20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sol Campbell!!  (Lest 4774 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Beardsley

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sol Campbell!!
« på: 30. Mai 2006, 12:51 »
Jeg og Monty møtte Sol Campbell på flyplassen i Newcastle for 2 uker siden. Da spøkte jeg med at han sikkert hadde vært i forhandlinger med NUFC.

Nå ser det ut som om det faktisk kan ha vært det han var.
 http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=17147470%26method=full%26siteid=50081%26headline=glenn%2deyes%2dgunner%2dsol-name_page.html

Men jeg håper for guds skyld det ikke er noe i det. Vi trenger ikke en som garantert vil kreve opp mot 100k i ukelønn som hadde sine beste sesonger for 5 år siden.
I could have signed for Newcastle when I was 17, but I decided I would be better off at Carlisle. I'd had a drink that night.?

- Peter Beardsley

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sol Campbell!!
« Svar #1 på: 30. Mai 2006, 12:58 »
Velkommen til forumet, Beardsley.
Kul avatar.

Jeg håper faktisk det er noe i ryktene jeg. Selv om han vil kreve skyhøy lønn. Han vil være en glimrende læremester for våre unge spillere. Han har stor rutine og gjør svært få feil.
Riktignok er han gammel, og ja, han krever høy lønn, men jeg ser en sportslig verdi i Campbell, som ingen andre kan gi. Bortsett fra Woody, men han er jo dessverre altfor mye skadet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sol Campbell!!
« Svar #2 på: 30. Mai 2006, 13:01 »
Roeder avkrefter Campbell interesse

Skrevet av Asbjørn, 30 Mai 06  

Diverse engelske aviser og nettsteder har de siste dagene linket Sol Campbell til Newcastle, men Glenn Roeder avkrefter til den offisielle Newcastle siden i dag, at han ikke er interessert i den engelske landslagsstopperen.

Newcastle manageren bekrefter til nufc.co.uk at han er ute etter en midtstopper i sommer, men den 31-år gamle Arsenal stopperen står ikke på Roeders ønskeliste.

Roeder sier: ?Jeg jobbet med Sol Campbell for England under VM i 1998, og jeg må si at han er en fin spiller å jobbe med. Jeg er fullstendig klar over hvilke kvaliteter han har som spiller, men jeg må si at Sol ikke er en spiller jeg er interessert i å hente til Newcastle.?

?Jeg er ute etter å hente en midtstopper i løpet av sommeren. Han skal være ung, men samtidig skal han ha erfaring fra å spille på dette nivået. Jeg er ikke helt fornøyd med gjennomsnittsalderen på troppen, og jeg vil redusere den noe om jeg får muligheten.?

?Jeg har 2-3 midtstoppere i kikkerten, og skulle de bli tilgjengelig for salg vil jeg være interessert. Jeg hørte ryktene om at vi var interessert i Sol, men det var noe jeg ville avkrefte. Han er en meget god spiller, og jeg ønsker han og England lykke til i VM.?

Newcastle har vært linket til både Chelsea stopper Robert Huth og stortalentet Curtis Davis. WBA kjøpte Curtis Davis fra Luton august 2005. Prisen den gang var £3 millioner, og det sies at klubbene som ønsker å hente han i sommer må minst ut med det dobbelte.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sol Campbell!!
« Svar #3 på: 30. Mai 2006, 13:05 »
Jeg kjenner ikke til Curtis Davis, men jeg satser på at han er et mye bedre valg enn den forbanna tyskeren som aldri i verden bør nærme seg St. James' Park hvis jeg er i nærheten.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sol Campbell!!
« Svar #4 på: 30. Mai 2006, 14:28 »
Er veldig enig med det Roeder sier og syns og det blir feil å kjøpe inn avdanka spillere. Sol eier ikke fart lenger og er ikke den han var. Pluss han eier ikke ære og stolthet! Slike folk trenger ikke nufc!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Sol Campbell!!
« Svar #5 på: 04. Juni 2006, 00:56 »
Helt enig. Sol Campbell trenger vi rett og slett ikke. Holder kanskje i en sesong, med middels prestasjoner. Men det er ikke det vi trenger, og definitivt ikke det vi vil ha. Nei, skaff oss en klassestopper med ikke så altfor mange år på baken, Roeder, og la forsvaret til Newcastle bli et sikkert ledd i laget neste sesong.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Sol Campbell!!
« Svar #6 på: 04. Juni 2006, 13:35 »
synes Toure hadde vært et bedre kjøp...han har vært en av premier leagues beste midtstoppere i år

