »

Samenligna du salget av Emre med sparkingen av Robson? Det synst eg verte feil. Men greit nok viss du synst begge deler er like trist. Men å selja Emre på dette tidspunktet er langt ifrå så gale og feil som når Robson fekk sparken.

robson hadde seff maaaaaaasse større betydning en det emre har er ikkje betydninga eg sammenligner men følelsen :P men det vi står igjen med no er veldig kjedelig å sjå på, emre var den einaste utenom zoggy som kunne gjer at det ikkje blei så kjedelig på midten av bana... men som keegan sa da han tok over at han alltid har hatt 1-2 spelara som emre i troppen og kom alltid til å ha det så lenge så det var mulig å få tak i så vi får håpe at han har en spiller klar til å komme inn for emre.. hørte noken løse rykte i commenten på skysports om mathias fernandez fra villareal, men det er vel mest sannsynlig bs.. men uansett det bør vere en sånn spiller som burde komme inn
- carry on!