20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tour de France  (Lest 8171 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Tour de France
« på: 07. Juli 2006, 16:01 »
Noen som følger med eller? I år kan jo alt skje etter alt av dopingskandaler. Min favoritt Vinokourov er ute, og også min nest favoritt Jan Ullrich. Veldig åpent når også Valverde gikk ute med skade. Hushovd har begynt det veldig bra også, seier i prologen. Desverre har han vært litt uheldig og litt udyktig i spurten. Mangler kanskje et kvalitetslag slik Mcewen og Boonen har.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Tour de France
« Svar #1 på: 07. Juli 2006, 18:09 »
Nja, jeg vet ikke helt om jeg synes McEwens lag er så fryktelig mye bedre enn CA. Men det virker ikke som Julian Dean er i 2004-formen, og det virker som laget er litt dårlig organisert når det kommer til å skulle hjelpe Thor.

Også må vi jo ikke glemme den idiotiske diskingen av Thor, som har fratatt ham alle sjanser på den grønne trøya.

Sammenlagt er det helt åpent hvem som vinner, men det forundrer meg ikke om sammenlagtvinneren representerer Discovery.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tour de France
« Svar #2 på: 10. Juli 2006, 17:17 »
Det mest interessante med årets Tour de France var vel dopingskandalene + den blodige arma til Hushovd. Ellers er underholdningsverdien i sykling.....vel,dere skjønner hva jeg mener :roll:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Tour de France
« Svar #3 på: 10. Juli 2006, 19:46 »
Jeg kan ikke svare for "vi", men jeg skjønner HVA du mener, men ikke AT du gjør det. Ikke det at jeg gidder sitte 4 timer daglig klistret foran TV-skjermen og sykling. Men jeg ser gjerne siste halvdel av etappen, eller kanskje noe mindre enn det. Er faktisk veldig interessant å følge de ulike lagenes jakt på heder og ære. Problemet med sykkelsporten er at dopingskandalene florerer, og man kan jo begynne å lure litt:

Hvis Lance Armstrong var så utrolig suveren, og dopingfri, hvordan klarte han å holde en (mest sannsynlig) dopet Jan Ullrich så langt bak seg? Han må jo ha tatt et eller annet tilskudd for å slå Ullrich (og andre) med så stor margin. Jeg føler meg rimelig sikker på at Lance ikke har 100 % rent mel i posen.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Tour de France
« Svar #4 på: 10. Juli 2006, 21:46 »
Sitat fra: "Journalisten"
Jeg føler meg rimelig sikker på at Lance ikke har 100 % rent mel i posen.

Jeg har ikke noe imot Lance, men jeg kan heller ikke begripe at han ikke har tatt annet enn vitaminer til frokost...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Tour de France
« Svar #5 på: 10. Juli 2006, 22:13 »
Enig her. Tru faktisk også at lance var dopa.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Tour de France
« Svar #6 på: 11. Juli 2006, 11:33 »
Jeg vil ikke spekulere i om Armstrong var dopet eller ikke.
Han har aldri levert en positiv dopingprøve, og da er han i mine øyne uskyldig.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Tour de France
« Svar #7 på: 11. Juli 2006, 21:15 »
Jeg vil heller ikke spekulere for mye i hvorvidt Lance var dopet eller ikke, men det er klart man gjør seg sine tanker når man ser hvor rå den mannen var i etappe etter etappe i 7 år på rad, samtidig som hans argeste konkurenter, som var sjanseløse mot Lance, nå blir dratt inn i dopingskandaler.

Årets TdF er i hvertfall helt vidåpen. Og i morgen begynner morroa når Pyreneene står for tur! Det er da det for alvor blir interessant å følge med på TdF!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Tour de France
« Svar #8 på: 12. Juli 2006, 20:22 »
Det er nå moroa for alvor starter ja.
Og enda mer moro skal det bli.

Ser frem til å se de virkelig store gutta kjøre på.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Tour de France
« Svar #9 på: 12. Juli 2006, 22:28 »
Imorgen begynner en virkelig stor etappe der man håper sammenlagtrytterne får vise seg. Har størst tro på Andres Kløden i år pågrunn av det uhyre sterke T-Mobile laget. De har så mange sammenlagtfavoritter at de kan angripe en og en etter hverandre oppe i de harde fjellene.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Tour de France
« Svar #10 på: 20. Juli 2006, 17:06 »
Etter dagens etappe håper jeg Floyd Landis stikker av med sammenlagtseieren. Den råeste prestasjonen jeg har sett noensinne i Tour de France. Han har gjort alt på egen hånd i dag. Sinnsykt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Tour de France
« Svar #11 på: 23. Juli 2006, 18:56 »
Og for en avslutning på touren!
Hushovd utklasset rett og slett McEwen og vant overlegent den siste etappen! Herlig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Tour de France
« Svar #12 på: 23. Juli 2006, 18:58 »
Fantastisk. Så fortjent  :D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Tour de France
« Svar #13 på: 27. Juli 2006, 16:40 »
Floyd Landis tatt i doping!

En sykkelverden er i sjokk etter at det i dag ble kjent at vinneren av årets Tour de France - Floyd Landis - har avlagt positiv dopingtest. Dette skal ha skjedd etter den umenneskelige 17. etappen hans. Fy søren! Man kan jo alvorlig begynne å lure når noe sånt skjer. Det er fryktelig trist og synd for sykkelsporten at det gang på gang skal være doping innblandet i store løp. Hele sykkelverdenen mister jo en del troverdighet når det gang på gang er de beste som blir tatt. Det skulle faktisk ikke forundre meg det grann om også den syvdobbelte vinneren Lance Armstrong også var kraftig dopet i sin tid.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Tour de France
« Svar #14 på: 27. Juli 2006, 17:01 »
Nåja, tror kanskje du har misforstått litt. Det er bare blitt sagt at han er tatt. Ingenting er bekreftet, bare noen som har påstått dette...

Edit: I eat my words. Jeg snakket bare utifra det jeg leste på TV2's tekst-tv. Jeg så ikke at ditt innlegg inneholdt en link!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.