20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368665 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1290 på: 12. Mai 2008, 19:38 »
Er du helt fjern? Owen har jo vært den viktigste spilleren for oss i forbindelse med å unngå nedrykk. Det er no for faen ikke Owen sin  feil at ManU har lyst på han!?

Jesus Christ!!!

Nei det er ikke Owen sin feil at Manu har lyst på han.
men jeg tviler på at han er Newcastles nr 10 om 2 år, og hva er best av og få 7m£ eller en sum for han, eller la han gå gratis?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1291 på: 12. Mai 2008, 19:42 »
Om ikkje Owen skriver kontrakt så er det bare og selge svineriet asap så får ein ein frigjort eit par ekstra millioner pund til spillerkjøp i form av og slippe betale lønna hans i tillegg til salgsummen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1292 på: 12. Mai 2008, 19:46 »
Det virker som om det er ekstra ille at det er Michael Owen. Jeg kan vedde på at store deler av våre spillere ville sagt ja uten å blunke dersom den sjansen bød seg. Det er da helt naturlig. Owen er på ingen måte geordie, men han har ALDRI gjort noe galt i sin tid i Newcastle, men skal fortsatt få denne elendigheten mot seg. Greit han har vært skadet, men det er uansett ikke hans eget verk, og når han har vært skadefri, så har han i mine øyne også levert målene. Og spesielt når vi har trengt de som mest.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1293 på: 12. Mai 2008, 19:47 »
Om ikkje Owen skriver kontrakt så er det bare og selge svineriet asap så får ein ein frigjort eit par ekstra millioner pund til spillerkjøp i form av og slippe betale lønna hans i tillegg til salgsummen.

Kunne ikke vært mere enig.
Og hvem har sagt at vi ikke kan finne en spiss som kan erstatte Owen glatt

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1294 på: 12. Mai 2008, 19:49 »

Nei, go ahead og navngi meg den spissen, du. Det kryr visstnok.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1295 på: 12. Mai 2008, 19:52 »

Det er vel rimelig mange spisser som klarer 11 PL-mål i løpet av en sesong...

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1296 på: 12. Mai 2008, 20:10 »

[/quote]

Ok. Gudjohnsen, Kanoute, Pandev med flere.
Påstår du at det ikke er mulig og erstatte Owen?
Isåfall burde du begynne og grue deg til den dagen han ikke spiller i Nufc lenger.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1297 på: 12. Mai 2008, 20:17 »
Owen har vert ein stor byrde for Newcastle det siste sesongene. Ja eg meina nå det. Konstant skadet og når han kommer tilbake fra skade så går han rett inn på laget og bruker fleire måneder på og bli matchfit. Og så slår han opp skaden igjen osv.. Ein kan ikkje holde på sånn og vere så avhengig av ein så skadeutsatt spiller. Alt ser bra ut akkurat nå men kva vil skje om Owen knekk foten igjen i august ??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1298 på: 12. Mai 2008, 20:31 »
Hva tilsier at Owen skal knekke foten igjen? Det var jo en freak-injury som han slettes ikke har hatt flertallige av i sin karriere.
Jeg mener vi skal ha store problemer med å erstatte Owen med en like god måljeger. Han er i mine øyne fortsatt helt der oppe med de beste til nettopp det. Måten han lukter sjanser, skaffer seg de nødvendige rommene er helt sinnsykt bra. Bytter ikke Owen for noen av de nevnte der, steppe. Owen og Martins syns jeg er spillere vi må holde fast til så langt det overhodet er mulig.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1299 på: 12. Mai 2008, 20:33 »
Nå er det vel mer enn bare bruddet i beinet Owen har slitt med de to siste åra...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1300 på: 12. Mai 2008, 20:34 »
Han har helt klart hatt sine småskader, men dette synes å være kurert med tiden nå etter Sam Allardyce sin satsing på skadeforbygging.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1301 på: 12. Mai 2008, 21:38 »
Hva tilsier at Owen skal knekke foten igjen?

Knekke foten knekke foten om det er foten eller håvve e ett fett, er jo at han blir skada da.
Viss du ser på skadehistorien hans det 3 siste åra så bør vel det vere svar godt nok på at det er ting som tyder på at Owen vil bli skada igjen.
Hadde Owen vert ein heilt grei normal spiller hadde det ikkje vert så ille. Men heile laget står jo og vipper på han. Så om han blir skada så er det jo nok ein sesong i dass for da skal me bruke den sesongen på og spele han fit igjen...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1302 på: 12. Mai 2008, 22:04 »
Det virker som om det er ekstra ille at det er Michael Owen. Jeg kan vedde på at store deler av våre spillere ville sagt ja uten å blunke dersom den sjansen bød seg. Det er da helt naturlig. Owen er på ingen måte geordie, men han har ALDRI gjort noe galt i sin tid i Newcastle, men skal fortsatt få denne elendigheten mot seg. Greit han har vært skadet, men det er uansett ikke hans eget verk, og når han har vært skadefri, så har han i mine øyne også levert målene. Og spesielt når vi har trengt de som mest.

Det som er ekstra ille med Owen HVIS han går nå er at han har vært her i tre hele sesonger og gjort nytte for seg i en halv en. I tillegg til det har enkelte (her inne på forumet) en tendens til å forgude Owen "no matter what" og jeg forstår veldig godt de som blir provosert av det og stiller spørsmålstegn ved det. Dersom Owen nå går i sommer så er det forsåvidt greitt nok det, men da sier han rett ut "IN YOUR FACE" til alle de som tror at han er en kjernekar med gode holdninger. Dersom han derimot nå fornyer kontrakten og fortsetter for Newcaslte kan vi ta opp diskusjonen igjen. Så godt som Owen har fått betalt her for så lite de tre siste årene syns jeg heller ikke han har noen grunn til å kreve en lønnsforhøyelse for å bli.

Hva som tilsier at Owen skal knekke foten eller få vondt i håret for den saks skyld blir bare en hypotetisk diskusjon som fører til svært lite. Av erfaring fra tiden i Liverpool bør alle alikevel vite at Owen er en sakdeutsatt spiller, enten det er det ene eller det andre, eller den ene eller den andre grunnen.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1303 på: 12. Mai 2008, 22:12 »
Håper virkelig at han skriver under på ny avtale . . Går han til Man Utd håper jeg han slår opp skaden sin igjen . .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1304 på: 13. Mai 2008, 00:11 »
keegan sa i et intervju med skysport at rykte om at united skal ha lagt inn bud på owen var bs så er vel ingenting å diskutere