20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368584 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Michael Owen
« Svar #510 på: 16. Sep. 2007, 07:37 »
Hærlig å se Owen i form.Unner han dette!.Gleder meg som en unge til å se han  spille for oss..strålende nyhter.Owen i form er verdensklasse ;D.Han er utrolig viktig for laget så ha Owen tilbake har jo utrolig mye å si
« Siste redigering: 16. Sep. 2007, 07:58 av BallaJazz »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #511 på: 18. Sep. 2007, 13:14 »
På aftenposten.no står det at kvalikk kampene står i fare for Owen!! AT det går mot operasjon for Owen....

lenger nede på siden står det at Sam ikke tror skaden er alvorlig, og alle som har lest på nufc.co.uk vet at sam tror owen er klar til helgen....

WTF??? Har aftenposten "laget" denne nyheten eller er det noen andre medier som kan melde det samme...??
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #512 på: 18. Sep. 2007, 13:17 »
Sikkert bare gammel vane. Hehe!

Såg dette jeg også og begynte å stusse litt, men inntil jeg ser dette flere plasser velger jeg å tro på det som Big Sam har sagt, at han snart er tilbake...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #513 på: 18. Sep. 2007, 13:23 »
Jepp..Owen blir viktig til helga.. Verken Ameobi eller Viduka har overbevist, så jeg håper inderlig på en 4-4-2 med Owen og Martins på topp og en Emre sentralt på midten til å strø gjennombruddspasningene på Martins og Owen...Så kan heller Viduka/Ameobi komme inn hvis vi skulle trenge noe luftskyts der oppe.... jeg synes at "pankingen" opp mot spissene har fungert svært dårlig hittill..

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #514 på: 18. Sep. 2007, 13:35 »
Jeg lurer litt på hvorfor vi ikke prøver oss med Smith der framme igrunn. Viduka skadet, Ameobi er Ameobi, Smith får det ikke helt til der ute på kanten, så hvorfor ikke la han prøve seg i et tospann med Owen eller Martins? Jeg ser helst at Martins/Owen starter sammen jeg da, men det forutsetter et  litt mer spillende Newcastle enn det vi så igår for å si det sånn. Pluss at Allardyce ikke virker for keen på tanken med å pare Owen og Martins.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 18. Sep. 2007, 13:47 »
Smith kunne vært spennende å prøvd ut framme....men så er det det at BigSam absolutt skal ha en spiss framme som rager rundt 1.90 over bakken.....akkurat den "regelen" der begynner jeg å bli drittlei.

Hadde vært spennende å testa ut en midtbane diamant også!

----------Geremi----------
Barton--------------Emre
-----------Smith-----------
-----Owen------Martins---

Problemet er at vi har to litt for gode vinger i klubben(Milner og Duff) til at dette kan være særlig aktuelt...Selv om sikkert Milner kunne kledd en av indreløper rollene, som tross alt skal skape litt bredde!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #516 på: 18. Sep. 2007, 13:48 »
Smith som spiss er jo ingen dum ide heller synes jeg. smith - martins eller owen på topp med viduka som innbytter..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #517 på: 18. Sep. 2007, 13:58 »
Om han ikke skal spille spiss, så bør han ihvertfall benyttes sentralt på midten....for som ving duger han ikke! Skjønner ikke at BigSam kjører SMith som høyreving etter den elendige kampen han hadde mot Wigan i samme posisjon!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #518 på: 18. Sep. 2007, 15:30 »
Men hvilke alternativer har han da? Geremi fungerer utmerket som sentral midtbane, og selv om han har spilt ving før, så er han neppe veldig mye bedre enn Smith der, selv om han har ferdigheter til å gjøre et og annet med ballen. Geremi er det eneste alternativet på vingplassen, da N'Zogbia MÅ spille back, og Milner bare kan dekke en kant av gangen. Vi har ingen andre alternativer, hvis vi skal spille 4-4-2.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #519 på: 18. Sep. 2007, 17:35 »
Dersom vi skal spille med den midtbanen vi har gjort hittil bør jo vel kanskje man vurdere å plassere enn egentlig høyreving som Geremi er der, og sette Smith inn sentralt. Eventuelt ville jeg faktisk i går heller sett Smith-Owen på topp og Oba som høyreving. Jeg syns at mot Wigan beviste Oba at han faktisk kan funke som en slags høyreving. Ihvertfall bedre enn det Smith gjør.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #520 på: 19. Sep. 2007, 00:52 »
Michael Owen hadde en scan på groinproblemet sitt (er ikke spesielt dreven i engelske medisinske uttrykk, er dette lysken), og det kan være en liten mulighet for at han må ha operasjon. Det er uansett en fillesak som han har slete med under hele perioden han har spilt for England og oss. Både han og klubben håper også at de slipper operasjon, selv om han ikke vil være spesielt lenge ute med en eventuell operasjon.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #521 på: 19. Sep. 2007, 00:59 »
Fy faen, ny operasjon allerede, og nå som gutten endelig begynner å komme i form, men hvorfor er jeg ikke overrasket...  ::)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #522 på: 19. Sep. 2007, 02:32 »
Michael Owen hadde en scan på groinproblemet sitt (er ikke spesielt dreven i engelske medisinske uttrykk, er dette lysken),

Riktig det, Kristoffer. Groin = lysk
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #523 på: 19. Sep. 2007, 07:51 »
Uff Owen virker som å ta en "Solkskjær" når det gjelder skader når han begynner å gå på sine rutinerte fotball alder.Håper han ikke får det sånn og at det  bare er en periode nå og at det går over etterhvert.Ville vært for synd hvis detta skulle bli mye av fasiten på slutten av hans top fotball karriere

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #524 på: 19. Sep. 2007, 12:55 »
Gladmelding! Owen er "fit for fight" til søndagens kamp mot West Ham...

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1115715,00.html