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sol Campbell!!
« Svar #7 på: 04. Juni 2006, 13:44 »
Sitat fra: "lucky_luque"
synes Toure hadde vært et bedre kjøp...han har vært en av premier leagues beste midtstoppere i år

Ja, og Carles Puyol ville vært et ENDA bedre kjøp... :roll:

Beklager min hovne sarkasme, men jeg kan ikke styre meg.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sol Campbell!!
« Svar #8 på: 04. Juni 2006, 15:37 »
Hvorfor ikke kjøpe både Toure og Puyol !!

Eller nei..... Tilbake til topic : Det eneste jeg ser som grunn til at vi ikke skal hente Campbell er aldreren hans. Selv om mannen fortsatt er en god stopper etter min mening (han er jo i VM-troppen for søren) så synes jeg ikke Roeder bør hente en som maks spiller i 1-2 sesonger med skyhøy ukelønn osv

Nei vi finner oss sikkert en bedre en.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

DanMan

• Gjest
Sol Campbell!!
« Svar #9 på: 06. Juni 2006, 11:11 »
Hvorfor fokuserer Roeder på å hente en midtstopper? Det bør slett ikke være førsteprioritet. Spiss (storscorer), høyreback, venstreback og spiss (talent) er der fokuset bør ligge. Eventuelt en erstatter til Luque på venstrevingen, dersom han må dra. Da har vi alt brukt en stor slump penger, og det er derfor dumt å i det hele tatt prioritere midtstopper.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Sol Campbell!!
« Svar #10 på: 16. Sep. 2006, 15:54 »
Drar denne opp igjen nå jeg. Faen at vi ikke hentet denne murklossen av en midtstopper.

Portsmouth med Campbell i midtforsvaret:

5 kamper - ingen innslupne mål.

Campbell for gammel? My ass!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sol Campbell!!
« Svar #11 på: 16. Sep. 2006, 15:56 »
Selvsagt skulle vi hentet Sol og/eller Kong Woody!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sol Campbell!!
« Svar #12 på: 17. Sep. 2006, 19:04 »
Er vi ikke ferdig med denne sytinga ennå?
Vi hentet ikke de to, og vi må bare leve med det.
Vi har ikke annet valg.

Vi kan diskutere opp og ned i mente hvor viktige de ville vært for oss, og hvem sin feil det er og hvorfor vi ikke slo til. Men faktum er at de ikke spiller for Newcastle, og det må vi bare leve med. Samme hvor uforståelig det måtte være.

Gi de som er her en sjanse til å vise at de duger!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sol Campbell!!
« Svar #13 på: 17. Sep. 2006, 19:49 »
Kor mange sesonger skal me sløsa vekk før me finn ut at forsvaret ikkje duger da ?

Toppklubber skal ha ein bauta i midtforsvaret som Terry Ferdinand..
Slik som Woody ein gang var for oss. Eg ser ingen slik bauta I Newcastle per dags dato. Håper Taylor utvikler seg til ein i framtida men fram til då treng me forterkningar. Og backene våres ligger milevis bak wingbacker som Cole Gallas..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sol Campbell!!
« Svar #14 på: 17. Sep. 2006, 21:13 »
Vi burde fått inn den gode stopperen som kunne spilt sammen med Taylor. Deretter også Bridge og en høyreback