20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Oliver...  (Lest 15970 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #30 på: 15. April 2006, 13:18 »
Hahahah, Alan Oliver slår til igjen ;-)

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=16950746%26method=full%26siteid=50081%26headline=he-s-still-a-bel-ter-name_page.html

Nå skriver han plutselig at det var en feil av Souness å kvitte seg med Bellamy. Mannen som har skrevet dritt om Bellamy i lange tider etter disputten med Souness omtaler han nå som en helt. Alan Oliver er en simpel fyr som snur kappa etter vinden. Fy faen jeg blir kvalm av den fyren.

Men jeg fatter ikke hvorfor han skriver dette her? Alle som har lest artiklene hans i Chronicle det siste halvannet året vet jo at han har skrevet negative ting om Bellamy. Det bør være åpenbart for alle og enhver å se at denne mannen er en simpel journalist som snur kappa etter vinden.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #31 på: 15. April 2006, 14:51 »
Måtte selv le når jeg leste dette i formiddag. Mer latterlig journalist enn Oliver finner man ikke.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #32 på: 15. April 2006, 15:57 »
For en idiot. Både Oliver og Bellamy kan dra dit peppern gror for min del. Begge har null respekt hos meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #33 på: 15. April 2006, 16:28 »
Merkelige uttalelser av dere. Alle burde jo vite at den eneste grunnen til at Bellers måtte gå fra Newcastle er Souness. Syns Alan har mange gode poeng!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #34 på: 15. April 2006, 16:31 »
Skal ikke ta å starte nok en The Gimp-debatt, men det er i mine øyne, og heldigvis i endel andres fornuftige øyne bullshit.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #35 på: 15. April 2006, 18:54 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Merkelige uttalelser av dere. Alle burde jo vite at den eneste grunnen til at Bellers måtte gå fra Newcastle er Souness. Syns Alan har mange gode poeng!

Det håpløse med Oliver er at han stort sett snakker imot seg selv. Det han mener idag mente han ikke i sommer. Det han mente i sommer mente han ikke 6 måneder før. Han bytter meninger stort sett hele tiden. Han hadde passet perfekt inn i FRP.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Alan Oliver...
« Svar #36 på: 15. April 2006, 19:30 »
Du går over streken. Kommer med en invitt til en diskusjon som ikke hører hjemme i denne tråden.
Toon, Toon,
Black and white army

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #37 på: 15. April 2006, 21:17 »
Det koker invendig hos meg bare Craig Bellamy blir nevnt i disse dager.

Fy faen i helvete som jeg savner den fyren. Det har jeg sagt X antall ganger før, og kommer til å si X antall ganger igjen.

En vanskelig personlighet, men en spiller som uten tvil blødde for klubben. Hans engasjement på banen kan ingen ta fra ham. Inntil det siste sa han at han Newcastle var klubben hans, og at han ikke var interessert i noen andre. Som kjent ble han tvunget til Blackburn, og gjorde laget fra Ewood Park fra en middelhavsfarer til en CL-kandidat.

TENK om han hadde blitt i Newcastle. Selv om det hadde betydd reservelagsfotball, visste hele Tyneside at Graeme Souness satt på oppsigelse. En ny manager - inkludert Glenn Roeder nå - hadde selvsagt tatt Bellamy sporentreks opp til A-laget igjen. Akkurat som Bobby Robson gjorde med Robert Lee etter Ruud Gullit.

Newcastle har blitt et dårligere lag uten Bellamy. Owen spiller på et langt mindre register enn Bellamy, og vil aldri kunne gjøre samme jobb som sistnevnte.

Angående det å sette seg selv foran klubben: Graeme Souness satte seg selv mye mer foran klubben enn det Craig Bellamy gjorde. Graeme Souness valgte å kvitte seg med lagets desidert beste spiller. Hvorfor? Jo, på grunn av en sykelig stolthet.

Jeg har sagt det før og sier det gjerne igjen: den situasjonen hadde en kompetent manager løst på en ordentlig måte, uten at lagets beste spiller hadde blitt ofret.

I skyldfordeling er det 95/5 i favør Graeme Souness.

En manager som blant annet taklet Dwight Yorke i knehøyde på Blackburn-treningen har null kredibilitet. En skam at et slikt udugelig fjols fikk lede klubben vår i halvannet år. Det verste av alt er at hatet mitt (ja, vi snakker om hat i ordets rette forstand her), har bygget seg ytterligere etter at han forsvant. Blant annet fordi Glenn Roeder - gjennom de resultatene han har fått til - bare beviser hvor fullstendig inkompetent Graeme Souness er og var.

I følge Souness var det jo en umulighet å få til resultater med Newcastle så lenge Michael Owen var skadet!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #38 på: 15. April 2006, 22:01 »
Vær vennlig og ikke gjør dette inn til en Bellamy debatt....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #39 på: 16. April 2006, 11:40 »
Sitat fra: "kesse"
Vær vennlig og ikke gjør dette inn til en Bellamy debatt....

Enig med deg Kesse, IKKE en Bellamy-2-tråd. Men Jarles post er slettes ikke dum. Det er godt at noen kan se hvilken verdi Bellamy var.

DanMan

• Gjest
Alan Oliver...
« Svar #40 på: 18. April 2006, 11:20 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Det håpløse med Oliver er at han stort sett snakker imot seg selv. Det han mener idag mente han ikke i sommer. Det han mente i sommer mente han ikke 6 måneder før. Han bytter meninger stort sett hele tiden.

Så sant som det er skrevet. Nå er plutselig Souness skyldig i alskens tabber (joda, det er han), selv om det er tabber Oliver før ikke har brydd seg om, eller som i verste fall har vært omtalt positivt. Oliver snur kappa etter vinden, som tidligere nevnt, og de få spillerne som går ioverens med ham til det og det tidspunktet nevnes meget sjelden med et negativt ord. Resten av laget får derimot strykkarakter ved første tap. Det er rett og slett ikke god journalistikk!

Som Souness så treffende sa det:
"If that individual thinks the relationship I have with him, being asked to do it every day, to help him do his job, is so, when it suits him, he can stick it so far up my backside it comes out of the top of my head."

folesvert

• Gjest
Alan Oliver...
« Svar #41 på: 24. April 2006, 17:11 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #42 på: 25. April 2006, 15:42 »
Sitat fra: "folesvert"
http://www.sportnetwork.net/main/s70/st95093.htm

Jeg synes du kunne sagt minst et par ord om hva denne siden du henviser til, inneholder. Det er god forumskikk.
En url sier fryktelig, fryktelig lite.

Dette er for alle som ikke har sett den ennå ikke akkurat noen hyllest til Alan Oliver. Mer en artikkel som setter ord på manges følelser overfor en journalist jeg en gang hadde sansen for, men som vingler mer enn Otto Ulseth.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

folesvert

• Gjest
Alan Oliver...
« Svar #43 på: 25. April 2006, 15:56 »
... beklager - gikk litt for fort

DanMan

• Gjest
Alan Oliver...
« Svar #44 på: 27. April 2006, 15:15 »
Sitat fra: "Joakim"
(...) som vingler mer enn Otto Ulseth.

Og DET er jaggu "godt" gjort! Uff, at Otto Ulseth fortsatt har jobb som skribent i Adressa er jevngodt med trist. Den artikkelen der han trekker Byåsen Idrettslag ned i søla pga hele Myra/Dalgårdproblematikken (beklager til de som faller av pga alle lokalreferansene nå), alene, burde vært mer enn nok for å "sparke skjiten" (som de sa i Tromsø  :lol: ).