20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 370248 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Owen..
« Svar #180 på: 28. Juni 2006, 22:09 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Sitat fra: "Hans Emil"
Verså snill, lag dokke ein eigen tråd heller. Ikkje meir i denne tråden no!

Huh? Hva mener du? Er det ikke lov til å være litt uenige i en diskusjon lenger?

Jo jo sjølvsagt. Men vil ikkje at dokke skal spore heilt av tråden.  :wink:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Owen..
« Svar #181 på: 28. Juni 2006, 22:11 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Jo jo sjølvsagt. Men vil ikkje at dokke skal spore heilt av tråden.  :wink:

Nei, du har rett. Vi var på nære nippet til å gå over grensene. Fint at du sier ifra i hvert fall :wink:

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #182 på: 29. Juni 2006, 23:34 »
Vi får alle leve i håpet om at owen kommer tilbake og skårer i bøtter og spann:) Jeg var på gråten da jeg så bildene , og jeg tørr ikke tenke på hvordan den kommende sesongen vil bli uten owen og uten shearer.

Men heldigvis er det alltid lys i enden av tunellen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Owen..
« Svar #183 på: 30. Juni 2006, 02:21 »
Får håpe det er hallogen-lys eller sparepære da. Og ikke noe sånt drit som ryker med engang! :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #184 på: 30. Juni 2006, 16:38 »
Sitat fra: "Lasse"
Får håpe det er hallogen-lys eller sparepære da. Og ikke noe sånt drit som ryker med engang! :wink:

Det er dagslys.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #185 på: 10. Juli 2006, 17:26 »
Synd at ikke Owen blir yngre ved tiden heller.. Han var 25 når vi kjøpte han snart er han 27, han er vel tilbake når han er ca 27 og ett halvt. Forsatt noen år igjen, men ved aldren mister man vel noe fart og rykket og det er det Owen er så flink til. komme seg forand og slå på første tuch eller komme seg forbi med farten.

synd synd synd :( ..
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Owen..
« Svar #186 på: 10. Juli 2006, 18:27 »
naa maa Roeder hente Saviola. Perfekt erstatter og ganske billig

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Owen..
« Svar #187 på: 10. Juli 2006, 18:30 »
Sitat fra: "lucky_luque"
naa maa Roeder hente Saviola. Perfekt erstatter og ganske billig

Vet ikke om det finnes perfekte erstattere for Alan Shearer, men jeg kan være tilbøyelig til å driste meg til å være enig i at Javiér Saviola absolutt kan være et brukbart alternativ for Newcastle. Om han kommer er vel heller tvilsomt, men jeg håper inderlig at trenerapparatet på Tyneside har vett nok til å hente minst èn kvalitetsspiss denne sommeren.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Owen..
« Svar #188 på: 10. Juli 2006, 18:35 »
jeg mente erstatter for owen. Saviola er alt for liten og svak for aa bli den nye nr.9 :wink:

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #189 på: 10. Juli 2006, 18:38 »
Den er grei. Tror nemlig ikke det holder med Shola Ameobi som spyd og Albert Luque som hengende spiss kommende sesong...

Tviler på at Saviola er innenfor rekkevidde for Newcastle, men man kan jo selvsagt håpe. Spør du meg skulle vi satset masse midler på Obafemi Martins og Juán Ròman Riquélme. Det hadde vært noe til spissektor i klubben det, ja! Og ikke minst når Michael Owen returnerer.
Tore Eikeland,

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #190 på: 10. Juli 2006, 20:05 »
saviola hadde ikke vært dum. liten og kvikk og sikkert ikke altfor dyr.

det eneste positive med skaden til owen, hvis du kan se det på denne måten, er at nå må vi hente 2 gode spisser.
hadde owen vært frisk hadde vi sikkert bare hentet 1.
Når Owen kommer tilbake fra skade så har vi vips en bra angrepsrekke, med kanskje 3 klasse spisser og ameobi og luque i bakhånd!

men egentlig sitter jeg bare og venter på at roeder sier vi trenger bare en spiss , shola kan skyte oss til CL!
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #191 på: 10. Juli 2006, 20:24 »
Martins og Riquelme????

Martins og Riquelme ville jo tilsammen kostet like mye som c-laget til Chelsea, og jeg synes ikke vi trenger å bruke så mye penger på spillere. Selv om vi trenger aldri så mye spisser. Forøvrig tror jeg ikke Riquelme eller Saviola har fysikken til å lykkes i England. Og de vil uansett trenge minst like mye tid som Luque til å tilvenne seg engelsk fotball.
Det samme kan fort være tilfelle med Martins.

Riktignok synes jeg vi bør sikte høyt, men det kunne vært en fordel å brukt en hel del penger på spillere som har vært innom engelsk fotball tidligere som for eksempel Ruud Van Nistelrooy.

Vi bør også bruke penger på spillere som ikke nødvendigvis blir fullt så dyre som de aller aller aller beste.
Shevchenko og gutta kan vi overlate til Chelski. Så tar vi Kuyt, Van Nistelrooy og den gjengen. Og vi kan godt se hvor mye Bremen vil ha for Klose. Selv om jeg ikke tror vi har særlig sjanse på ham.

Jeg skjønner ikke hvorfor vi dropper Kuyt. Selv om det måtte være et slags spill for galleriet for å prøve å få ned prisen. Men jeg tror det vil vise seg veldig vanskelig.

Vi hadde muligheten til å kapre Jimmy på free transfer. Den muligheten benytter vi oss ikke av. Riktignok er Jimmy gammel og heller treg i forhold til glansdagene, men han scorer da i det minste mål, og er en ypperlig backup.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #192 på: 10. Juli 2006, 20:28 »
Sitat fra: "Joakim"
Martins og Riquelme????

Martins og Riquelme ville jo tilsammen kostet like mye som c-laget til Chelsea, og jeg synes ikke vi trenger å bruke så mye penger på spillere. Selv om vi trenger aldri så mye spisser.

Det var mest ment som en ønsketenkning altså  :)
Dessuten tror jeg i hvert fall Riquèlme med litt ståpå-vilje kunne tilpasset seg den engelske spillestilen på ikke altfor lang tid. Stiller meg litt mer tvilende til Saviola. Men det hadde uansett vært svært spennende å fått Obafemi Martins til klubben. Tenk deg han som makkeren til Owen! Dèt hadde vært fantastisk bra, det.  :P
Tore Eikeland,

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Owen..
« Svar #193 på: 10. Juli 2006, 20:44 »
Martins er en god spiller, men jeg tviler veldig på at han er spilleren vi leter etter. Han vil på ingen måte utfylle owen, de er altfor like i spillestilen. Begge er raske og lurer rundt offsidegrensa for å true bakrommet. Det er dette som er problemet fordi verken owen eller martins er noen duellspiller eller  typiske tilrettelegger, i tillegg er de små noe som gjør oss tafatte i luftduellene framover på banen. Har mer lyst på Anelka, Yakubu, Kuyt eller noen andre spillere med litt kraft, men allikevel ikke helt blottet for teknikk.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #194 på: 10. Juli 2006, 21:08 »
Spilleren trenger ikke være på noen måte lik Shearer. Men det må være en spiller som tilbyr noe annet enn Owen.
Bellamy kunne vært en god partner til Owen, i den grad at han jager ball hele tiden. Han jobber konstant, mens Owen  er den typen som ligger og venter på en mulighet.

Jeg kunne godt tenkt meg Anelka og en spydspiss.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon