20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Trening i Norge?  (Lest 18123 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #15 på: 14. Juli 2006, 22:55 »
Jeg kan sende inn noen av dem jeg, men vi trenger flere til å sende inn. Bare gi meg mailen du Oyvind så kan hvertfall jeg sende inn noen historier.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #16 på: 14. Juli 2006, 23:49 »
Flott, jeg skal skjekke opp e-mail adressen. Jeg har ikke kontakt personen min fra forbrukerombudet her, men skal få skjekket dette så fort som mulig.

Ellers var det en veldig god link du ga, nordin! Jeg sender hele den linken  til forbrukerombudet.

Var medlem i NUSS i fjord men visste ingen ting om hva som skulle møte meg. Han skulle ha 20.000 kr for at 4 pers. skulle dra å se på kamp i newcastle.(Newcastle-West B) Da bestilte jeg turen sjøl, og det kostet oss ca 2200,- pr pers. Sendte han en mail og lurte på hva han holdt på med, og han svarte med å¨ banne meg fra forumet. Dette var rundt juletider. Jeg skrev tilbake at da melder jeg meg ut av drittklubben og får de resterende pengene tilbake. WC hadde jo brutt avtalen. Han svarte med at "det er helt uakseptabelt, det skjønner vel til og med du" Akkurat da var jeg EKSTREMT nære ved å dra på døra hans (ca 5 min unna meg med bil unna meg) og dytte ett stålrør oppi ræva på´n.

Men, dette passer vel ikke så bra her inne på dette forumet. Måtte bare få ut litt raseri. :D  Slett det hvis det blir for upassende. Skal i hverfall skaffe e-mail adresse eller link til forbrukerombudet imorgen. GO newutd.com :D
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Trening i Norge?
« Svar #17 på: 14. Juli 2006, 23:55 »
Upassende er det ikke. Men vi har havnet litt utenfor hva denne tråden handler om. Vi har en del tråder om hvordan NUSSC drives. Det kan nok være en fordel å bruke disse.

Jeg har planer om å finne ut hvor Newcastle skal trene. Jeg har stor tro på at dette ikke er en statshemmelighet, og det skal således være mulig å finne ut hvor de skal trene. Jeg tipper de skal trene på en av banene rundt Åråsen.
Toon, Toon,
Black and white army

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #18 på: 15. Juli 2006, 00:07 »
De skal trene på Jessheim. Jeg rekker det ikke uansett, siden jeg kommer til Oslo ca 18.30 på fredags-kvelden...

Er det langt fra Oslo til Jessheim? Regner med at det går billigere rutebusser ut enn bussene til NUSSC.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #19 på: 15. Juli 2006, 00:08 »
Newcastle skal trene på Jessheim, nærmere bestemt hjemmebanen til Ullensaker/Kisa..

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #20 på: 15. Juli 2006, 00:20 »
FETT! Jeg står oppført som spiller for Ull/Kisa. Da kan jeg med andre ord si at Newcastle skal trene på min hjemmebane.

Det er ikke langt fra Oslo til Jessheim. Ca 20 min med bil. Det går rutebusser og tog.
Toon, Toon,
Black and white army

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #21 på: 15. Juli 2006, 00:25 »
Tidspunktene som er oppgitt må vel være feil hvis Newcastle lander på onsdag. Regner med at Newcastle da reiser til Gardermoen. LSK reiste jo fra Gardermoen. Newcastle vil sikkert bo på et av hotellene rundt Gardermoen.

For de av dere som skal fly til Gardermoen for å se kampen, kan det jo da være verdt å sjekke inn på samme hotell som Newcastle United.

Når lander de på Gardermoen på onsdag? Jeg skal sjekke ekstranettet til OSL når jeg kommer på jobben på mandag, om ikke noen andre finner det ut.
Toon, Toon,
Black and white army

SverreS

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #22 på: 16. Juli 2006, 14:15 »
Jeg har hørt at Newcastle skal bo på Losby hotell eller hva det heter. Dette hotellet ligger like ved Lørenskog for de som vet hvor det er. Det var forøvrig der Man U bodde da de var i Norge for en tid tilbake, hvis jeg ikke husker helt feil... Kjempefint hotell med tilhørende golfbane. Ligger vel ca. en halvtimes biltur fra Jessheim.
Det var brodern som fortalte meg dette, så jeg vet det ikke med sikkerhet. Men det kan jo være verdt å sjekke ut for som kunne tenke seg å bo på samme hotell.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #23 på: 17. Juli 2006, 11:49 »
genialt. jobber ved triaden! Tar meg en tur etter jobben på onsdag!
Andreas Martins

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #24 på: 17. Juli 2006, 15:50 »
Ull/Kisa har ikke helt oversikten over hvilken dato som kommer på hvilken dag. Blir vanskelig for Newcaslte å trene på tirsdag når de kommer på onsdag. Onsdag 19. og torsdag 20, er riktig, dersom noen måtte være i tvil. Noe jeg tviler på.

Skulle gjerne vært i Oslo-området nå, men det har jeg dessverre ikke mulighet til. Håper folk legger inn treningsbilder her, som jeg kan ta en titt på når jeg igjen får muligheten til å sjekke pc'n. Selv om det sikkert er lenge etter at kampen er spilt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #25 på: 18. Juli 2006, 12:20 »
Når vi spilte mot VIF så møtte jeg hele Newcastle gjengen på Gardemoen, når jeg skulle ta flye hjem:)
Jeg ble akuratt som et barn igjen, helt skjelven i buksene.

Fikk bilde av meg å bobby. meg å Robert og meg å KONGEN selv:)! HELT FANTASTISK!
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #26 på: 19. Juli 2006, 18:33 »
Da har jeg skravla litt med Nobby, Scott, Shay og Glenn. Spurte de litt om hva de forventer av kampen på lørdag og hvilke muligheter de har for å vinne. Tok også noen bilder.

Kommer med mer snart.
Toon, Toon,
Black and white army

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #27 på: 19. Juli 2006, 18:41 »
møtte du dem på gardermoen eller?
Andreas Martins

Benson

• Kaptein