20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sunderland-Newcastle  (Lest 61595 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #75 på: 16. April 2006, 12:46 »
Sitat fra: "folesvert"
... Sunderland og West Brom slår vi nok, men jeg tror som jeg tidligere har sagt at vi får det tøft mot Birmingham. Chelsea tar vi ett poeng mot. Men ... også som jeg også tidligere har sagt ... faen i helvete at West Ham skulle vinne mot City. Kan se ut som om det blir et race mellom West Ham og N'Castle om 7.plassen.

Det racet om sjuende plassen har du nok rett i. Dessverre kan vi ikke se helt bort ifra Bolton heller. De har også fordelen av å ha en kamp mindere spilt, men den skal tross alt vinnes den og.
West Ham tror jeg faktisk sjal få det hardt allerede i morgen når de besøker Midlesbrough på Riverside. Ikke veldig skremmende i seg selv, men det vil overraske meg STORT om WH får med seg alle poengene fra det oppgjøret. West Ham får også besøk av Liverpool den 26 april og også den skal bli hard for West Ham.
Bolton derimot skal i morgen ut mot WBA (som allerede er kalre for nedrykk vel?). Hadde de hatt en mulighet til å overleve hadde dette blitt vanskelig for Bolton, men ikke godt å si.
Deretter har igjen samme Bolton Charlton hjemme, det kan bli jevnt, men jeg er redd Bolton drar i land seieren der. Alikevel har de deretter igjen en vanskelig bortekamp mot Tottenham 30 april.
I tillegg til Newcastle, West Ham og Bolton er ikke Wigan ute av kampen om 7 plassen, og Everton er bare 3 poeng bak og kan derfor lett melde seg inn i kampen igjen.

På denne tiden av året er det som regel nesten alltid umulig å spå en eneste kamp, alle (inkludert spesielt bunnlagene!) kan fort overraske. Derfor blir det uhyre spennende om 7 plassen, men at  Newcastle har en go' sjanse det er jeg ikke i tvil om. Men så jevnt som det er blitt er det veldig viktig å gjøre jobben selv!
Det jeg frykter mest for vår egen del nå er skader på midten, det leddet hvor vi vanligvis har best dekning. Maken til uflaks, ha både Bowyer, Emre og Parker ute samtidig.

Så over til det som denne tråden egentlig handler om. Morgendagens batalje på Stadium O'Light. Jeg vet at dette blir tøft, og at det kommer til å være et følelsesladet oppgjør.
Alikevel vil alt annet enn en borteseier overraske meg stort her. Vi har våre skadeproblemer, men ettersom jeg leser av previewen på hovedsiden sliter også vår kjære nabo med skader. Tidligere i år var det også jevnere mellom disse to på St.James enn man kanskje skulle tro. Men mye har skjedd siden den gang. Newcastle har blitt mye bedre, og jeg kan ikke se annet enn at det har gått noe annet enn en vei med vår motstander.

Lett blir det IKKE, men denne SKAL vi og BØR vinene! Jeg har faktisk fått alvor fått tilbake troen på 7 plassen, men det er mye opptil Newcastle selv.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #76 på: 16. April 2006, 13:33 »
enig, shit at bow, emre og parker er ute samtidig.men allikevel har vi dyer tilbake. faye kan klare den defensive jobben mot ett drittlag, og dyer kalrer den offensive biten det vet vi!

tror vi tar 7plassen. vi er jo på gang nå. og får håpe chelsea har sikra seg seriegullet, før siste seriekamp! da blir det kun ære som står på spill for dem, og forhåpentlighvis har de en FA cup finale og tenke på og!
lt;3 Newcastle <3

mackemmania

• Mackem
  • Supersub
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #77 på: 16. April 2006, 13:58 »
Sitat fra: "djmattis"
Jeg og Björn skal sitte på Belfrys og se denne kampen!!!!
Selv om jeg har begynnt å irritere meg på belfrys så må jeg få med meg kampen!
Bare å möte opp folkens!!!

-Da ses vi Bjørn og djmattis.Må regne med noen slike ett kvarter før slutt:
"time to go,time to go,time to go"!:)

Og til det andre spørsmålet:Det var tyngre sist laget rykket ned med 19 poeng.Det var et lag med overbetalte drittspillere.Denne sesongen ser jeg guts og innsatsvilje.Kombiner dette med den unge gjennomsnittsalderen og det ser lyst ut for fremtiden.Synd at Arca må forlate klubben,men han har gjort sitt og fortjener bedre enn nok et nedrykk.

Til Bjørn og djmattis:Skal vi ta et veddemål?Om Shearer scorer?
Gjør han dette kjøper jeg en øl/brus til dere,og dersom han ikke scorer kjøper dere øl til meg?
img]http://www.jagels.com/safc/html/themes/Odyssey/images/logo.gif

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #78 på: 16. April 2006, 15:09 »
given
carr Moore Bramble baby, er han klar???
solano faye Dyer Nzogbia
Ameobi og Shearer

Ameobi rekker nok kampen, fikk "bare" slått ut fortenna mot Wigan.
Men i helvetes uflaks som jeg har så rekker ikke jeg den kampen, har min egen drøm på gang, vi skal ut til den kvalifiseringrunden i Norgescupen,Veien til Ullavall, skulle ønske noen her inne hadde meldet meg noen meldinger for å opptadere meg. 0-1 Newcastle(Faye) :P

