20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223870 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #930 på: 02. Des. 2010, 20:52 »
Joda, jeg vet at han har blitt linket til diverse klubber, men hvem er interessert i å betale i nærheten av det han har i lønn i dag? Det blir jo noe av det samme problemet med han som det man regner med at City vil få. Spillerne har så god lønn at andre klubber ikke har mulighet til å hente de, og da sier heller spillerne seg fornøyde med å benke med en fet lønn.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #931 på: 02. Des. 2010, 21:31 »
Kontrakta til Smith går ut i juni 2012.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #932 på: 02. Des. 2010, 23:46 »
Vist han forsvinner håper jeg han reiser hjem til Leeds. Vist ikke kan han vel sikkert bli endel av det enorme trenerteamet Newcastle har.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #933 på: 03. Des. 2010, 00:04 »
Han er enda bare 30 år, så jeg tviler på at han tenker på trenerkarriere riktig enda. Tipper han drar til en nedre halvdels PL-klubb.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #934 på: 03. Des. 2010, 09:20 »
Det er mange av de andre som dere nevner jeg også vil skal bli solgt. Men jeg synes bare det blir helt feil økonomipolitkk å gi en spiller mellom 45-50 i uka når det ikke er sikkert at han klarer å holde en fast plass på laget. Han har til gode å vise seg. Å ha slike dyre spillere på reservebenken binder opp fremtidig kapital som kan brukes på talenter. Både Kristoffer og Jokke har et poeng selvsagt at det ikke er enkelt å hente inn talenter. Samtidig er det  viktig at klubben opparbeider seg en sikkerhetsmargin kapitalmessig slik at hvis de får muligheten til å hente inn et talent/spiller som åpenbart vil forsterke laget (som f.eks Ben Arfa), så har klubben muligheten til å gjøre dette. Dette kan blant annet gjøres ved å ha et fornuftig lønnstak på spillere ala Talyor som ennå ikke er regnet som nøkkelspillere. På den annen side klager jeg ikke hvis Tiote får en ny kontrakt til 45-50 i uka hvis han fortsetter i samme stil som nå. Mao må prestasjoner ligge til grunn for å få en så god kontrakt som Taylor nå får tilbudt. Taylor har derimot ikke prestert noe som helst.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #935 på: 03. Des. 2010, 12:09 »
For dumt å si at Taylor ikke har prestert noe som helst for Newcastle. Hvis mannen ikke hadde prestert så hadde han aldri stått med bortimot 200 kamper for Newcastle i en alder av 24. Og han hadde heller aldri blitt kalt inn til den engelske landslags-troppen, noe han ble hvis jeg ikke husker feil, selvom han aldri spilte. Og hvorfor er flere av de bedre klubbene i Premier League interessert i Taylor? Hvis det er noe sannhet i ryktene da. Han har jo blitt linket til Tottenham, Everton, Liverpool og Chelsea. Det beste for klubben er at Taylor signerer ny kontrakt. Taylor spilte sin første kamp på flere måneder mot Chelsea, og gjorde et veldig godt comeback mot Drogba og Anelka. Jeg tror han kan ha en veldig bra sesong, med mindre han forsvinner neste månede da. Håper virkelig han blir.
Virker som alt ligger mye bedre til rette for Taylor nå, enn hva det har gjort de tidligere årene han har spilt her.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #936 på: 03. Des. 2010, 12:18 »
For dumt å si at Taylor ikke har prestert noe som helst for Newcastle. Hvis mannen ikke hadde prestert så hadde han aldri stått med bortimot 200 kamper for Newcastle i en alder av 24. Og han hadde heller aldri blitt kalt inn til den engelske landslags-troppen, noe han ble hvis jeg ikke husker feil, selvom han aldri spilte. Og hvorfor er flere av de bedre klubbene i Premier League interessert i Taylor? Hvis det er noe sannhet i ryktene da. Han har jo blitt linket til Tottenham, Everton, Liverpool og Chelsea. Det beste for klubben er at Taylor signerer ny kontrakt. Taylor spilte sin første kamp på flere måneder mot Chelsea, og gjorde et veldig godt comeback mot Drogba og Anelka. Jeg tror han kan ha en veldig bra sesong, med mindre han forsvinner neste månede da. Håper virkelig han blir.
Virker som alt ligger mye bedre til rette for Taylor nå, enn hva det har gjort de tidligere årene han har spilt her.

Helt enig! Godt innlegg.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #937 på: 03. Des. 2010, 21:42 »
Hva er det som får folk til å slakte egne spillere bare fordi de mener at en annen egen spiller er bedre? At Tayls skal beholdes for 45-40K er for meg selvfølgelig. Han har vært mer eller mindre skadet i to år, men forskjellige skader. Dette trenger ikke å bety at han blir skadet igjen umiddelbart. Å slippe Tayls vil garantert sørge for at Colo eller Willo blir langtidsskadet, og Sol er jo allerede ganske plaget. (Murphys law hjemsøker NUFC veldig ofte, så alle vet at dette kommer til å skje.) Jeg vil derfor heller klare meg med Ranger/Løven som erstatter for carrol/Donkey hvis skade, enn å sette Kadar/Perch/Simpson i midtforsvaret.

