20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 224036 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #1080 på: 22. Sep. 2011, 19:26 »
Klart man skal være stolt av lokale spillere, var ikke det jeg mente.

Synes bare det er rart at det er et kriterie for folk når det kommer til favorittspillere. Mye rart og subjektivt som ofte påvirker hva som blir en persons favorittspiller, det er det for min del også, men akkurat nasjonalitet har jeg aldri forstått. Det burde spesielt fans fra Norge som heier på et Engelsk lag skjønne.  :P En utenlandsk spiller kan blø like mye for drakten som en lokal spiller.

Mye subjektivt rart ute og går i valg av favorittspiller ja. Lokal tilhørighet eller nasjonalitet kommer ett stykke ned på listen over kuriositeter for min del. Det finnes vel supportere som i ulik seriøs grad ser på utseende, hår, navn, klesstil osv. Har for eksempel en kompis som er Arsenal-fan som (litt for) lenge slet med å omfavne Henry på grunn av de høye strømpene husker jeg...  ;D

Det blir for meg langt mer pussig enn å ønske en lokal og nasjonal forankring i en klubb. Det har tross alt noe for seg: få frem sterke bånd med lokalmiljøet og noe som kan identifiseres med selve klubbånden historisk sett.

Noen liker disse båndene og lar det farge valget av favorittspiller. Ser ikke helt at det er mer pussig enn at spilleren er en kulthelt eller hva du måtte mene er et godt kriterie. Hos de fleste er det jo en sammensettning av flere kriterier.

Men hvis nasjonalitet er det viktigste kriteriet så er jeg absolutt med på at man er på ville veier. Og ikke minst hvis man mener grunnen er at utenlandske spillere ikke kan blø for drakten, noe som for meg høres helt historieløst ut.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1081 på: 22. Sep. 2011, 19:28 »
Kan forøvrig legge til at jeg har hatt en del "favoritter", om jeg kan kalle dem det, basert på gode saver på CM/FM. Der begynner vi å snakke litt drøye kriterier.  ;D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1082 på: 22. Sep. 2011, 20:29 »
Imponert over det S.Taylor har vist til nå. Tror en av de viktigste årsakene er at han endelig har klart å holde seg skadefri over en lengre periode nå, Taylor har vist at han har talent før også men liksom alltid rukket å bli i form for deretter å skade seg, enten det har vært lange eller korte avbrekk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1083 på: 22. Sep. 2011, 20:48 »
At han også kan spille ved siden av en spiller som Colo fremfor den endeløse rekken av evenukker vi har hatt der baki over de siste åra har vel også sitt å si.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1084 på: 22. Sep. 2011, 21:23 »
Det sier mer om Colo enn om Taylor spør du meg  :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1085 på: 22. Sep. 2011, 23:12 »
Var også skryt av Colo det var ment som da ;)

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/09/22/facts-show-steven-taylor-s-international-quality-72703-29466028/?

Forøvrig morsom lesing angående Tayls. Statistisk sett vår beste spiller så langt - blant annet er han den spilleren som har løpt lengst i hele PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1086 på: 23. Sep. 2011, 08:04 »
Var også skryt av Colo det var ment som da ;)

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/09/22/facts-show-steven-taylor-s-international-quality-72703-29466028/?

Forøvrig morsom lesing angående Tayls. Statistisk sett vår beste spiller så langt - blant annet er han den spilleren som har løpt lengst i hele PL.

Indeed, the Chronicle can reveal just why England are taking a serious look at the Whitley Bay lad once again and how Taylor is AHEAD of Manchester United?s £17m defender Phil Jones and England star John Terry.

Taylor?s performances are officially ranked four places ahead of Terry, while the 25-year-old is 12 places ahead of Jones, 16 higher than Man U?s Chris Smalling and 58 positions in front of highly-rated and sought after Bolton man Gary Cahill.

Ikke rart vi ikke slepper inn! :D Tayls og Colo er begge også ofte med opp i angrep i åpent spill også.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1087 på: 23. Sep. 2011, 08:43 »
Tayls har imponert meg i år, men han må bli kvitt slurvet om han skal ta steget helt opp. Og da tenker jeg f.eks på den ene grove feilen mot Villa. Klarer han i tillegg å bli bedre i markeringene kan dette bli bra. På offensive dødballer er han derimot kanongod.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1088 på: 23. Sep. 2011, 08:45 »
Den ene mot Villa er det kanskje eneste slurvet jeg har sett av ham hittil denne sesongen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1089 på: 23. Sep. 2011, 12:44 »
Sykt at en midtstopper har løpt lengst hittil i PL. Sykt!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1090 på: 24. Okt. 2011, 14:45 »
Stevie broke his nose

Sitat fra: Pardew
There was blood streaming from both nostrils, and he didn?t look too clever when he came over.

He?s not the prettiest as it is!

Fikk seg tydligvis mer enn bare en karamell i kampen mot Wigan. Neseblodet så man jo, men trodde ikke det var skjeiv nese som var årsaken. Big Bad Taylor :D
« Siste redigering: 24. Okt. 2011, 14:48 av ElvenKind »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1091 på: 24. Okt. 2011, 16:07 »
Håper vi ikke må starte med Willy til helga da.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1092 på: 24. Okt. 2011, 18:46 »
Souness sa jo at han syns at Taylor var en veldig kjekk gutt. Hmm.
Ikke krise om Tayls må stå over mot Rovers. Kanskje kjekt å la Perch få en kamp.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1093 på: 24. Okt. 2011, 19:40 »
Håper vi ikke må starte med Willy til helga da.

Er han fit? Ser på physioroom at han er ute til 1. november. Men tar oppdateringene der litt med en klype salt, pluss at de datoene de opererer med der er tentative anslag.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1094 på: 24. Okt. 2011, 19:43 »
Pardew sa vel i radiointervjuet på BBC her om dagen at Williamson fortsatt er 4-5 uker unna å spille.