20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool  (Lest 34185 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #75 på: 19. Mars 2006, 15:47 »
Kunne jo like godt hatt Mansfield Towns forsvar.
SATAN i helvette!
Så var den "managerskifteperioden" over.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #76 på: 19. Mars 2006, 15:54 »
Mike Riley er skeiv. Faen for ein skeiving.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #77 på: 19. Mars 2006, 15:54 »
Nei, d hadde vært mye bedre med Mansfield sitt forsvar!!!!!!
ynesides black and white army..!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #78 på: 19. Mars 2006, 16:02 »
Nå har jeg ombestemt meg! Få Roeder ut... Inn med en skikkelig manager

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #79 på: 19. Mars 2006, 16:05 »
nja... roeder er grei nok han, selv om han ikke er min favoritt til å ta over Newcastle med mindre vi skal satse på å bli et midt-på-tabellen-lag noe vi ikke skal, jeg mener at man ikke kan forvente bedre av et forsvar bestående av Boumsong i den formen han er i nå og Elliot.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Zzyzx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #80 på: 19. Mars 2006, 16:08 »
Boumsong som har skjerpet seg de siste kampene.. Også får vi se en slik blunder. Ikke bra.
Svart Hvitt

olekey

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #81 på: 19. Mars 2006, 16:09 »
Nei nå gir jeg opp! e To kamper som vi ikkfår til noe! Flaut er d! Spissene fungerer ikke, forsvaret fungerer ikke og d værste er at vår midtbane ikke fungerer!? Roeder har gjort sin oppgave nå... Nå er tiden inne for å få inn en ny manager!
url=http://www.userbars.com/][/url]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #82 på: 19. Mars 2006, 16:27 »
Sitat fra: "Kalifen"
Nå har jeg ombestemt meg! Få Roeder ut... Inn med en skikkelig manager

Å legge skylda på Roeder er latterlig. Vi har vunnet 6 av 9 kamper under Roeder for svarte svingende!!! Også har vi tapt mot 2-3 plassen.. Er det dårlig!?

olekey

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #83 på: 19. Mars 2006, 16:45 »
Husk på en ting! Når Souness tok over laget så vant vi en god del kamper (husker ikke antallet) Og alle så bare positivt på d. Etter et år me tap og elendighet så ser dere hva som er gjort me laget! Ikke for å overdrive men jeg har en dårlig følelse med å ansette Roeder til full stilling som manager....
url=http://www.userbars.com/][/url]

JonasG

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #84 på: 19. Mars 2006, 17:49 »
på tide å sette Gate og Huntington i forsvar!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #85 på: 19. Mars 2006, 17:54 »
Tror ikke Cisse er akktuel for Newcastle alikavel da. Må bare beklage det han gjorde, jeg skjemes.  :oops:
iverpool FC

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #86 på: 19. Mars 2006, 18:10 »
Hei folkens! Mitt første innlegg her, nå har jeg nettopp blitt sparket ut av newcastle.no s forum, grunnet at jeg synes det var urimelig å betale   Kr.10.000,-  ekstra for en tur til newcastle via Newcastle.no. noe jeg sa ifra christian h weiseth.

Synd det ikke gikk så bra med newcastle idag, Cisse skulle hatt rødt kort etter min mening, men det gikk som det gikk og vi får se fram til neste kamp!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #87 på: 19. Mars 2006, 18:32 »
Er nok ikke bare du som er sparket fra forumet på newcastle.no. Er egentlig bare å ignorere newcastle.no, og alle bak. Den siden har jeg fått nok av, og når de selger Goal til 299,- når man kan få kjøpt den for 159,- på cdon.com! useriøst.

Tilbake til saken; Syntes det er dårlig å dømme Roeder nord og ned etter 2 tap mot United og Liverpool, etter 6 seiere av 9 mulig. Greit at laget får ny energi etter at Souness har dratt, men alt i alt har Roeder gjort en god jobb med laget. Det blir alikevel utrolig spennende å se hvem som sitter i managerstolen når neste sesong starter.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #88 på: 19. Mars 2006, 18:39 »
Sitat fra: "krybel"
Er nok ikke bare du som er sparket fra forumet på newcastle.no. Er egentlig bare å ignorere newcastle.no, og alle bak. Den siden har jeg fått nok av, og når de selger Goal til 299,- når man kan få kjøpt den for 159,- på cdon.com! useriøst.

Tilbake til saken; Syntes det er dårlig å dømme Roeder nord og ned etter 2 tap mot United og Liverpool, etter 6 seiere av 9 mulig. Greit at laget får ny energi etter at Souness har dratt, men alt i alt har Roeder gjort en god jobb med laget. Det blir alikevel utrolig spennende å se hvem som sitter i managerstolen når neste sesong starter.

takk, føler meg allerede hjemme her!  :D
Håper alle innser hvor dårlig Newcastle.no er og finner veien hit!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool
« Svar #89 på: 19. Mars 2006, 18:42 »
Velkommen skal du være!!

De utnytter rett å slett trofaste newcastle supporter ved å selge overprisede produkter, og ikke minst turer!! Uhørt!