Kort fortalt: Tayls bør beholdes, for det er liten sjangs for å finne en bedre spiller for en bedre pris. Husk at denne spilleren må kjøpes fri fra en eksisterende kontrakt, og så har vi da muligheten fo at han faller gjennom, slik som mange av de andre midtsopperne vi har kjøpt de siste ti år. At Tayls har blitt så god som han er, i en alder av 24 (til tross for nesten to år skadet), sier meg at han har stort potensial sammen med det riktige forsvaret + Tiote. Han har bestandig spilt i et bingo-forsvar, og de feilene han er kjent for, vil kunne endre seg i tryggere rammer.

Dette betyr ikke at jeg ønsker  at Colo eller Willo skal få bylle pest, jeg ønsker bare at vi skal ha minst 3 PL stoppere, og nå har vi 4 - så må vi regne med skader og suspensjoner fremover.

Rotete innlegg etter litt for mye rødvin i kveld, men BEHOLD TAYLS, selg heller Smudge, Raylor, Best(as if), Rout,Dannyboy og Perch

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #938 på: 12. Des. 2010, 11:18 »
Nå er ikke the Sun verdens mest seriøse og pålitelige avis, men Taylor skal visstnok ha takket nei til det siste kontraktsforslaget også. Etter min mening er Taylor vår nest beste forsvarer og jeg ønsker følgelig at han skal signere, men disse evige avslagene kan og vil ikke fortsette. Meget synd at han ikke føler mer for klubben som har utviklet ham.

STEVEN TAYLOR looks set to quit Newcastle United after turning down the club?s latest contract offer.

The homegrown defender was offered new and improved terms a fortnight ago, but the Sunday Sun understands he has rejected United?s latest approach ? paving the way for his departure.

Taylor?s camp turned down the offer before Chris Hughton?s dramatic departure on Monday, and the decision is not understood to be linked to the manager?s dismissal.
Taylor?s latest snub has not gone down well at St James? Park, and it is uncertain whether a new offer will be put to the former England under-21 man.

The appointment of Alan Pardew may be a ?game changer? but the hierarchy are eager to impose a more sensible wage structure and will not break the bank for him.
The player has said publicly that he is desperate to stay at the club, but the two parties appear miles apart on the terms of the deal ? prompting more brinkmanship from Taylor?s agents.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #939 på: 12. Des. 2010, 13:07 »
Da er det bare å selge! Liverpool er ganske sikkert interessert og har jo vært nevnt som kandidater til å sikre seg underskriften hans nå i januar. Bedre å få litt igjen for han enn å la han gå gratis til sommeren.
Om han vil bli så signerer han, om ikke er han mest interessert i pengene og det alene skal ikke være motivasjon for å spille for NUFC, mener jeg. Den tiden er forbi.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #940 på: 12. Des. 2010, 13:13 »
Hvis dette stemmer så begynner jeg å miste litt tålmodigheten med Steven Taylor. Jeg er i utgangspunktet veldig for at han blir, mener han er en stopper å satse på. Men som Frode sier, tiden når pengene er hovedmotivasjonen bør være forbi, og det er skuffende at en spiller som Taylor, som har gått gradene i klubben, ikke skjønner det samme. Jeg er dog ganske overbevist av at han er sterkt påvirket av den griske og sleipe agenten sin.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #941 på: 12. Des. 2010, 13:57 »
Så kan det jo tenkes at kontroversene mellom han og Carroll spiller litt inn også...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #942 på: 12. Des. 2010, 14:28 »
Uansett hvor mye jeg liker spilleren, så blir dette for dumt. Da bør han nok dessverre selges i januar.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #943 på: 12. Des. 2010, 14:40 »
Tror dere Ashley vil hente en ny midtstopper umiddelbart hvis Taylor blir solgt?
Håper for klubben ikke selger ham uten å ha en erstatter klar. Kanskje et lurt lån.

Kan være en potensiell katastrofe om vi ikke får inn en erstatter. Cambell har sålangt vist at han ikke bør være mer en et 4 valg. Det kan koste oss dyrebare poeng å spille med ham i flere kamper på rad. Hvis Colo eller Willi blir skada har vi dårlig backup uten taylor.

Hvis vi ikke får inn en erstatter vil det neste være bedre å ha ham i klubben ut sesongen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #944 på: 12. Des. 2010, 14:46 »
Joda, forsåvidt. Uten erstatter er vi nestn nødt til å beholde ham ut sesongen. Det beste hadde jo vært om han hadde bytta ut Stretford med en greiere agent.