20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Charlton  (Lest 21239 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #60 på: 26. Mars 2006, 17:29 »
stødig kurs? dritt lag vi vant mot? se nå da fire kamper på rad med tap. nei faen få inn hitzfeld!
lt;3 Newcastle <3

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.sp2004.tk
Newcastle - Charlton
« Svar #61 på: 26. Mars 2006, 17:40 »
En ting skal jeg love dere: Det hjelper ikke å få inn en dyktig manager alla O'Neil så lenge vi stiller med Ramage, Ameobi og Shearer på banen. Dette er spillere som per dags dato ikke er gode nok for Newcastles ambisjoner. For å være helt ærlig tror jeg ikke det er mange PL som kunne tenke seg å starte med Ramage i det hele tatt, inkl Sunderland, pompey m.fl.
Ramage er latterlig dårlig og bør benkes så snart som overhode mulig. Når vi snakker om Taylor så er han et supertalent, Peter er ikke et vanlig talent en gang, bare en middels squad player.

Shearer viser nok en gang at han er så over the top som man kan bli... desverre. Nå er det på tide å henge bootsen på hyllla og la den gamle kroppen din få en etterlengtet hvil. Når vi sammenligner en av Bent'ene med Big Al så må jeg vel si meg missunelig på Charlton fansen. Trøtt, sliten og lim i skoa beskriver kongen vår for tiden.

Gidder ikke skrive så mye om Amøba. Han stinka som guttespiller, stinka som talent og stinker som senior. Han blir det aldri noe av så vi kan likegodt selge han nå, hvis det er noen som vil by noen slanter for dette skrotet da.  :?
jære kjære Gud, Glen Roeder suug! Med han i stolen vinner vi aldri ligan, please please send oss Kevin Keagan!!!

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #62 på: 26. Mars 2006, 17:47 »
dette var en tragisk forestilling. har sett kampen fra en arabisk skjerm og er dypt skuffet. dårligere planløsning i angrepsfotball skal man lete lenge etter.

selvsagt kan vi ikke regne med all verden heller med ameobi der framme, en håpløs midtbane i bowyer og en udugelig Ramage. tror faktisk steve caldwell er bedre enn han.

fy h......  dette er pinlige saker

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle - Charlton
« Svar #63 på: 26. Mars 2006, 17:47 »
Shearer blir jo ikke akkurat pepret med assister da...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #64 på: 26. Mars 2006, 17:51 »
hvorfor ikke prøve LUQUE OG DYER PÅ TOPP????? kan jo faen ikke bli noe dårligere en shearer og ameobi. roeder er jo like tett som souness. ser jo faen ikke at folka ikke er gode nok. SÅ SITTER LEE CLARK på benken fremfor luque. nå er jo sesongen ødelagt uansett så nå burde luque få tid til og tilpasse seg PL , slik at han kan stille sterkt til neste sesongstart. trenger faen ikke være professor for og kunne se hvem som overhode ikke har noe på laget og gjøre

grunnen til at vi vant de første kampene med han er: ny manager= økt innsats og det var møkkamotstand samt 4 hjemmekamper eller noe!
lt;3 Newcastle <3

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #65 på: 26. Mars 2006, 17:53 »
Alan Shearer scorer GARANTERT mål når han først får de riktige ballene. Ameobi er ikke akkurat så god til å servere. Luque hadde vært den perfekte spisspartneren til Shearer.

Shearer- Luque
Owen-Luque
Shearer-Owen
Dyer-Owen
Dyer-Shearer
Dyer-Luque

Glem Ameobi!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #66 på: 26. Mars 2006, 17:54 »
Alan Shearer brukes altfor ofte. Han er rett og slett blitt for gammel til å spille så mye.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #67 på: 26. Mars 2006, 18:13 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Alan Shearer brukes altfor ofte. Han er rett og slett blitt for gammel til å spille så mye.

Endelig en som har innsett det. Vi kan ikke ha en spiller som KUN er god nok når han får inn noen innleg. Blir for dumt. Jeg så på kampen, var en forferdelig kamp, og R A M A G E finner du syonymen til D Å R L I G.
Hvorfor bytte ut Solano, hva med å bytte ut den møka spillern ameobi el ramage! Lei av managern lei av newcastle lei av alt. Eneste trøsten nå er Snart tippeliga start.

Men er fremdeles håp da, det må vi ikke glemme.

