20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM  (Lest 6487 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
VM
« Svar #15 på: 28. Mai 2006, 19:52 »
Begynte å reagere jeg også Christian. Elfenbenskysten virket for meg som dumpekandidat. Den værste var allikevel Frankrike. Skamdårlig.
Joakim: Du vet at Ivory Coast = Elfenbenskysten. :o

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
VM
« Svar #16 på: 28. Mai 2006, 22:10 »
Jeg vet nøyaktig hva jeg gjorde da jeg plukket ut Elfenbenskysten som vinner. Jeg synes den dama så bra ut. Hun så ikke unaturlig ut på noen måte, og så mye snillere ut enn den svenske dama.

Selvfølgelig vet jeg at Ivory Coast = Elfenbenskysten. Ellers hadde da ikke Elfenbenskysten blitt vinner.
Jeg er da ikke fullt så dum.

Som sagt, jeg visste nøyaktig hva jeg gjorde da jeg valgte Elfenbenskysten som vinner. Hun var nære ved å bli slått ut av Tyskland i kvarten, men vant på overtid. Det var et eller annet spesielt ved dama.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
VM
« Svar #17 på: 28. Mai 2006, 22:53 »
Skjønner at du gjorde det med vilje da. :P Bemerket bare at det var et oppsiktsvekkende valg. Heldigvis har vi mennesker forskjellig smak! Godt at ikke alle velger samme dama.

plebbster

• Gjest
VM
« Svar #18 på: 28. Mai 2006, 22:59 »
Det er vel samme om dama ser naturlig ut?
Damer som står fem timer foran sminkeskapet tar seg også rimelig godt ut, kanskje bedre enn naturlig fine damer.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
VM
« Svar #19 på: 28. Mai 2006, 23:16 »
Ehh, nei der er jeg sterkt uenig. Var kanskje ikke det for 5 år siden, men nå er jeg nok det.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.