20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wigan  (Lest 45283 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle - Wigan
« Svar #15 på: 11. April 2006, 11:59 »
vi vinner 3-0. Shearer, Solano og Scharner own goal.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Wigan
« Svar #16 på: 11. April 2006, 12:27 »
Jeg syns det er Flaut om vi taper mot Wigan på Hjemmebane. Greit vi tapte mot dem B. Men et nyopprykket lag kommer til ST jamses og slår oss, det skjer ikke.

Hvem her mener at West Ham har hat suksess i PL?
Wigan?
Bolton?

Vel, slår vi wigan så er vi på lik linje med dem. Vinner vi de siste 5kamper så passerer vi Spurs på 4plassen med 2 poeng. Så Teoretisk sett, taper Spurs og lagende under mange poeng så kan The Magpies få en overraskende plass i PL. 8) 5-6?Men jeg nøyer meg med 7-8. Uefa plassen er til 7 ikke sant?
ax

tresteg

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • http://www.henrikbarca.piczo.com
Newcastle - Wigan
« Svar #17 på: 11. April 2006, 12:39 »
ja er det ikke fra 5 plass til 7 i UEFA og 1 til 4 til CHAMPIONS LEAGUE?
i spania er det fra 1-3 for champions league og 4-6 til UEFA tror jeg!
sharner får 2 selvmål hehe, bare tulla.
så kommer N'Zogbia og shearer og solano og smeller inn et mål hver
(shearer på straffe)
mulig emre på frispark:)

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle - Wigan
« Svar #18 på: 11. April 2006, 12:48 »
Sitat fra: "tresteg"
ja er det ikke fra 5 plass til 7 i UEFA og 1 til 4 til CHAMPIONS LEAGUE?
i spania er det fra 1-3 for champions league og 4-6 til UEFA tror jeg!

Nei Spania har fire lag i CL, lik Italia og England. Tror ikke det er noen andre ligaer som har fire. Men hvis 7.plassen i England får UEFA-cup så har vi en fin mulighet til det. Men da er vi nødt til å vinne mot Wigan, et lag vi kjemper med om akkurat den plassen.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Wigan
« Svar #19 på: 11. April 2006, 16:01 »
dette kan vi jo ta en titt på hahhaha

Owen: 7mål på 10 kamper, 0 som innbytter.
Ameobi 7 mål på 28 kamper, 5 som innbytter.
Shearer 7 mål på 30 kamper, 1 som innbytter.

Men Satt Boumsogn på benken mot Boro å?
ax

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle - Wigan
« Svar #20 på: 11. April 2006, 16:25 »
Sitat fra: "shpetim"

Nei Boumsong fikk ikke en plass på benken engang, han ble plassert på tribunen. (hvis han i det hele tatt var på Riverside da...)

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Wigan
« Svar #21 på: 12. April 2006, 12:58 »
Er Folk i hyttene sine eller? Lite liv her!!!
ax

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle - Wigan
« Svar #22 på: 12. April 2006, 12:59 »
Er Folk i hyttene sine eller? Lite liv her!!!

Neida.... :D  Blir liv idag :D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

folesvert

• Gjest
Newcastle - Wigan
« Svar #23 på: 12. April 2006, 18:20 »
Vi tar Wigan - banna bein. De spilte dårlig mot Birmingham og klarte vel bare 1-1.

Billige billeter på Wigans hjemmekamper forresten. Leste et sted at bare koster i overkant av £ 20.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Wigan
« Svar #24 på: 12. April 2006, 20:37 »
Wigan tapet revansjeres på st.james. LETT :!:
Who else...... Alan Shearer

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle - Wigan
« Svar #25 på: 12. April 2006, 21:12 »
dette kan vi jo ta en titt på hahhaha

Owen: 7mål på 10 kamper, 0 som innbytter.
Ameobi 7 mål på 28 kamper, 5 som innbytter.
Shearer 7 mål på 30 kamper, 1 som innbytter.

Altså har vi bare en brukbar spiss.

djmattis

• Gjest
Newcastle - Wigan
« Svar #26 på: 13. April 2006, 00:48 »
ameobi har imponert siste tida.
det skal han ha for.
håper han får kommet i gang men jeg tviler på han til tider.
han er litt for ustö generellt.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Wigan
« Svar #27 på: 13. April 2006, 17:34 »
Dette er en kamp Newcastle SKAL vinne. Vi har allerede hatt to begredelige tap for Wigan før i år, men hjemme på St.James skal vi ikke tape for lille (store) Wigan.

Som en av Ameobis hardeste kritikkere her inne er tilogmed jeg litt lei meg for at han mister denne kampen etter at han har scoret i to på rad. Men Shearer spiller, og med dårlige med spisser er det vel sannsynligvis Dyer som blir hans makker helt fremme. Også tidligere i år har spissene våre trengt assistanse for å sette de avgjørende målene, og der kommer kantene inn. Vi vet alle hva både Noby og N'Zogbia begge er i stand til å utrette.

