20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Matty Pattison  (Lest 9661 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Matty Pattison
« Svar #15 på: 23. April 2006, 18:30 »
Enig med deg her Joakim. Shola gjør ikke stort annet enn å score. Synes faktisk han var tam igår.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Matty Pattison
« Svar #16 på: 23. April 2006, 18:37 »
Liker det som skjer med Chopra. Han har fått sjangsen og vert innvolvert i nesten alle  måla me har scora i da sista. Forsetter dette så bør han gå forbi Ameobi i køa etterkvart.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Matty Pattison
« Svar #17 på: 23. April 2006, 19:12 »
Shola skal ha kreditt for at han spilte selv om legene mente han ikke burde spille mere denne sesongen! Og han scorte 2 mål, og det er viktig!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Matty Pattison
« Svar #18 på: 23. April 2006, 20:15 »
For å si det slik, selv om jeg mener at vi burde kjøpe inn spiss(er) i sommer, har jeg vanskelig for å si at Chopra ikke fortjener ny kontrakt. Faren er at jeg ikke veit om vi har råd til å satse på Ameobi og Chopras utvikling neste sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Matty Pattison
« Svar #19 på: 23. April 2006, 20:46 »
Vi har råd til å satse på en av dem, og det burde være Ameobi. Ja han er en litt merkelig spiss som halser rundt på banen, men han har tross alt golla i endel av de siste kampene(kanskje han havner på over 10 mål, hvem vet ??) Men saken er den at gutten har manglet spilletid og i det siste har han fått det, og faktisk svart på tiltale og det skal han ha cred for. Men jeg skal ikke nekte for at jeg river av meg håret hver gang han gjør enkelte av sine håpløse avslutninger

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Matty Pattison
« Svar #20 på: 15. Feb. 2011, 17:23 »
Kjempespiller. :)
« Siste redigering: 14. Sep. 2011, 00:21 av thomashaer »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 15. Feb. 2011, 22:53 »
Hvordan i guds hellige navn kom du på å hente opp tråden med dette "stortalentet" som i mine øyne aldri viste noenting som helst?! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Simmi

• Gjest
« Svar #22 på: 15. Feb. 2011, 22:55 »
Hvordan i guds hellige navn kom du på å hente opp tråden med dette "stortalentet" som i mine øyne aldri viste noenting som helst?! :P

Haha, lurer på det samme selv.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 15. Feb. 2011, 23:00 »
Var jo ei legende ! Del av den gylne generasjonen i lag med Edgar, Huntington og Ramage som senka Spurs bla.a 3-2 på WHL :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 15. Feb. 2011, 23:04 »
Ramage var morsom! Gode minner, dette :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 15. Feb. 2011, 23:17 »
Ramage var overhodet ikke morsom. Jeg husker fremdeles hvordan han ga bort ballen helt gratis til en så ufarlig spiller som Wayne Rooney... Titus Bramble var morsom. Peter Ramage var bare grusomt irriterende.

Og jeg må bare si at jeg synes det er en uting å dra opp en fire år gammel tråd, og ikke ha noe som helst å komme med.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon