20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Oppdatere FM 06  (Lest 4461 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Oppdatere FM 06
« på: 15. Juli 2006, 23:52 »
Noen som vet hvordan man oppdaterer spillet?
Man laster ned oppdateringen, men så?
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Oppdatere FM 06
« Svar #1 på: 16. Juli 2006, 00:06 »
Så må du innstalere den, for å gjøre det dobbelltklikker du på den .exe filen du har lastet ned og så innstalerer du det som om du skulle instalert et spill.

Men det kan være at du må pakke det ut først. Da trenger du f.eks WinRar. (gjør ingenting for at det er betaversjon, for etter 30/40 dager kommer da bare opp en liten notis om at gratis-tiden din har gått ut. Da trykker du bare på ok og gjør som ellers  :P )
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Oppdatere FM 06
« Svar #2 på: 16. Juli 2006, 01:28 »
Hva innebærer det i å laste ned en slik? Hva skjer liksom?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Oppdatere FM 06
« Svar #3 på: 16. Juli 2006, 02:12 »
Hva mener du med å oppdatere spillet? Patche det (fixe bugs) eller spilleroppdateringer?

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Oppdatere FM 06
« Svar #4 på: 16. Juli 2006, 11:44 »
Sitat fra: "aDDis"
Hva mener du med å oppdatere spillet? Patche det (fixe bugs) eller spilleroppdateringer?

Takker for hjelpen;)    Spilleroppdateringer..

Mem det funker jo ikke å få den til .exe fil:S

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Oppdatere FM 06
« Svar #5 på: 16. Juli 2006, 11:44 »
Sitat fra: "aDDis"

Takker for hjelpen;)    Spilleroppdateringer..

Mem det funker jo ikke å få den til .exe fil:S

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Oppdatere FM 06
« Svar #6 på: 16. Juli 2006, 11:52 »
Er de zippet, eller i .rar format, eller på noen annen måte pakket inn?

Isåfall må du pakke dem ut. Det gjør du med Winrar. Ligger link tilk det i det forrig innlegget mitt.

Edit: forresten hvis det er mange filer så kan du skjekke om filene i spillmappene har samme navenet, for da skal de nok erstattes med disse.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Oppdatere FM 06
« Svar #7 på: 16. Juli 2006, 12:00 »
Sitat fra: "Håvard"
Er de zippet, eller i .rar format, eller på noen annen måte pakket inn?

Isåfall må du pakke dem ut. Det gjør du med Winrar. Ligger link tilk det i det forrig innlegget mitt.

Rar.   Åja=P Nå skjønner jeg feilen tror ejg.. Jeg prøvde å gjøre den om bare jeg.. Da går det ikke å få den til exe..  

Takk for hjelpen Håvard;)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Oppdatere FM 06
« Svar #8 på: 16. Juli 2006, 12:28 »
jeez... åpne fila i et hvilket som helst utpakkingsprogram og dra alle filene over i "db" mappa: C:\Programfiler\Sports Interactive\Football Manager 2006\data\db

Slett med det samme alle "Inc" mappene der inne så slipper du å ha fake spillere og Kahn og det tyske landslaget kommer tilbake