PS! Vi har tapt 16 bortekamper, og idag skårte vi det første målet på de kampene!!! Har vi ikke en målmaskin, N E I, han er gammel. Ameobi, ikke nok med at han aldri skårer mål, men å ta han ned til vesntre ving, enda lenge mål, er jo som å tro at Steve Bruce blir Den nye Newcastle managern. og det kan skje.
ax

Nyggs

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #68 på: 26. Mars 2006, 18:38 »
Ja skulle nok tatt ut Amøbe i stede for Solano..

fatte faen ikke hva managarene til newcastle tenker med.. spille med det sløveste spissparet i Amøbe og Shearer.. faen meg latterlig at Luque ikke får sjangsen.. burde prøve Luque og Dyer på topp.. det er mitt tips

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #69 på: 26. Mars 2006, 19:25 »
Benk Ameobi, behold Big Al sammen med Dyer/Luque på topp.
Ameobi er en yoyo-spiller som leverer en praktkamp imellom et par-ti middelmådige/tragiske. Shearer scorer dersom han får ammunisjonen. Og Shearer er fortsatt lederen som går foran og kjemper og kjefter og forlanger mer av medspillere. Ameobi virker oftest som et svært hinder. Ikke funker han som oppspillspunkt da han iløpet av sin karriere enda ikke har funnet ut hvordan man skal ta ned en ball riktig eller time headingene, noe Shearer kan meget godt. Og Ameobi sinker spillet helt utrolig. Nå så jeg ikke kampen i dag, og Shearer var sikkert ikke mye bedre, men generelt er det dette som enda gjør Alan til en fortsatt bedre spiller enn Ameobi, og som gjør at jeg er grusomt lei heile Shola Ameobi. Mannen er ikke god nok for Newcastle, og det må folket og managerene som styrer Newcastle snart innse. Kan ikke se hvordan Ameobi som vel nå er 24 år plutselig helt ut av det blå skal bli noe mer enn en middelmådighet som han har vært hele tiden....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #70 på: 26. Mars 2006, 19:37 »
Produserte ikke vi en god del sjanser? De viste det jo feberredninger fra Myhre på Canal+.
Kan godt hende vi hadde uflaks igjen. Men gi Roeder litt tid till å få inn systemet. Man kan jo se veldig gode glimt i Newcastle noen ganger. Noe vi aldri kunne under Souness.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #71 på: 26. Mars 2006, 19:39 »
Jeg fikk ikke selv sett kampen, men er slettes ikke overrasket over resultatet, heller ikke att vi er dårlige. For vi møtte et lag som vi vet er gode, har en dyktig manager og en evne til å oppnå imponerende gode resultater. Sånne lag taper dagens Newcastle lag mot.
Vi har da knappest nok et lag. Vi må gjerne klage på forsvaret, men  er det overraskende at det vakler? Jeg syns faktisk ikke det... Carr kom inn igjen mot Chelsea nå, og var dårlig da også. Man kan heller ikke forvente mer etter et så langt avbrekk. Hva Craig Moore angår så er han i samme situasjon, så det blir for tidlig å klage på ham.
Boumsong har vaklet hele sessongen og med et forsvar som er nesten helt endret nærmest fra kamp til kamp blir heller ikke han bedre. Ramage har gjort sine tabber nå men har vokst fryktelig denne sessongen og vi skal være glad vi har en sånn mann som stepper inn der vi til enhver tid måtte trenge dekning. Sånne tabber som Ramage har gjort i år så man også at taylor gjorde i sin første sessong, men utviklingen hans syns jeg er positiv, selv om han fortsatt kan bli mye bedre. Offensivt har det jo også skjedd endel. Først og fremst tror jeg at vi savner N'Zogbia på venstre. Han har vært sentral i veldig mye av det offensive i år og det som har gitt uttelling i mål. Emre er en god erstatter, men det fører igjen til at han blir manglende sentralt. Og det setter sine spor. I tillegg hadde Solano en meget god periode den tiden vi vant, det virker som han sliter mer med formen igjen nå. At Shearer ikke er god nok, det har vi sett lenge, og han og Ameobi på topp blir iallfall forferdelig. I tillegg var jo flere av de kampene vi vant relativt enkle kamper med et par unntak. Og den nye manager effekten var klart tilstede. Alikevel så har jeg mer tro på det Roeder gjør fra linjen enn det Souness gjør. At vi fikk en nedtur mot mange gode lag kan vi strengt tatt ikke være så forbanna overrasket over.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #72 på: 26. Mars 2006, 20:20 »
Nei, nå må vi legge de 4 siste kampen bak oss. La oss starte på blanke ark og vinne kamper! :wink:

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #73 på: 26. Mars 2006, 20:57 »
Lurer på hvordan vi spiller mot Tottenham Hjemme jeg :?
ax

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #74 på: 26. Mars 2006, 21:51 »
Det kan bli bra :D