Men Birmingham tapte idag,taper de på mandag å(noe jeg håper) så er også de så godt som nderykksklare. Noe som er bra For newcastle. Antageligvis West Brom også. Chelsea har vel sikret gullet til da. Uansett, de lagene vi møter har "egentlig ikke noe å spille for" Så alt ligger til rette for Newcastle som har hatt sååååå uflaks i det siste at NÅ allah er det på tide at den begynner å snu seg. Håper Emre og Bowyer er tilbake ASAP, noen som vet Hvor lenge de er ute??
ax

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #79 på: 16. April 2006, 15:28 »
Ifølge denne siden så er de ute på ubestemt tid: http://www.footymad.net/news/loadsngl.asp?CID=EDX6

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #80 på: 16. April 2006, 17:08 »
Ser ut som blackburn taper idag, noe som betyr at 6 og  plassen er innen for rekkevidde!!!
ax

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #81 på: 17. April 2006, 00:21 »
Kampen begynner vel klokken 4 så vidt jeg vet...
...og var det ikke en eller annens ide her inne og adde hverandre på msn, slik at vi kan starte en mass-samtale full av nufc supportere...

...så da foreslår jeg at alle legger ut msn addressen sin her, slik at f.eks EN person inviterer alle til en samtale...

...får håpe det blir slakt på stadium of shait...kanskje får TITUS en hat trick
6-0, skal vi si det...
howay the lads!

min msn er btw:
fredrik.eliassen@gmail.com

:twisted:

Og bare et spørsmål;
hvor i helvete blir det  av BOUMSONG, vår kjære franske midtstopper...

Og hvis ikke LUQUE, vår spanske venn, ikke får sjansen NÅ, med emre, parker, bowyer og muligens ameobi ute, så vet ikke jeg...

håper på dette laget:

GIVEN

CARR...BRAMBLE...MOORE/BOUMSONG?...BABAYARO?

SOLANO...FAYE...DYER...N`ZOGBIA

SHEARER...LUQUE

SUBS: HARPER...CLARK...RAMAGE...CHOPRA...ELLIOT...eventuelt moore/boumosong?!?!?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

FRONT242

• Mackem
  • Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #82 på: 17. April 2006, 04:34 »
Sitat fra: "Lars"
Synes dere skal slutte å mobbe disse stakkars mackems:P Er jo synd på dem! Hva som har fått dem til å heie på denne totalt uinteressante klubben er uforståelig! Bare tenk om vi ikke hadde opplevd en seier på St. James' i løpet av sesongen... tragisk! Blir faktisk flau når jeg ser bilder fra stadion deres og ikke minst hvordan laget spiller!

Poor, poor mackems!

God kveld

Lukter sosialklient av ditt bidrag.
img]http://i83.photobucket.com/albums/j294/Safc-Fans/besteversigeh5zt.gif

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Sunderland-Newcastle
« Svar #83 på: 17. April 2006, 08:52 »
Hit kommer det en del kompiser i dag. Alle sammen er liverpoolfans. Jeg må bestille pizza og henge Owen-skjerfet over TVen.
Toon, Toon,
Black and white army

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #84 på: 17. April 2006, 10:06 »
Sunderland  skal knuses rett ned i støvla. 3 mål av Shearer.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #85 på: 17. April 2006, 10:32 »
done Fredrik, la deg til

her er min btw

shpetim88@hotmail.com
ax

mackemmania

• Mackem
  • Supersub
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #86 på: 17. April 2006, 10:32 »
:twisted:  Coooooooome on you Suuunluuuuuun!!!!!!!!!!!!!

"Oooooooooooh Shearer is a wanker,
he wears a wankers hat,
he plays for scum-united,
he is a f..king twat,
he f.cks up at the left wing,
he f.ck up at the right,
and when he played for England he was full of f.cking SHITE"!!!!!!!!

Siste stalltips.Igjen kan Sunderlandfansen synge:"We allways win 2-1"
img]http://www.jagels.com/safc/html/themes/Odyssey/images/logo.gif

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Sunderland-Newcastle
« Svar #87 på: 17. April 2006, 11:32 »
Flott. har lagt dere til.

Her er min: vegard_soccer@hotmail.com

Det er ikke sikkert jeg kommer til å være på msn under kampen, for skal kanskje se kampen LIVE hos en kompis. Men det kommer da flere kamper.

Angående kampen så begynner jeg å bli nervøs nå, det er faktisk klart for derby! Alt annet enn seier vil være under pari for Newcastle's del, og NUFC bør ha alle grunner til å gi alt i dag. Men når det er sagt, tror jeg også Sunderland kommer til å kjempe over evne. De vil nok mobilisere alt for å få sin første hjemmeseier for sesongen. En annen ting som kan være viktig, er at Sunderland har fått en dags ekstra hvile, siden de spilte på fredag og Newcastle på lørdag.

Desverre for Sunderland sin del tror jeg ikke det blir nok, for Newcastle er et mye bedre lag og det skal vi bevise i dag.

Minst 0-2 tror jeg  8)

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #88 på: 17. April 2006, 12:14 »
shpetim88@hotmail.com
vegard_soccer@hotmail.com
fredrik.eliassen@gmail.com

bare quote denne-------og lim på din;)
ax

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #89 på: 17. April 2006, 13:03 »
Sitat fra: "mackemmania"

Siste stalltips.Igjen kan Sunderlandfansen synge:"We allways win 2-1"

Skal dere med andre ord inkassere deres TREDJE seier på TRETTIFEM kamper?