20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham | PREMIER LEAGUE  (Lest 35553 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Tottenham | PREMIER LEAGUE
« Svar #120 på: 01. April 2006, 18:36 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Ramage. Mange feilpasninger i andre og tempoet var alt for lavt. Synd dyer ikke var på benken. Er han skadet igjen eller fikk han seg bare en pause.

Ja, vi kontrollerer jo inn seieren alikevel, selv om vi ikke spiller like godt som i 1. omgang.
Jeg stusset også over Dyers fravær. Ber om at det er en pause!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 01. April 2006, 19:01 »
Veldig solid kamp i dag, 1 omgang må vel være årsbeste? Kunne fort stått leda mer enn 3-1... Selv om 2 omgang ikke var like bra er jeg i allefall storfornøyd...

Kjekt å se Lee Bowyer gjøre en kjempekamp. Han var sykt god i dag. Synes også Ameobi hadde en veldig god kamp. Elliott overbeviste også...

HOWAY THE LADS :)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 01. April 2006, 19:31 »
Her har dere målene ( Bowyer, Ameobi, Shearer )

Ikke særlig bra kvalitet, men det kommer nok bedre i morgen.

Lee Bowyer 1-0

Shola Ameobi 2-1

Alan Shearer 3-1

# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #123 på: 01. April 2006, 20:26 »
GRATULERER GUTTA!!! NESTE ER SUNDERLAND, HEHE SOM SPILTE 2-2 MOT EVERTON
ax

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #124 på: 01. April 2006, 20:35 »
Sitat fra: "shpetim"
GRATULERER GUTTA!!! NESTE ER SUNDERLAND, HEHE SOM SPILTE 2-2 MOT EVERTON

Og som har elleve poeng :lol:

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #125 på: 01. April 2006, 20:37 »
Vinner vi mot Sunderland så er dei sikra nedrykk trur eg. Vi kan sende dem ned!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #126 på: 01. April 2006, 20:53 »
Takker for at dere hindret Spurs i å true 3 plassen.
iverpool FC

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #127 på: 01. April 2006, 23:55 »
Har aldri sett Ameobi så god før, nå er jeg med på at han kan spille fast med Shearer.=) Sånn i hver kamp.. Gjelder alle, men spess han.. Idag hadde vi det vi ikke hadde mot Chelsea, Charlton, Liverpool og Manu..
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #128 på: 02. April 2006, 00:10 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Vi vant, ja, men jeg er ikke fornøyd med innsatsen.

IKKE fornøyd?? Hva forventer du da?
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Activ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #129 på: 02. April 2006, 00:56 »
Jeg synes det er lavmål av våre supportere å bue på jenas hele kampen, hadde ikke han blitt solgt hadde ikke vi hatt Owen. Og Jenas trengte en ny klubb for å utvikle seg videre.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 02. April 2006, 04:02 »
ASSO IKKE KLAG FOR FAEN . 3-1 mot tottenham LOL bra det da. Riktignok gjør vi feil , MEN HALLO vi stilte uten taylor,boumsong,baba,parker,dyer,owen,luque. de er alle klassespillere! tenk med de i form i tilegg alle hadde sklidd inn på laget.

se for dere arsenal uten 7 av dems beste spillere???? nei jeg er stolt av hva vi presterte i dag. EKSTRA ROS TIL zogbia og bowyer som ruler verden !

Natta sov godt!
lt;3 Newcastle <3

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 02. April 2006, 04:45 »
Ble ikke Owen kjøpt før Jenas ble solgt???

Møter vel både Boro og Wigan før vi møter Sunderland...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #132 på: 02. April 2006, 10:09 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Ble ikke Owen kjøpt før Jenas ble solgt???

Møter vel både Boro og Wigan før vi møter Sunderland...

Stemmer nok det.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Agurksaft

• Gjest
« Svar #133 på: 02. April 2006, 11:33 »
Jenas ville vekk frå klubben, og då fortjenar han all buinga og skrikinga som det er mogleg å mane fram frå eit publikum. Slikt gjer det berre artigare å sjå kampar, stemninga blir mykje meir levande.
Greit nok at Ramage har spelt godt defensivt, men fyren har jo eit passningsspel som ikkje høyrer heime i Premier League, greit nok at fyren ikkje har gode og presise passningar, men han behøv vel ikkje å vere så sinnsjukt stressa å daske ballen til kast og slå dårlige langpassningar i eit sett.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 02. April 2006, 12:13 »
Må si at en seier mot nummer 4 i Premier League smakte meget godt. Spesielt bra er det at vi klarer å slå selveste Tottenham forruten vårt midtbaneanker Scott Parker som vi dessverre ser ut til å måtte klare oss forruten resten av sessongen.

Dessverre fikk jeg bare sett andre omgangen av denne kampen og det var enkelt å forstå at det var i førsteomgangen det skjedde. Vel vel, gleden er iallfall at jeg har sett målene, opptil flere ganger allerede. Syns det så ut som om vi spilte bra i første omgangen, det jeg så i forkant av målene tilsier iallfall det. Det som var høydepunktet for meg med andre omgangen var å se kampen sammen med 2 Tottenham supportere :D Likte forresten Jenas sin halvsjanse også. Andre omgangen var vel ikke allverdens fra vår side men vi gjorde vel det vi skulle. Alikevel kunne Elliotts heading fått forferdelige konsekvenser, tror kampen hadde blitt mye vanskeligere for oss hadde de fått en så tidlig scoring i andre omgang.

Et annet lyspunkt er at vi begynner å få valgmuligheter i forsvaret igjen. Den som var mest savnet igår var Babayaro på venstreback. Ramage og Moore syns jeg klarte seg bra i midtforsvaret. Tror også at Boumsong hadde godt av å bli benket. Jeg vet at han har hatt problemer "i heimen" i år, men det kan også være en god motivasjon at han må skjerpe seg for å få spille. Carr var ikke kjempegod i mine øyne, men hva kan vi forvente oss etter et så langt skadeavbrekk? Det og motstanden tatt i betraktning så gjorde han en fullt brukbar jobb. Og vi vet hvor god Carr er når han bare kommer i form igjen, og da må han jo få spille.
Midtforsvaret kunne kanskje vert styrket av å hatt Taylor tilbake, men nå trener han igjen, og jeg prøver å se det positive i det at vi har valgmuligheter igjen å faktisk har muligheten til å benke Boumsong (eller noen andre for den saks skyld) dersom det er ønskelig eller nødvendig.

Noen som får lagt ut noen highlights eller noe i brukbar kvalitet etterhvert?

så er det bare å se frem til kampen mot Midlesbrough, ny kamp og nye muligheter, gratulerer med en flott seier som var sårt trengt mine "partners in crime" ;)