20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: IRC  (Lest 6267 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
IRC
« Svar #15 på: 11. Mai 2006, 23:13 »
Eller dere kan bruke en annen klient... :lol:  Kan du ikke gi en innføring i Pirch98 med Pik4+ som script, Amund?
Toon, Toon,
Black and white army

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
IRC
« Svar #16 på: 11. Mai 2006, 23:40 »
Sitat fra: "Lasse"
Kanskje hvis dere hadde giddet å forklart oss ikke-nerder hva dette går ut på, så ville det kansjke kommet flere folk!!!

når ble det nerd å være på irc? er MYE mer nerd å ha tusenvis av poster på et forum

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
IRC
« Svar #17 på: 11. Mai 2006, 23:58 »
hehe fine addis !!

Er vell en good forklaring litt lengre oppe..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

plebbster

• Gjest
IRC
« Svar #18 på: 12. Mai 2006, 11:32 »
Sitat fra: "Mack"
Eller dere kan bruke en annen klient... :lol:  Kan du ikke gi en innføring i Pirch98 med Pik4+ som script, Amund?

Jeg er nok litt usikker på hva det er. 8)

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
IRC
« Svar #19 på: 12. Mai 2006, 11:59 »
bare burk Mirc.. men ser bare 3 faste brukerer.. kjekt med flere
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
IRC
« Svar #20 på: 12. Mai 2006, 14:18 »
Jeg skal være ærlig. Det er fint om dere får til en kanal på IRC. Jeg kommer ikke til å ta del i å lage til noe. Jeg kommer heller ikke til å være der før det er en godt drevet kanal.
Toon, Toon,
Black and white army

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
IRC
« Svar #21 på: 12. Mai 2006, 14:33 »
Sitat fra: "aDDis"

når ble det nerd å være på irc? er MYE mer nerd å ha tusenvis av poster på et forum

Jada, alle fotballsupportere er jo nerder hvis de er interessert i å snakke med andre om laget sitt...

Men anywas. Hva er mIRC for noe? En chatteside? Hva skal vi med det når vi kan snakke sammen her?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
IRC
« Svar #22 på: 12. Mai 2006, 15:01 »
Sitat fra: "Lasse"

Jada, alle fotballsupportere er jo nerder hvis de er interessert i å snakke med andre om laget sitt...

Men anywas. Hva er mIRC for noe? En chatteside? Hva skal vi med det når vi kan snakke sammen her?

så her er det ikke nerd å prate om fotball, men det er bare nerdete å prate om fotball på irc? get a grip man!

irc er som msn, bare at det er mye mer oversiktlig og man kan diskutere mange flere. jeg er mye på en kanal som heter #nufc, der noen fra newcastle, danmark og norge diskuterer mye. her prater vi bare engelsk slik at alle forstår hverandre

plebbster

• Gjest
IRC
« Svar #23 på: 12. Mai 2006, 15:01 »
Det er jo lettere å snakke over mIRC. Da får vi kommunisert mye kjappere hele tiden. Bare prøv å logg deg inn du, Lasse!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
IRC
« Svar #24 på: 12. Mai 2006, 15:09 »

så her er det ikke nerd å prate om fotball, men det er bare nerdete å prate om fotball på irc? get a grip man!

irc er som msn, bare at det er mye mer oversiktlig og man kan diskutere mange flere. jeg er mye på en kanal som heter #nufc, der noen fra newcastle, danmark og norge diskuterer mye. her prater vi bare engelsk slik at alle forstår hverandre

Clue var at dere snakket i koder, som man må ha en viss peiling på å forstå. Noe jeg ikke har. Men drit i det, dette forsøpler forumet!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
IRC
« Svar #25 på: 12. Mai 2006, 20:03 »
går vell ikke ut over forumet deT??
Har vell ingen planer om og fucke til forumet.. men men..

plebbster

• Gjest
IRC
« Svar #26 på: 12. Mai 2006, 21:08 »
Da har vi fått femtemann til å bli en fast inventar på IRC-kanalen vår. Dette er gode gamle Severin. Så langt er det meg, aDDis, Severin, Rissen og Noreng som er innpå.

Håper på mer besøk.