20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Drogba  (Lest 3926 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Drogba
« Svar #15 på: 22. Mai 2006, 11:32 »
Sitat fra: "Erlend Simonsen"
Jeg vil tatt _Drogba på flekken hvis jeg kune fått han ... vanvittig sterk og rask spiller som åpner opp mye rom for Owen... samtidig som han skaper store mål sjangser for seg selv med sin gode teknikk..  dette er en spiller i verdensklasse som jeg ville tatt imot med åpne armer, i motsettning til nistelrooy... han er like avdanket som kluivert

Herre fred, denne sjikaneringen av RvN er jo helt på styr..Han kom jo bak Henry på toppscorerlista i PL i år, og du kaller han avdanka?Haha
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Drogba
« Svar #16 på: 22. Mai 2006, 16:53 »
Ja Van Nistelrooy er aldeles ikke avdanka. Vet du egentlig hvor mange mål han har scoret i forhold til antall kamper i år? Hvis du vet det så kan du ikke komme her og kalle ham for avdanka. Det er ikke en spiller jeg har lyst skal til Newcastle, men han er god nok.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.