20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Damien Duff til Newcastle?  (Lest 36791 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Damien Duff til Newcastle?
« Svar #30 på: 21. Juli 2006, 15:03 »
Sitat fra: "kesse"
Er enig i mye her!

Jeg tror ikke det er mye hold i ryktene om at Duff er på vei. For det første så er det "Daily mirror" som er hovedkilden. For det andre så sies det at Fat Fred og Duff sine agenter holdt et møte i går kveld. Men nå var det vel egentlig slik at Fred og resten av Newcastle tilbrakte gårsdagenskveld på Loseby hotell og på fancy Oslo resturanter.

Men hvis det skulle være noe i disse ryktene så er nok Duff tiltenkt spiss rolle. Ikke det at jeg forstår tankeganger til Roeder hvis det er så.. Når vi får tilbake Owen så ser ikke jeg på Duff - Owen som et ideelt spisspar. Da er det bedre å hente Viduka for en billig penge og styrke resten av laget, feks på backplassene som Nordin påpeker.

Duff er utvilsomt en god spiller som ville styrket oss offensivt. Men om han er det beste valget for en klubb i "krise" som Newcastle er jeg usikker på.

At det er hold i disse ryktene er jeg 100% sikker på. Chelsea gikk ut igår kveld å sa at Tottenham hadde en rival angående Duff. Det er Newcastle.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
« Svar #31 på: 21. Juli 2006, 15:12 »
Det er vel liten tvil om at Duff har de tingene en spiss trenger som fart, godt skudd osv.
Men allikevel må man kunne rollen. Man må posisjonere seg riktig. Det er vanskelig og gå fra å være ving til spiss, men klarer Duff det så løp og kjøp!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 21. Juli 2006, 15:16 »
For å si det sånn, hvis det er en ving som kan kle en spissrolle bra, så er nok det en spiller som Duff.

Duff kan på mange måter minne meg om Milner, hurtig - kreativ og anvendlig. Jeg håper kjøpet går igjennom pluss at vi får inn 3 nye spillere. 2 backer og en spiss til!:)

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 21. Juli 2006, 15:20 »
hjelper ikke å ha spisser som kan skåre mål når det ikke finnes døråpnere på midten. derfor kan duff bli en god signing. så får vi heller sette emre eller zoggy på en hengende spissrolle. men får vi en ny spiss så blir det relativt bra kriging om plassene. spesielt når owen blir frisk. Vi trenger en ny spiss og nye backer.
Andreas Martins

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 21. Juli 2006, 15:21 »
Sitat fra: "kesse"
For å si det sånn, hvis det er en ving som kan kle en spissrolle bra, så er nok det en spiller som Duff.

Duff kan på mange måter minne meg om Milner, hurtig - kreativ og anvendlig. Jeg håper kjøpet går igjennom pluss at vi får inn 3 nye spillere. 2 backer og en spiss til!:)

Jeg er ganske så sikker på at Duff vil bli brukt på kanten. Luque derimot vil bli satset på som spiss ved siden av Ameobi. Roeder har sagt at han kommer til å hente 5-6 nye spillere. Noe jeg tror han også kommer til å gjøre.

Tipper Duff kommer i tillegg til 2 spisser og 2 forsvarspillere. Tipper også at Boumsong og Faye forsvinner.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 21. Juli 2006, 15:23 »
Chelsea winger Damien Duff has been given permission to discuss a possible transfer to Anfield.

The Irish international has previously spoken of his desire to play for Liverpool. Former Reds boss Gerard Houllier tried to bring him to Anfield but once Chelsea recurited the Russian, we were unable to compete with them.

more to come...

http://www.koptalk.com/detail_subtitle_listing.php?link_id=3532

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 21. Juli 2006, 15:34 »
Vi Liverpool fans liker å kalle den kilden for Crap Talk. Ser at flere usæriøse medier melder Liverpool sin innteresse for Duff. Venstrekant som er en av Liverpools beste og mest dekte posisjoner. Tviler på at det ligger noe i dette ryktet. Silly Season!
iverpool FC

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 21. Juli 2006, 15:34 »
Siste er at Newcastle har lagt inn et bud på £8 millioner.

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=286010

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 21. Juli 2006, 15:35 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Vi Liverpool fans liker å kalle den kilden for Crap Talk. Ser at flere usæriøse medier melder Liverpool sin innteresse for Duff. Venstrekant som er en av Liverpools beste og mest dekte posisjoner. Tviler på at det ligger noe i dette ryktet. Silly Season!

Det var Sky Sports News som var først ute med dette.

Liverpool have entered the race to sign Chelsea winger Damien Duff. Sky Sports reports that the London club have given the Irish international permission to speak with the Reds along with Newcastle United and Tottenham Hotspur.

More to follow...

http://liverpool.rivals.net/default.asp?sid=890&p=2&stid=8416569

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 21. Juli 2006, 15:37 »
Liverpool er ikke ute etter en ny venstrekant og derfor er Duff uaktuel. Trezeguet og Kuyt er spissene de er ute etter mens Alves og Pennant er høyrekantene. Igjen, Silly Season!
iverpool FC

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 21. Juli 2006, 15:38 »
Ka svarten skal me med Damien Duff. Er det han som skal ersatta Sherarer lizm. Ein venstreving  :roll:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 21. Juli 2006, 15:40 »
Sitat fra: "Benson"
Ka svarten skal me med Damien Duff. Er det han som skal ersatta Sherarer lizm. Ein venstreving  :roll:

Det samme maset kom i fjor når vi signet Luque. Jeg foreslår at vi venter med klagingen til overgangsvinduet er stengt. Hvilken rekkefølge kjøpene kommer i spiller vel liten rolle???

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #42 på: 21. Juli 2006, 15:49 »
Får vi Duff kommer det til å bli en kjempetilvekst til laget vårt med sin fart og dribblestyrke. Tviler på at han er ment som erstatter for SHearer, etter som jeg har fortstått har vi øremerkede penger til en "ordentlig" spiss som skal erstatte kongen !

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 21. Juli 2006, 15:52 »
så lenge roeder holder det han sier med og hente 5-6 spillere gjør det ikke noe og hente duff. men hvis dette er en av "spiss" kjøpene liker jeg det ikke. men duff kan og spelle høyre kant. synes vi kunne solgt milner da egentlig. men det skjer vel heller ikke!
lt;3 Newcastle <3

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #44 på: 21. Juli 2006, 15:55 »
Jeg tror Duff kommer til å bli brukt som hengende spiss og skal hjelpe midtbanen! Blir det Ameobi på topp så trenger vi en spiller som han eller Luque der!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid