20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Opdal på landslaget  (Lest 4345 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Opdal på landslaget
« Svar #15 på: 16. Mai 2006, 23:46 »
Nei, det tviler jeg faktisk på at den hadde. Synes de fleste moderatorene på dette forumet gjør en aldeles strålende jobb. Og Lasse er så vidt jeg vet ikke moderator.

Kan en moderator avkrefte/bekrefte sofateips påstander?
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Opdal på landslaget
« Svar #16 på: 16. Mai 2006, 23:48 »
Det er nok ikke tilfellet! Det er ikke så mange andre enn undertegnede som moderer på forumet. Dette forumet er heldigvis relativt selvmoderende. Det vil si at jeg som moderator slipper å måtte passe på til enhver tid. Og jeg kan love deg at jeg er langt fra noen brannsupporter. Jeg hater Brann. Jeg hater Bergen. Det er bare regn, dritt og sjølgode drittsekker fra Bergen. Bergen og Brann er til og med verre enn Trondheim og Rosenborg. Men nok om det.

Mulig du er overasket over hvor lite diktaturisk dette forumet er. Men det er det altså. Frihet under ansvar, eller noe sånt!
Toon, Toon,
Black and white army

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Opdal på landslaget
« Svar #17 på: 16. Mai 2006, 23:58 »
Sitat fra: "Mack"
Jeg hater Brann. Jeg hater Bergen. Det er bare regn, dritt og sjølgode drittsekker fra Bergen. Bergen og Brann er til og med verre enn Trondheim og Rosenborg. Men nok om det.

Ååhh, det er så deilig å høre slike ord Mack :D  :D Da blir dagen for en bergenser i Oslo så mye mer meningsfyll..
Når en er best så er det på sin rett til å si det mener nå jeg!!

*men diskuter temaet i tråden videre nå dere*

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Opdal på landslaget
« Svar #18 på: 17. Mai 2006, 00:05 »
Sofateipen har rett i en ting. Trådens egentlige innhold er ganske lite interessant for flertallet på forumet. Jeg vil derfor, av hensyn til de stakkars bergenserne, avstå fra å delta i videre diskusjon i denne tråden.

Men at Opdal er tatt ut på landslaget kan vel tyde på at vi har en keeperkrise på gang i norsk fotball.  :wink:
Toon, Toon,
Black and white army

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Opdal på landslaget
« Svar #19 på: 17. Mai 2006, 03:04 »
Hahaha, ikkje få meg til å le! Med den formen Opdal er i no, så e han god nok for landslaget! Han har spilt bedre enn Larsen! Myhre er klart bedre enn Opdal, men han og Jarstein fortjener å bli kalt opp til landslaget
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!