20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 224021 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #1065 på: 04. Sep. 2011, 23:14 »
Som sagt, min også. :)

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1066 på: 04. Sep. 2011, 23:16 »
COLO da ? :S
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1067 på: 04. Sep. 2011, 23:19 »
Colo har ikke vært i Newcastle like lenge som Saylor, og Saylor er britisk og virker som en type som virkelig ønsker å blø for drakta. :) Mer gidder jeg ikke gjenta. ;)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1068 på: 04. Sep. 2011, 23:23 »
Liker selvfølgelig Saylor veldig, veldig godt. Er også gledelig å se a t an og Colo ser ut som en heidundrades combo.
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1069 på: 07. Sep. 2011, 15:31 »
http://www.hartlepoolmail.co.uk/sport/football/newcastle-utd/steven_taylor_believes_he_s_back_to_best_for_nufc_1_3750858

Steven Taylor believes he?s back to best for NUFC

STEVEN Taylor?s confident he?s finally back to his best at Newcastle United.

Taylor and defensive partner Fabricio Coloccini have been outstanding in the club?s opening three Premier League games.

Manager Alan Pardew vowed to get the best out of Taylor late last season ? and help him back into the England reckoning.

And 26-year-old?s return to form and fitness after an injury-ravaged two seasons is timely.

For his part, the former England Under-21 captain ? who was called up into a senior international squad by Steve McClaren ? is relishing every minute on the pitch after missing so much football.

Next up for Taylor and his team-mates are Queens Park Rangers ? and their former midfielder Joey Barton ? at Loftus Road on Monday night. ?I?m just happy to be playing ? the more games you play, the more confident you get,? Taylor told SportMail.

?Last season was frustrating, but I got a little run at the end of the season.

?Now I?ve had a few games in pre-season, and some great results. We?ve got to build on that now and keep it going.

?It?s down to a lot of hard work. The coaching staff and manager have been absolutely spot on. I?ve been working hard ? that?s all I can do. I?ve got to keep going.?

FULL story in Wednesday?s Mail ...

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1070 på: 21. Sep. 2011, 22:35 »
Så langt i sesongen må jeg si at i S.Taylor kanskje er den spilleren som har imponert meg mest. Innsatsviljen til mannen har det aldri vært noe å si på, men han har tidvis slitt litt med unødvendige feil, som kanskje skylles litt overivrighet. Denne sesongen ser det ut til at han har klart å legge av seg dette, og han begynner virkelig å bli varm i trøya. Sammen med (kong-)Colo har han vært bunnsolid, med unntak av noen få situasjoner, og hvis han fortsetter i samme spor vil jeg ikke bli overasket om Capello banker på døra snart. Herlig at vi endelig har et godt fungerende stopperpar igjen!   

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1071 på: 21. Sep. 2011, 23:34 »
Colo har ikke vært i Newcastle like lenge som Saylor, og Saylor er britisk og virker som en type som virkelig ønsker å blø for drakta. :) Mer gidder jeg ikke gjenta. ;)

Så hvis han hadde vært fra Latvia så hadde han ikke vært favorittspilleren din?  ::)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1072 på: 21. Sep. 2011, 23:49 »
I så fall er han ikke alene om å sette de lokale heltene fra Newcastle litt høyere enn utlendingene i utgangspunktet. Det tipper jeg flere gjør.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1073 på: 21. Sep. 2011, 23:52 »
Selvfølgelig. Er noe annet med lokale helter kontra utenlandske, rett og slett. Derfor det også svei ekstra mye da vi mistet Carroll selvfølgelig - da vi sitter og håper at han skal bli en helt de neste 10 år på Tyneside.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1074 på: 22. Sep. 2011, 13:49 »
Ja om du gir meg en spiller fra Latvia og en fra Newcastle med identiske evner og personlighet så går nok min stemme til gutten fra Newcastle hver eneste gang. Litt ekstra stas med lokalt talent nær sagt uansett hva det gjelder for min del.

Men lokal tilhørighet trumfer såklart ikke bedre prestasjoner/evner. Da må de slite benk/selges som alle andre.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1075 på: 22. Sep. 2011, 17:08 »
Klart man skal være stolt av lokale spillere, var ikke det jeg mente.

Synes bare det er rart at det er et kriterie for folk når det kommer til favorittspillere. Mye rart og subjektivt som ofte påvirker hva som blir en persons favorittspiller, det er det for min del også, men akkurat nasjonalitet har jeg aldri forstått. Det burde spesielt fans fra Norge som heier på et Engelsk lag skjønne.  :P En utenlandsk spiller kan blø like mye for drakten som en lokal spiller.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1076 på: 22. Sep. 2011, 17:44 »
Synes det hadde vært morro om en nordmann hadde klart å spille seg til fast plass og levert på høyt nivå over tid i klubben. Det savner jeg.
Ellers så bryr jeg meg ikke så mye om det er lokale spillere eller folk fra andre steder eller nasjoner som gjør seg bemerket. Det er alltid morro med ungdommer som klubben selv har "fostret" opp, men det er vel strengt tatt det samme hvor de kommer fra.....

Steven Taylor er en liten personlig favoritt, men det er ikke fordi han er fra Newcastle, men fordi han har en enorm innsats, er uredd og ofrer seg 100%, alltid. Kan ikke være mange midtstoppere i PL som blokkerer mer skudd og innlegg enn han?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1077 på: 22. Sep. 2011, 17:53 »
Ja om du gir meg en spiller fra Latvia og en fra Newcastle med identiske evner og personlighet så går nok min stemme til gutten fra Newcastle hver eneste gang. Litt ekstra stas med lokalt talent nær sagt uansett hva det gjelder for min del.

Men lokal tilhørighet trumfer såklart ikke bedre prestasjoner/evner. Da må de slite benk/selges som alle andre.

Stevie T er fra London da, men nærmeste geordie i første 11 ihvertfall. ;)
« Siste redigering: 22. Sep. 2011, 20:09 av thomashaer »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1078 på: 22. Sep. 2011, 17:56 »
Steven Taylor er en liten personlig favoritt, men det er ikke fordi han er fra Newcastle, men fordi han har en enorm innsats, er uredd og ofrer seg 100%, alltid. Kan ikke være mange midtstoppere i PL som blokkerer mer skudd og innlegg enn han?

+1 på den, nettopp det samme for meg. I tillegg har han utrolige avslutningsevner og en nydelig feiring! :D Virker som en meget sympatisk type i media også.
« Siste redigering: 22. Sep. 2011, 17:58 av thomashaer »

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1079 på: 22. Sep. 2011, 18:58 »
Stevie T er fra London da, men nærmeste geor[g] (!!!)  ;)ie i første 11 ihvertfall. ;)

Vel det kommer jo litt an på hva du legger i Geordie.  :P

Han er født i en familie med Geordies. Han er riktignok født i London ja, og bodde den første tiden i et hus som hette "Wor Hoose".  :) Familien flyttet likevel tilbake til nord-øst når Steven bare var noen uker gammel etter det jeg har fått med meg. Hvor mye vi skal vektlegge fødested er vel litt ett spørsmål om definisjon.

Kan argumenteres med at det blir feil å si at de første 2-3 ukene i livet ikke gjør han til Geordie når de resterende 1331 ukene så til de grader er levd som en Geordie (han er snart 1337 uker gammel...  :D ).

Uansett så var det ikke meningen å ta stilling til Taylor sitt opphav direkte, men mer et spørsmål om hvem som lettest finner veien til mitt hjerte av en geordie og en latvier med like evner.  ;)