20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 371009 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #375 på: 18. Juni 2007, 16:02 »
Når Shearer er sikker er jeg også sikker!
Howay the Lads!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 18. Juni 2007, 16:16 »
Shearer har vært sikker lenge. Jeg har vært sikker minst like lenge.
Ingen klubb hoster opp 10-11 millioner pund for en spiller som ikke har spilt sammenhengende toppfotball og levert topprestasjoner siden høsten 2005. Derfor sier det seg selv at Owen kommer til å bli.
Og som Alan Oliver sa i en artikkel før helga, det kan hende at Owen tier fordi han har to år igjen av kontrakten, og tenker som så at han ikke trenger sverge lojalitet til klubben hver bidige dag. Jeg sier ikke at det er optimalt at Owen tenker sånn, for vi trenger nok dessverre en endelig bekreftelse på at han blir her minst én sesong til.

Jeg er enig i at vi må etterstrebe spillere som har et brennende ønske om å spille for denne klubben, og som virkelig ønsker å oppnå noe med klubben. Men Souness tenkte ikke på den måten. Og det er ikke Michael Owens feil.

Det har vært rykter rundt Owens fremtid nesten hver eneste dag siden han signerte for klubben. Han ble linket vekk nesten allerede dagen etter at han signerte. 90% av alt som skrives om Owen i pressen er ren fantasi. Den siste tiprosenten er sitater fra nære venner av Owen, fra Newcastle og fra Owen selv.
Det Owens "nære venner" sier til pressen kan nok trygt taes med en klype salt. Det vi bør forholde oss til er det han har sagt selv. Og han har aldri uttalt seg negativt i forhold til Newcastle. Og jeg forventer at han holder det han har lovet oss, selv om han helt tydelig er litt urolig og småskeptisk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 18. Juni 2007, 16:23 »
Du har unektelig ett godt poeng her Joakim. Samtidig er det egentlig et litt trist faktum:
En spiller Newcastle for to sessonger bladde opp £15 eller £17 mil(?) for er ingen av toppklubbene idag villig til å betale £10 eller £11 mil. for. Greitt nok at det kan sees på som en slags garanti for at Owen blir, men det får meg neimen ikke til å juble.

Dersom Benitez nå får disse "enorme beløpene" av "Gillette gutta" til overganger som det har vært snakk om kan det alltids tenkes at Liverpool klarer å hente de forsterkningene de ønsker\trenger, og i tillegg får nok til overs til å aktivere Owens utkjøpsklausul, og i såfall kan vi nok bare gi opp å beholde ham. Men vi kan jo ikke annet enn vente å se.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 18. Juni 2007, 16:27 »
Alle rykter jeg har hørt peker jo mot at Benitez har ingen interesse overhodet for å aktivere Owens utkjøpsklausul, så hvorfor skulle han plutselig gjøre det om han får drøssevis av penger fra "Gilette-gutta", og får alle de rare spillerne han er ute etter?

Hadde Benitez hatt interesse for å aktivere Owens utkjøpsklausul er jeg overbevist om at han hadde gjort det for lenge siden.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 18. Juni 2007, 16:43 »
Det har vel aldri blitt verken avkreftet eller bekreftet at Benitez er interessert i Owen, men ryktene skal jo ha det til at både Carragher og Gerrard skal ha ytret ønske om at Benitez skulle hente Owen hjem. Så lenge det ikke står 1 september på kalenderen tør iallfall ikke jeg å stole på at Owen er Newcastle spiller neste sessong.

plebbster

• Gjest
« Svar #380 på: 20. Juni 2007, 13:07 »
Det er vel ingen hemmelighet av Owen er en favoritt blant Benitez og resten av folk med tilknytning til Liverpool. Jeg føler at Owen skylder oss minst en hel sesong der han putter mye mål, og håper han har nok forståelse og at denne sesongen snart kommer. Vi har ikke så altfor god tid.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 20. Juni 2007, 15:35 »
Det har vel aldri blitt verken avkreftet eller bekreftet at Benitez er interessert i Owen, men ryktene skal jo ha det til at både Carragher og Gerrard skal ha ytret ønske om at Benitez skulle hente Owen hjem. Så lenge det ikke står 1 september på kalenderen tør iallfall ikke jeg å stole på at Owen er Newcastle spiller neste sessong.

Carragher og Gerrard har overhodet ingenting de skulle ha sagt. Det er Benitez som avgjør dette, og som flere nevner her, har det blitt avkreftet at Benitez vil gjøre det beste utav klausulen til Owen.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 20. Juni 2007, 15:41 »
Jeg tror nok Gerrard og Carragher har en god del innflytelse på Benitez. De er tross alt hans to beste spillere.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 20. Juni 2007, 16:04 »
Innflytelse har de helt sikkert, men de bestemmer ikke hvem Benitez skal kjøpe og ikke. At de ønsker seg sin gode venn Michael Owen tilbake til Liverpool, betyr ikke at Benitez kommer til å kaste £10-12 millioner ut av vinduet for en spiss som ikke har spilt sammenhengende toppfotball på nesten to år. Siden nyttårsaften 2005 har Owen vært skadet nesten sammenhengende. Ikke tale om at Benitez er interessert i å betale så mye penger for en slik spiller. Samme hva han heter, og samme hvor god venn han er med Gerrard og Carragher.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 20. Juni 2007, 18:03 »
Vi får håpe Bentiez ikke er villig til å bruke så mye penger på Owen ja, men sikker er jeg ikke. Nå når han får dette enorme budsjettet å rutte med kan det fort bli litt til overs. Og i såfall frykter jeg at prisen på Owen kan bli bare en lien dråpe i havet der i gården. Da kan Owen fort være et taktisk kjøp. At profilerte spillere som Gerrard og Carragher bær Benitez om å hente ham tilbake illustrer bare hvor populær Owen er på Merseyside, og sånn sett kan det være ren taktikk fra Benitez sin side å hente ham tilbake. Gode nok lokale spillere vokser ikke på trær, og Owen kan isåfall bli et slags "populær-kjøp". Men vi får håpe at Joakim har rett og at Liverpool ikke er villige til å bla opp for en så skadeplaget spiller som Owen.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #386 på: 22. Juni 2007, 00:23 »
City kommer til å handle MYE i sommer, men tviler veldig sterkt på at Owen vil dra fra Newcastle for å spille for City.

Men at City kommer til å "stjele" noen av våre transfermål i sommer er høyst sannsynlig da de også er linket til Baines og Drenthe feks....

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 22. Juni 2007, 12:47 »
trokke vi skal frykte at owen drar til city for og si det sånn :P

lt;3 Newcastle <3

Geordieman

• Flaskebærer