20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 370252 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #195 på: 17. Aug. 2006, 12:58 »
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #196 på: 17. Aug. 2006, 13:33 »
Vi har muligens gjort det største bomkjøpet gjennom tidende når vi hentet Owen. Misforstå meg ikke, jeg ELSKER Owen. Men han har vel spilt ca 10kamper for oss hittil, og når vi tenker på at vi kunne hatt 200millioner ekstra å handle for i sommer hvis Owen ikke hadde kommet så hadde ting vært helt anderledes den dag i dag.

Nå kan det se ut som han er ute helt til NESTE sesong. Jaja... Newcastle er helt klart uflaks klubb nr.1.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #197 på: 17. Aug. 2006, 14:57 »
Det er selvfølgelig synd at Owen kan miste hele sesongen, men det kommer ikke som noen bombe.

Og nettopp derfor er det så ekstremt viktig at vi bruker pengene våre på spisser i sommer. Men akkurat det har vi fint greid å unngå. Vi bruker heller penger på midtbanen.
Og jammen roter vi ikke så mye at vi har tapt en av de aktuelle spissene før vi har prøvd. Og jammen sliter vi ikke med å finne ut alderen. Og han vi ble linket til i går, vel han er selvsagt uaktuell.

Jeg synes ikke Owen var noe bomkjøp. Selv om vi kunne hatt mer å handle for nå, og selv om han spilte mindre enn en tredjedel av kampene i fjor. Men likevel, når den mannen er på banen vil han være så verdifull for oss, at det ikke kan måles i penger. Det så vi utmerket godt forrige sesong. At han får et beinbrudd og en alvorlig vridning i kneet i løpet av en og samme sesong, det er ren og skjær uflaks.
Og det har verken Owen eller Newcastle fortjent.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #198 på: 17. Aug. 2006, 18:54 »
Owen må vel ta en Solskjær.Synd han er skadet,men det er at newcastle har en så stor uflaks.Typisk.Han  vil komme tilbake,men når er en sak. :P

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Owen..
« Svar #199 på: 17. Aug. 2006, 20:12 »
Meget dårlige nyheter, med dog ikke særlig overraskende.
Owen må vi bare utelukke denne sesongen. Vi kan ikke regne med noe fra han i år, og skulle han komme tilbake å spille 1, 5, 10 eller 15 kamper så får det bare bli ren bonus.

Og at dette er krise er det liten tvil om. Og det blir ikke bedre av at vi pr dags dato, 2 dager før seriestart og 2 uker før transfer vinduet stenger, står med en eneste spiss i A-stallen. Det er nesten ufattelig at vi ikke har klart å gjøre noe med denne uholdbare situasjonen. Klubben har vist om at King Alan skulle lege opp i lang lang tid, og det begynner sannelig å bli en god stund siden Owen ble skadet også. Men alikevel står vi der med Ameobi som ensom spiss bare timer før serie starten. Akkurat det er uforståelig for meg.

Og da hjelper det ikke at vi blir fortalt at vi er bare timer unna 2-3 signinger, for det er nå 14 dager siden ROeder uttalte dette!
Ting tar tydeligvis laaaaang tid. Jeg har ikke mistet troen på Roeder, jeg har tiltro til at han sammen med Fatty vet hva han gjør, men jeg begynner å bli rimelig bekymret for at det skal gå til helsikas og at vi står der som de store taperne når vi runder 1.September og vinduet stenger. Jeg tror fortsatt det løser seg, men man blir usikker når ting tar så ufattelig lang tid samtidig som andre klubber signerer den ene etter den andre.

Tilslutt tilbake til tema; God bedring Michael Owen. Stå på i opptreningen for klubben trenger deg virkelig!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #200 på: 17. Aug. 2006, 21:51 »
Vi må nok begynne å innse at våre to første kamper i PL foregår med det mannskap vi per dags dato innehar...

Så får vi håpe vi handler to spisser før vinduet stenger...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Owen..
« Svar #201 på: 17. Aug. 2006, 22:02 »
Kommer ikke Owen tilbake til neste år blir jeg frustrert.

Men det er ikke hans skyld at han er uheldig med skader. Mitt tips til Owen: Drikk mer melk!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Owen..
« Svar #202 på: 18. Aug. 2006, 00:51 »
Owen kommer til å signere ny 4 års kontrakt når han blir skadefri!

Mæggpai

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
hvorfor?
« Svar #203 på: 21. Aug. 2006, 18:21 »
Hvorfor sitter dere egentlig her og skriver dritt om Owen? greit nok, han har ikke akkurat spilt så veldig mye for oss, men han har da gjort jobben sin? Tror ikke akkurat det var intensjonen hans å bli skadet etter 50 sekunder i VM, og bli borte mesteparten av sesongen for Newcastle. Men se lyst på det, han er tross alt en av englands desidert beste spisser, og når han kommer tilbake kommer vi til å få et luksusproblem forran mål. Luque, Owen, Ameobi og mest sannsynligvis Martins... da kommer hele England til å frykte angrepet våres. Og mens jeg er så godt i gang med å høre hvorfor dere håner Owen, hvorfor håner dere ikke Dyer også? han har spilt flere kamper for oss, ja... men han har da vært skadet lenge nå han også? kom tilbake fra skade og rett tilbake med skade... Nei, dere må slutte å håne spillere som man VET gjør jobben når de er skadefrie, så kan dere heller slenge dritt om folk som ikke fortjener å være i vår utrolig herlige klubb. Bowyer og Bellamy f.eks.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Owen..
« Svar #204 på: 21. Aug. 2006, 18:23 »
Hva er det med deg egentlig? Kan ikke se så mye dritt her.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #205 på: 21. Aug. 2006, 18:25 »
ikke noe dritt om Owen som person. Men frustrasjon over skaden hans..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #206 på: 21. Aug. 2006, 18:48 »
Jeg kan ikke se noen som har hånet eller slengt dritt om Owen her jeg?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Owen..
« Svar #207 på: 12. Feb. 2007, 17:05 »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 12. Feb. 2007, 17:26 »
Synes han virker ganske fit :) Var jo ikke direkte småjogging han drev med :)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 12. Feb. 2007, 19:22 »
Å deilige bilder (ikke misforstå) gleder meg til og se oba og owen På topp :)
lt;3 Newcastle <3