20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Roma, Fiorentina og Lazio vil ha Boumsong?  (Lest 7123 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

folesvert

• Gjest
Roma, Fiorentina og Lazio vil ha Boumsong?
« Svar #30 på: 14. Mai 2006, 11:10 »
... er det rart Boumsong sliter når han har problemer på hjemmebane (var det noe med en syk sønn?) og fansen buer en ut når en entrer banen. Hadde det vært noen med baller da (les. Roeder, Shearer, Craig) burde de tatt opp dette med pakket som gjør det. Tror ikke det kan være mange, men slik supportere bør få en reprimande.

... stå på Boumsong - du skal få all min støtte og ønsker deg lykke til i VM (og ny klubb dersom du forsvinner). Full forståelse at du kanskje velger å gå til annen klubb dersom du møtes sånn på hjemmebane ... i en vennskapskamp.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 14. Mai 2006, 13:53 »
Sitat fra: "kesse"
Skjønner egentlig ikke hvorfor folk buer på Fred? Han har aldri gjort noe annet enn å støtte både klubben og våre managere 100%. Hvor mange millioner har han ikke brukt på spillere opp gjennom årene? Han har riktig nok ikke vært flink til å finne de riktige managerene til Newcastle, men syntes ikke han kan få all skyld her heller da han ALLTID har hentet managere som Geordiene ville ha (bortsett fra Souness).

>> Folk buer ganske enkelt på Shepherd fordi han er en idiot. En stor idiot. Han har mye av æren for at Newcastle fremstår som en klovne-klubb. Se bare alt det pisset han har liret av seg i pressen de siste årene! Styreformennene er som regel folk som holder en veldig lav profil, og som helst unngår mediasøkelyset. Shepherd gjør det stikk motsatte. Frem til den dagen han pakker snippen og forlater SJP for godt, vil det være vanskelig for mange å assosiere Newcastle United med seriøsitet.  

Sitat
Uansett så syntes jeg det skulle vært "nulltoleranse" mot buing i går.

>> Der er jeg helt enig.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #32 på: 14. Mai 2006, 16:48 »
Syns Boum fikk god motakkelse av Toon Army i kampen mot Celtic. Celtic fansen buet naturligvis. Men newcastle fansen ropte på boum i kjent stil som og kan mistolkes som buing!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 14. Mai 2006, 17:15 »
Ja, det er sant. Jeg husker med glede fra forrige sesong når det hagla Boum-Boum-Boum fra tribunene! Jeg savner gode gamle Boumsong, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 15. Mai 2006, 08:24 »
Det stemmer ikke.. Celticfansen satt i på helt andre siden av der jeg satt, og de hørte jeg ikke, i det lille hjørnet helt øverst på St.James. Og tenk da! Hvorfor skulle de rope på Boum? Er jo akkurat ikke logisk ettetr den sesongen han har hatt.. Nei, legg diskusjonen død, de buet, ikke bouma på Boumsong, de samme lydene de lagde når både Shepperd og Faye var nevnt, ved navn og opptreden. Faye ble bare kort buet, men det hørtes det og.. Det var samme lyd som de lagde for Boumsong og de to navnene kan umulig forveksles...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #35 på: 15. Mai 2006, 17:13 »
Boumsong har spilt for Rangers eller har det gått deg hus forbi. Selvfølgelig buet de på Boumsong!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #36 på: 15. Mai 2006, 17:17 »
Jeg tror faktisk at noen Celtic-fan buet, og noen Newcastle-fan buet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #37 på: 15. Mai 2006, 17:25 »
Men det er ikke til å stikke under stolen at deler av stadion gav fra seg den velkjente Boum-lyden!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 16. Mai 2006, 12:15 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Boumsong har spilt for Rangers eller har det gått deg hus forbi. Selvfølgelig buet de på Boumsong!

Jeg var fysisk til stedet, hørte lydene ,så reaksjonene og satt 3 mil fra Celtic fansen som ikke lagde lyd, og ingen kan påstå de har hørt så sant de ikke satt rett ved siden av de.. Har det gått deg hus forbi?

Når navnene ble ropt opp jublet jo alle(borsett fra på Boumsong, faye og Shepperd), tror du virkelig 2-3tusen Celticfans overdøver 50tusen Toon Army når de skal bue på Boumsong, når i teorien de resterende 50tusen angivelig skulle juble?

Og greit, den eneste teorien er at de lagde disse Boum lydene, noe jeg vet de ikke gjorde, men allikevel. Kan noen gi meg en god grunn til at de skulle hylle Boumsong fremfor hvilken som helst annen person i Newcastledrakta, etter alle tabbene, etter alle dårlige kamper, egentlig generelt etter denne sesongen? Og når folk i tillegg vet vi at han er på vei bort, noe ryktene tilsier.

Bare så det er sagt, på denne kampen, speakeren roper opp alle navn som er med. Shay Given : YEEEEEEAH!!! Titus Bramble: YEEEAAAAAAH!!! Boumsong: BUUUUUUUUH!!! Faye:BUUUUUUH og Shepperd: BUUUUUUH!!!
Capice? Er ikke noe jeg sitter å finner opp for å lage kvalm. Tror ikke akkurat de lager Boumsong lydene til Sheppperd og Faye. Og ja, jeg
har hørt Boum lydene jeg og, det er jo nettopp derfor jeg sier dette..

Faen ass, at det skal være så jævlig vanskelig...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #39 på: 16. Mai 2006, 14:26 »
Så du så kampen fra Tyne bridge ja. På tv sendingen ble det klart opplyst at Celtic fansen naturligvis buet på Boum. Kunne og tydelig høre Boum, Boum fra Newcastle fansen. Men hvis 100 mann rundt ørene dine buet så var det nok vanskelig  å høre celtic fansen ja.

3 mil kunne vel egentlig vært på stadium of sheite!

Det er vanlig at det blir litt blandede følelser når det er 49 000 newcastle fans på tribunen. Var selv på borte kamp mot Charlton og da var det noen som buet på Ameobi da han gikk av banen, men mesteparten klappet, selv om han hadde spilt dritt! :lol:  :lol: