20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Din Favoritt spiller i Newcastle?  (Lest 7494 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Din Favoritt spiller i Newcastle?
« Svar #15 på: 04. Mars 2006, 22:11 »
At du ikke engang har nevnt Given er urovekkende, Joakim.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 05. Mars 2006, 00:23 »
Kommer alltid å være Shearer for meg altså! Jeg synes Shay og gjengen er gode men ingen kommer opp mot Shearer. Han har gjort utrolig mye for klubben og mange spillere av hans rang ville ha stukket for lenge siden hvis klubben hadde gjort det så dårlig som castle har gjort det de siste åra!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 05. Mars 2006, 03:36 »
tenk og like ameobi og elliot?????
det er faktisk de eneste jeg vil ha vekk fra newcastle. resten er jeg stolt av.

blir som og velge en 60 år gammel dame foran jessica simpson det med og like de to..... Kos
lt;3 Newcastle <3

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 05. Mars 2006, 12:34 »
Sitat fra: "Doffi"
tenk og like ameobi og elliot?????
det er faktisk de eneste jeg vil ha vekk fra newcastle. resten er jeg stolt av.

blir som og velge en 60 år gammel dame foran jessica simpson det med og like de to..... Kos

Jeg har absolutt ingenting imot Ameobi. Han jobber hardt og er god i lufta, men han mangler den siste delen, avslutningen.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 06. Mars 2006, 11:59 »
Har aldri hatt, og kommer aldri til å få, noen favorittspiller. Slik har jeg aldri sett poenget med!

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #20 på: 06. Mars 2006, 12:13 »
Min store favoritt er Scott Parker.

Jeg blir helt gira når jeg ser han kommer med en takling!! Ingen takler så hardt å kontank som han. Det gir frysinger fra tærne til hårtuppene:)

Bare å se hvor hardt han arbeider, trenger ikke si mere!
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Agurksaft

• Gjest
« Svar #21 på: 06. Mars 2006, 12:23 »
.

Agurksaft

• Gjest
« Svar #22 på: 06. Mars 2006, 12:23 »
Når eg skal rangera favorittspelarar så tenker eg ikkje på kven som er lojale- Shearer og kven som spelar kynisk godt, eller har spelt godt for nokre år sidan.
Eg likar underhaldande spelarar ala Okocha.

Difor blir min favorittspelar i Newcastle, Emre.
Sjølv om spelarar som feks Owen er betre fotballspelarar og antakeleg meir lojale.

hauepine

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #23 på: 06. Mars 2006, 12:53 »
Min favoritt er selfølgelig Alan Shearer. Men etter at han legger opp vil det vel bli Shay Given. Han har vært trofast i mange år nå og er en svært god keeper.

folesvert

• Gjest
« Svar #24 på: 06. Mars 2006, 13:21 »
Pr. idag:

1. Allan Shearer
1. Shay Given
3. Emre
4. Parker
5. Boumsong (... han kommer ... han kommer)

All time high (mens jeg har vært Newcastle-supporter):
1. Allan Sherarer
1. Peter Beardsley
3. Philip Albert
4. David Ginola
5. Faustino Asprilla (... faen at han skulle rote det sånn til for seg)

folesvert

• Gjest
« Svar #25 på: 06. Mars 2006, 13:26 »
... så kjedelig det må være og ikke ha noen favorittspillere da (du har aldri samlet på fotballkort, skjønner jeg).

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 06. Mars 2006, 13:52 »
Sitat fra: "folesvert"
... så kjedelig det må være og ikke ha noen favorittspillere da (du har aldri samlet på fotballkort, skjønner jeg).

>> Jøsses jo! Fotballkort og klistremerker... Gud vet hva jeg ikke samlet på fra slutten av 80-tallet og frem til midten av 90-tallet.

Men jeg er supporter av fotballaget Newcastle som helhet, og ikke supporter av enkeltspillere. Noen vil sikkert hevde at de to faktorene kan la seg forene, men for meg er det veldig vanskelig. Hvilke kriterier skal jeg for eksempel vektlegge? At en spiller er god til å takle?

Skal innrømme at jeg likte Les Ferdinand veldig godt - bedre enn noen både før og etterpå - men å bruke definisjonen 'favorittspiller' vil jeg ikke. Alan Shearer har jeg imidlertid aldri hatt særlig sansen for. Mistet mye av respekten for ham i forbindelse med Lennon-saken, og generelt mener jeg det er usunt at en bestemt spiller nærmest blir gudsforhøyet. Man kan si hva man vil, men i praksis er Alan Shearer større enn klubben. Jeg har alltid støttet Ruud Gullit i hans syn om Alan Shearer, og jeg ser frem til mai når Shearer legger opp.

I mine øyne har Alan Shearer de siste årene vært et hinder for suksess, fremfor en potensiell suksessfaktor. Hans totale påvirkning på hele klubben mener jeg har vært negativ, og det vil IKKE forundre meg om Newcastle tar noen skritt fremover uten Alan Shearer på banen!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 06. Mars 2006, 13:56 »
Ferdinand, Shearer, Ginola, Taylor, Bowyer, Parker, Solano, Batty,Given og Hislop!

Når eg spiller feirer eg som Shearer, men spiller som en blanding av Batty/Bowyer/Parker/Taylor, eg liker å takle..  :roll:
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 06. Mars 2006, 14:24 »
Min favoritt spiller er Luque (tro det eller ei). Jeg har likt Luque lenge før han kom til Newcastle og syntes han var konge i deportivo, har ikke fått den starten  han ønsket eller fortjente, men han kommer STERKT tilbake neste sessong. :D ....Ellers har jeg sansen for Charles N'zogbia

folesvert

• Gjest
« Svar #29 på: 06. Mars 2006, 16:39 »
David Batty ja ... han var god hos oss en periode. Han får være nr. 6 på lista mi han da!