20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 370219 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Owen..
« Svar #225 på: 01. Mars 2007, 18:05 »
Jeg gidder ikke sette meg for mye inn i saken. Når Sepp Blatter åpner kjeften, da forsvinner jeg langt unna. Er det en mann jeg ikke gidder å høre hva sier, så er det den korrupte tullingen, som nå har total kontroll over internasjonal fotball, med sin høyre hånd som ny UEFA-president.

Jeg mener vi har krav på alt vi kan få av kompensasjon for Owens skade jeg. Såvidt meg bekjent var det FA som insisterte på at vi ikke skulle bruke ham i noen av de siste kampene av sesongen. Det var FA som ikke fikk matchet Owen ordentlig, og det var under landslagsoppdrag at han pådro seg skaden. I mine øyne skal FA betale oss tilbake det dobbelte av hva Owen betyr i kroner og øre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #226 på: 11. April 2007, 15:41 »
gledelig nyhet :)

Ameobi scorte forsåvidt også i 4-1 seieren over Gretna
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #227 på: 11. April 2007, 15:51 »
Utrolig, har aldri hørt om denne kampen tidligere :o

Men fantastisk at Michael Owen er tilbake, og det med MÅL! :D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 11. April 2007, 15:52 »
Gavin Skelton added: "If that's what he's like after ten months out of the game, I'd hate to play against a fully-fit Michael Owen.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 11. April 2007, 16:30 »
Glimrende nyheter. Jeg kan med dette ikke tenke meg NOE annet enn at Owen er på banen igjen innen April er omme. Eller vent, Roder sitter ved roret, la oss si mai, for Roeder liker jo ikke å rushe spillere tilbake i kamp etter skadet, eller var det motsatt?! ;D
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #230 på: 11. April 2007, 16:32 »
ifølge Skysports så kan det hende Owen sitter på benken i bortemøte mot Portsmouth til helga
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 11. April 2007, 16:34 »
Ifølge The Journal kommer Portsmouth-kampen litt for tidlig. The Journal gjør regning med å se ham tilbake til Chelsea-kampen. skal skrive en artikkel på forsiden om dette. Slik at alle får det med seg.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #232 på: 11. April 2007, 16:36 »
Jeg håper også at Roeder venter til Chelsea kampen, MINST med å bruke Owen.
Jeg sikler etter å se han i aksjon igjen, men jeg er enda mer redd for at han skal presses tilbake for tidlig

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #233 på: 11. April 2007, 20:19 »
Dette er bare helt sjef nyheter..denne dagen har jeg venta på siden fotball VM. Jeg håper dette er siste langtidsskada hans. Vi trenger han sårt på topp sammen med Martins, jeg har så sinnsyke forventinger til de to sammen. :)
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 12. April 2007, 15:00 »
Men kjære venner, nå må vi ikke ta vann over hodet her, og forvente at Owen skal storspille allerede fra første spark på ballen av. Owen må matches forsiktig, noe jeg er ganske sikker på at Roeder vet utmerket godt, og jeg tror ikke vi skal forvente at han spiller mer enn en 20 minutter-halvtime mot Chelsea, dersom han spiller. Vi skal heller ikke forvente at han scorer 8 mål på fire kamper. Og vi kan ikke begynne å klage på at Roeder ikke får det beste ut av Owen, når han har vært såpass alvorlig skadet.

Hva angår Owen og Martins bør vi nok ikke vente oss noe før neste sesong.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #235 på: 12. April 2007, 15:30 »
Enig med deg Jokaim. Jeg vil være glad bare å se Owen gjøre noen innhopp resten av sesongen. Jeg vil ikke forvente eller forlange mye av han. Men blir ikke overrasket om luringen kan putte ett og annet mål.
Det viktigste er at han holder seg "fit" slik at han kan bli med på oppkjøringen til neste sesong for fullt.

-Roeder lever under et enormt press for tiden. Kominasjonen av en del dårlige resultater og at Owen nå har begynt å spille ball igjen gjør at fansen roper på Owen. Bare det å slippe Owen ut på matta vil gjøre fansen roligere og trolig lette presset på Roeder. Men:Blir Owen benyttet og NUFC snubler - eller verre (bank i bordet); Owen skadet - så vil det gi en "korsfest" stemning verre enn noen gang på SJP.
Herlig problemstilling for Roeder  ;)
Livet er svart/hvitt!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #236 på: 12. April 2007, 16:11 »
Dette er helt fantastiske nyheter!! :D Men som Joakim sier her, så må vi ikke begynne å klage hvis Owen ikke putter i første kamp. Han trenger tid og matchtrening. Det viktigste nå er å ikke stresse, og i værste fall slå opp igjen skaden.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 12. April 2007, 23:05 »
Denne saken har tydeligvis blitt holdt litt hemmelig, for jeg ble meget overrasket over den hyggelige nyheten, når jeg egentlig trodde at han ikke var klar for spill før etter nasjonaldagen, kanskje en smule før. Så tydeligvis har han hatt en fantastisk rehabelitering og restituering i de 10 månedene. Selv om det er lang tid, så er det ikke så fryktelig lenge med tanke på hvilken skade det var, og at vi kan vente han på banen allerede i Chelsea kampen er veldig gode nyheter. La oss bare håpe at skademarerittet er over for Michael, og at han kan begynne å score mål for Newcastle igjen sammen med Oba...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 13. April 2007, 09:40 »
I natt hadde jeg verste marerittet jeg kan huske å ha hatt i nyere tid. Owen kommer innpå mot Pompey, men på vei ut på banen tråkker han over... Får da ikke håpe jeg er sanndrømt.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 13. April 2007, 15:23 »
Som en eller annen sa under fotball VM her: Michael Owen er laget av porselen. Jeg, som så mange andre supportere av Newcastle, er litt redd for at han skal bli skadet igjen.