20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Chopra med ny kontrakt  (Lest 3821 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Michael Chopra med ny kontrakt
« på: 11. Mai 2005, 09:57 »
Michael Chopra har blitt tilbudt en ny kontrakt. Spissen som har vært på lån hos Barnsley har gjort en god sesong. Chopra har sagt at Souness gjerne ville se han neste sesong: ?Han sa han ville se på meg i forberedelsene til neste sesong, og jeg kan ikke forvente mer enn det. Det er flere klubber som er interessert, men Newcastle var min første kjærlighet!?
Toon, Toon,
Black and white army

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 11. Mai 2005, 12:33 »
Jah, er enig der, har jo ikke akkurat noe å tape på det!

Kjør på mener jeg!
Husker Chopra nesten scora mot United på SJP en gang jeg....oioi det var nesten. Kanskje det er hans tur i år!

Bjørn - min tur
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

DanMan

• Gjest
« Svar #2 på: 11. Mai 2005, 12:36 »
Han scoret vel også like før han dro ut, men det ble annulert pga offside. han var jo, og er vel fortsatt et stort talent, og jeg er glad Souey benytter før-sesongen til å se på spillere han ikke har grunnlag for å dømme. Chopra kan bli stor, og jeg håper personlig det beste.

DanMan

• Gjest
« Svar #3 på: 11. Mai 2005, 12:42 »
I følge Sky Sports har han scoret 17 mål på 38 kamper fra start pluss et innhopp i League 1. På disse kampene har han skrapt sammen 9 gule og et rødt kort. En spiss som gir litt, med andre ord? i såfall en spiller Souey kanskje vil trykke til sitt bryst. Chopra har også spilt én kamp i både FA-cupen, Ligacupen og LDV Vans Trophy, dog uten å score mål.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 11. Mai 2005, 16:52 »
Hadde vært supert om han fikk sitt gjennombrudd i Newcastle drakta snart!!
Gutten har ikke akkurat fått tillit av Robson/Souness tidligere..

Chopra er bedre enn Ameobi, men det skal vel ikke så mye til heller så elendig som Ameobi er om dagen!!

alsonu

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #5 på: 12. Mai 2005, 23:55 »
Skal innrømme at jeg ikke har sett han så ekstremt mange kamper. Fått sett han noen ganger for reservelag/u-lag, mer enn de fleste her inne regner jeg med. En spillertype som ikke er noen typisk target-man, heller ikke ekstremt hurtig, og ingen spessielt god playmaker, men han er en goalgetter. Minner en del om Kezman, Crespo, Inzaghi, Nistelrooy.

alsonu

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #6 på: 13. Mai 2005, 11:57 »
Sitat fra: "DanMan"
På disse kampene har han skrapt sammen 9 gule og et rødt kort. En spiss som gir litt, med andre ord? i såfall en spiller Souey kanskje vil trykke til sitt bryst.

Vel. Har sett Chopra en del kamper, og han minner litt om Zlatan når det gjelder oppførsel. Når det ikke går hans vei, begynner han å sutre, vise voldelige tendenser. Så han slite mot MUFC i en reservelagskamp en gang. Burde vært utvist flere ganger. Rødt kort er ikke noe man får helt ut av det blå.

DanMan

• Gjest
« Svar #7 på: 13. Mai 2005, 12:02 »
Sitat fra: "alsonu"
Vel. Har sett Chopra en del kamper, og han minner litt om Zlatan når det gjelder oppførsel. Når det ikke går hans vei, begynner han å sutre, vise voldelige tendenser.

Var forsåvidt dette jeg fryktet..Men jeg har ikke hatt anledning til å se ham "in action" enda, så jeg visste ikke dette..

Uansett ble jeg litt oppildnet da du sammenlignet han med Kezman!  :D
Aner ike om det var en representativ uttalelse og sammenligning, men dersom det er i nærheten av sannheten vil det rett og slett være ypperlig.

alsonu

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #8 på: 13. Mai 2005, 12:44 »
Chopra er nok ikke i nærheten av Kezman sine kvaliteter, men han er samme spillertype.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #9 på: 13. Mai 2005, 20:19 »
Enig. Chopra kan nok ikke måle seg med Kezman. Men jeg ville ikke ha Kezman til klubben av den grunn. Slike jålete og selvgode spillere har vi nok av.

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 13. Mai 2005, 21:18 »
hvis jeg må være helt ærlig så vet jeg ikke så mye om Chopra..Hvor gammel er han egentli?