20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 370581 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Owen..
« Svar #210 på: 12. Feb. 2007, 21:57 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=164136

Det går sakte men sikkert framover ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 13. Feb. 2007, 22:48 »
Hehe. Den eneste som har skaffet oss spalteplass i norske aviser denne sesongen er Michael Owens resititusjonsperiode. Ja, også fikk vi litt omtale når Baba mistet sin bror og Riise "ble syndebukk for Liverpool".

Så hva er det egentlig vi klager over? ::)
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 14. Feb. 2007, 12:05 »
Aner ikkje.
Norsk media skriver jo bare dritt anyway..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Siste redigering: 15. Feb. 2007, 11:17 av amt »
Andreas Martins

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 15. Feb. 2007, 15:44 »
Great News.

MEN. Jeg må si det. Vær forsiktig!
Det gjelder både for klubben og Owen selv. Dette er ikke en skade å spøke med, og det siste jeg vil ha noe av er at Owen får et tilbakeslag pga å ha presset seg litt for hardt.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 27. Feb. 2007, 22:08 »
Owen har begynt med ball. Nydelig:

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/chroniclesport/tm_headline=latest-%2D-owen-update%26method=full%26objectid=18683545%26siteid=50081-name_page.html
Herlig, kan nesten ikke vente med å se Martins - Owen sammen på topp. Det gleder jeg meg til som en "unge"!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #217 på: 27. Feb. 2007, 23:32 »
Bare å se at Owen har begynt med ballen igjen får hjerte til å hoppe over noen slag ;D
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 28. Feb. 2007, 11:03 »
Owen håper å være på banen for NUFC i mars, rettere sagt til kampen mot Man City 31. mars. Det vil si, skulle vi eventuelt gå videre til en kvartfinale i UEFA cupen på bekostning av AZ Alkmaar, vil Owen være klar til å spille.

Dette går bedre og bedre, og jeg gleder meg voldsomt til å se Owen bøtte i mål sammen med Martins i slutt fasen av sesongen.

Hele artikkelen kan du lese her

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 28. Feb. 2007, 17:25 »
La oss nå for all del ikke sette noe deadline for når Owen skal være tilbake. Owen må bruke god tid, og om det skulle gå en måned eller to lenger, så har det ingenting å si.

Og når Owen friskmeldes av legen skal vi SAKTE, men sikkert kjøre ham inn i normalt gjenge. Jeg KREVER å se han spille minst 45 minutter for reservelaget før jeg godtar at han får en plass på benken for a-laget. Man kan ikke være for forsiktig med sånne skader. Se bare hvordan ManU tok seg ekstremt god tid med Solskjær. Og det har jo i aller høyeste grad betalt seg. Hvorfor skal ikke vi gjøre det samme med Owen? Så lenge vi har Martins, så har vi det aller mest nødvendige for å score mål og vinne kamper. Og da har vi råd til å ta oss veldig god tid med Owen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 28. Feb. 2007, 17:29 »
La oss nå for all del ikke sette noe deadline for når Owen skal være tilbake. Owen må bruke god tid, og om det skulle gå en måned eller to lenger, så har det ingenting å si.

Og når Owen friskmeldes av legen skal vi SAKTE, men sikkert kjøre ham inn i normalt gjenge. Jeg KREVER å se han spille minst 45 minutter for reservelaget før jeg godtar at han får en plass på benken for a-laget. Man kan ikke være for forsiktig med sånne skader. Se bare hvordan ManU tok seg ekstremt god tid med Solskjær. Og det har jo i aller høyeste grad betalt seg. Hvorfor skal ikke vi gjøre det samme med Owen? Så lenge vi har Martins, så har vi det aller mest nødvendige for å score mål og vinne kamper. Og da har vi råd til å ta oss veldig god tid med Owen.
Greit nok det, men det er da lov å sette seg mål i livet! Det er jo bare det han har gjort. Han håper å være klar til ManCity kampen 31. mars. Kan hande han ikke rekker det, men det har han som mål!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 28. Feb. 2007, 17:32 »
Joda, det er veldig flott at han setter seg mål, men jeg er uansett veldig, veldig, veldig skeptisk til å se Owen i aksjon for a-laget denne sesongen. Jeg er livredd for hva som kan skje med den mannen. Og jeg kan til nød driste meg til å gi han et kvarter i siste seriekamp, dersom han har gjennomført 45 min for reservelaget.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 28. Feb. 2007, 17:45 »
Joda, det er veldig flott at han setter seg mål, men jeg er uansett veldig, veldig, veldig skeptisk til å se Owen i aksjon for a-laget denne sesongen. Jeg er livredd for hva som kan skje med den mannen. Og jeg kan til nød driste meg til å gi han et kvarter i siste seriekamp, dersom han har gjennomført 45 min for reservelaget.

Nå vet jeg ikke noe om din medisinske utdanning, men jeg velger å tro at gutta i Newcastle og Richard Steadman har noget mer peil enn deg.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #223 på: 28. Feb. 2007, 18:25 »
Tror nok Glenn Roeder og gjør det, Eivind.

Synes egetnlig ikke at vi bør bruke Owen denne sesongen, med mindre han skulle bli frisk ca 1-2måneder før serieslutt. Ingen vits i å la ham sitte på benken/starte i en eller to kamper når han har vært skadet så lenge som han har. Men det hadde jo selvfølgelig vært fantastisk om Owen kom inn i UEFA-cup finalen og avgjorde kampen!  :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 28. Feb. 2007, 19:30 »
Blatter kaller Newcastle United FC for "grådig", og mener klubben vår forlanger for mye penger i kompensasjon for Owen sin skade som han pådro seg i VM. NUFC forlanger 6,2 millioner pund, men det kan vi bare glemme ifølge Blatter. Det står også i artikkelen hvor mye av lønnen FA betaler til Owen.

Les hele arikkelen her

Hva synes dere? Er det et rimelig krav å forlange, eller er NUFC grådige i denne saken?