Midtbanen er det ingen grunn til å endre mye på. Emre er en sånn type som Solano og N'Zogbia som også kan avgjøre, eller bli tungen på vektskålen. Bowyer har vist solid form de siste kampene og bør være selvskreven kriger på midten i Parkers fravær.

Forsvaret er jeg litt i tvil om. Kunne tenkt meg Babayaro tilbake på venstreback. Det vil åpne for å kunne bruke Elliott som stopper. En plass han har utfylt bedre enn som venstreback denne sessongen. Ellers bør Moore være selvskreven, og Carr på høyre som kan se ut til å være på vei tilbake til formen.
Altså: spørsmålet er en av stopper plassene... Der er alternativene Bramble, Boumsong, Ramage eller kanskje Elliott.

Hvordan Wigan stiller til denne kampen vet jeg lite om. Egentlig er det ikke veldig interessant heller, for til tross for at de har overrasket stort i årets PL er dette en kamp Newcastle skal gå ut å kjøre og dominere, og til slutt ta 3 poeng!

Dette kan også bli en viktig kamp for Newcastle i forhold til tabellposisjonen. Vinner vi denne har vi selv sørget for å være à poeng med Wigan. Videre for vi sette vår lit til at Mourinhos menn er klare for å sikre seriegullet med borteseier mot Bolton, som med tap også vil være på 48 poeng (samme poengsum som oss avhengig av at vi vinner).
West Ham er 1 lite poeng foran oss, og tar imot Manchester City. Da er det lov å håpe at City for med seg poeng fra den kampen, og vips kan vi være à-poeng også med West Ham, eller et foran dem. Da er vi med og spiller om sjuende plassen, og særlig høyere opp tviler jeg sterkt på at vi kan komme...

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Wigan
« Svar #28 på: 13. April 2006, 19:39 »
Sitat fra: "chickenman"
Dette er en kamp Newcastle SKAL vinne. Vi har allerede hatt to begredelige tap for Wigan før i år, men hjemme på St.James skal vi ikke tape for lille (store) Wigan.

Som en av Ameobis hardeste kritikkere her inne er tilogmed jeg litt lei meg for at han mister denne kampen etter at han har scoret i to på rad. Men Shearer spiller, og med dårlige med spisser er det vel sannsynligvis Dyer som blir hans makker helt fremme. Også tidligere i år har spissene våre trengt assistanse for å sette de avgjørende målene, og der kommer kantene inn. Vi vet alle hva både Noby og N'Zogbia begge er i stand til å utrette.

Midtbanen er det ingen grunn til å endre mye på. Emre er en sånn type som Solano og N'Zogbia som også kan avgjøre, eller bli tungen på vektskålen. Bowyer har vist solid form de siste kampene og bør være selvskreven kriger på midten i Parkers fravær.

Forsvaret er jeg litt i tvil om. Kunne tenkt meg Babayaro tilbake på venstreback. Det vil åpne for å kunne bruke Elliott som stopper. En plass han har utfylt bedre enn som venstreback denne sessongen. Ellers bør Moore være selvskreven, og Carr på høyre som kan se ut til å være på vei tilbake til formen.
Altså: spørsmålet er en av stopper plassene... Der er alternativene Bramble, Boumsong, Ramage eller kanskje Elliott.

Hvordan Wigan stiller til denne kampen vet jeg lite om. Egentlig er det ikke veldig interessant heller, for til tross for at de har overrasket stort i årets PL er dette en kamp Newcastle skal gå ut å kjøre og dominere, og til slutt ta 3 poeng!

Dette kan også bli en viktig kamp for Newcastle i forhold til tabellposisjonen. Vinner vi denne har vi selv sørget for å være à poeng med Wigan. Videre for vi sette vår lit til at Mourinhos menn er klare for å sikre seriegullet med borteseier mot Bolton, som med tap også vil være på 48 poeng (samme poengsum som oss avhengig av at vi vinner).
West Ham er 1 lite poeng foran oss, og tar imot Manchester City. Da er det lov å håpe at City for med seg poeng fra den kampen, og vips kan vi være à-poeng også med West Ham, eller et foran dem. Da er vi med og spiller om sjuende plassen, og særlig høyere opp tviler jeg sterkt på at vi kan komme...

haha, da jeg leste dette så fikk jeg sånn (vet ikke hvordan det skrives=deu javoue=dejavou :P ) Og i følge den så når kampen mot Wigan var ferdig og newcastle hadde blitt udmyket med flere mål så tenkte jeg tilbake på ditt innlegg og lo. LA OSS HÅPE DET IKKE ER SANT, noe de fleste deoujavoer aldri er.

Jeg ante ikke at Chelsea Kunne sikre gullet mot Bolton, men er faktisk den ene gangen jeg heier på Chelsea. Vinner vi kampene mot Wigan og Sunderland så tror jeg vi kan sikte høyere enn en 7plass, for da tror jeg fansen,spillerne,vi SER mulighetene og skjønner,hej,dette er ikke over!! 8)
ax

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Wigan
« Svar #29 på: 13. April 2006, 21:39 »
woohoo! jeg skal ogsaa paa kampen...Platinum Lounge faktisk :wink: