20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368277 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #750 på: 15. Nov. 2007, 00:05 »
Du har ikke akkurat noen svar som får meg til å velte i stolen du heller da kø1. Men men..........

Uansettt er jeg ihvertfall meget glad for at Owen spiller for oss og ikke noen av våres argeste konkurrenter! Tipper at han snart vil begynne å gjøre det han kan best, nemlig score mål!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #751 på: 15. Nov. 2007, 00:07 »
Du har ikke akkurat noen svar som får meg til å velte i stolen du heller da kø1. Men men..........

Hva tenker du på?? Etterlyser du mine synspunkter eller? Skjønte ikke helt hva du mente nå....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #752 på: 15. Nov. 2007, 00:14 »
Se på svaret du ga Joakim og så svaret du ga Kristoffer i de siste par innlegg! Veldig informativt og modent.........
Veldig nyttig informsjon som hører hjemme i denne tråden og som kan bidra til debatt må jeg si.

Men om du har tenkt til å fortsette må du gjerne det, men ikke forvent at jeg gidder å svare, for slike personer gidder jeg ikke ta seriøst.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #753 på: 15. Nov. 2007, 00:21 »
Se på svaret du ga Joakim og så svaret du ga Kristoffer i de siste par innlegg! Veldig informativt og modent.........
Veldig nyttig informsjon som hører hjemme i denne tråden og som kan bidra til debatt må jeg si.

Men om du har tenkt til å fortsette må du gjerne det, men ikke forvent at jeg gidder å svare, for slike personer gidder jeg ikke ta seriøst.

Jeg svarer seriøst på innlegg som er seriøse....Hvis du mener "tulle"-innlegget til Joakim var seriøst, så sier det litt om deg.. Informativt og modent....? Innlegget mitt var like informativt og modig som Joakim sitt innlegg.....Jeg forstår ikke problemet ditt!?!?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #754 på: 15. Nov. 2007, 09:37 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2882836,00.html
 Owen: Sympathy for McClarenEngland job is so difficult - Owen
Michael Owen believes coaching England is a far harder task than any club job, as there is never a comfort zone at international level.
Noen andre som irriterer seg LITT over at Owen er mere i media å snakker om England, enn han snakker om Newcastle??
Jeg mener han bruker for mye tid på England i stedenfor å fokusere å prioritere Newcastle.. Jeg begynner faktisk å bli for et salg i Januar..
Tror vi kunne hanket inn gullfisken med å selge en ikke motivert\skadeplaget Owen, å hentet inn Arshavin.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #755 på: 15. Nov. 2007, 13:49 »
Jokke argumenterer jo for det han skriver gjennom sarkasme. Ser da ikke hva som er så forferdelig med det. Sarkasme er et virkemiddel det også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #756 på: 15. Nov. 2007, 16:14 »
Michael Owen believes coaching England is a far harder task than any club job, as there is never a comfort zone at international level.
Noen andre som irriterer seg LITT over at Owen er mere i media å snakker om England, enn han snakker om Newcastle??
Jeg mener han bruker for mye tid på England i stedenfor å fokusere å prioritere Newcastle.. Jeg begynner faktisk å bli for et salg i Januar..
Tror vi kunne hanket inn gullfisken med å selge en ikke motivert\skadeplaget Owen, å hentet inn Arshavin.

Så midtbanespilleren Arshavin skal altså erstatte goalgetteren og superspissen Michael Owen, bare fordi engelsk presse utelukkende fokuserer på Owen som landslagets spiller, ikke Newcastles spiller?
Michael kan da umulig styre pressens vinklinger? Han har vært "Englands's Michael Owen" helt siden han scoret det fantastiske målet mot Argentina i VM98. ALT Engelsk presse har brydd seg om siden da, er hva Owen sier og gjør på landslagsoppdrag. Hvorfor skal ikke Owen få uttrykke sin støtte til McClaren, hvis han mener at McClaren er en god manager? Han er på landslagsoppdrag, pressen spør om landslagssjefen, skal han da si "jeg spiller for Newcaste og støtter Sam Allardyce i tykt og tynt"? Hører du noensinne Beckham, Gerrard, Terry eller noen andre snakke om klubblaget sitt på landslagsoppdrag? Nei, nettopp. Det er britisk presse som har gitt ham merkelappen "EMO", og det er veldig urettferdig. Han greide å overvinne Liverpool-fansen etterhvert. Jeg er sikker på at han med tiden kan greie å overvinne Toon-fansen også.

Du fremstår som ekstremt bitter, kø1, hvorfor det? Er det galt av meg å mene at Martins ikke er verdens suverent beste fotballspiller, og er det galt av meg å mene at Michael Owen er en meget god fotballspiller, som kan, hvis vi bare gir ham muligheten? Er det galt av meg å ønske at vi ikke bruker Michael Owen som skyteskive? Og jeg mener sammenligningen med Shearer er fullt og helt på sin plass. Shearer hadde riktignok alt en spiss skal ha i sine glansdager. Men han var likevel avhengig av god service for å score mange mål.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #757 på: 15. Nov. 2007, 17:48 »

Akkurat nå er Owen på landslagsoppdrag og forbereder seg til en av Englands viktigste kamper på år og dag. Tap eller uavgjort mot gruppeleder Kroatia kan sende England ut av EM neste år før selve festen og turneringen egentlig har begynt. Og så vil du at han skal sitte å snakke om Newcastle og hvor mye han trives der? Har ikke han vært nok ute i media og fortalt dette før da!?!

Nei, Owen er nok som resten av sine landsmenn, nemlig meget fokusert på kampen som spilles til onsdag om en uke, og begynne å kritisere han for dette også synes jeg er latterlig. Kritikken vil nok ingen ende ta..........................  ::)
« Siste redigering: 15. Nov. 2007, 17:50 av Frode »

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #758 på: 15. Nov. 2007, 21:00 »

Rett og slett idiotisk av deg å skrive noe sånt.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #759 på: 15. Nov. 2007, 21:45 »
Vi kan vel også legge til at dette ble sagt på en pressekonferanse, som jeg alt har antydet. Owen satt ved siden av sin landslagssjef på en pressekonferanse på det engelske spillerhotellet. Det er som om John Carew, som satt ved siden av Åge Hareide på hans pressekonferanse etter landslagets trening i dag, og får spørsmål om Norge-Tyrkia, og begynner å snakke om sine lagkamerater i Aston Villa, og hvor mange mål han skal score for Villa denne sesongen.
Britisk presse er ikke interessert i om Owen trives i Newcastle, spesielt ikke i disse dager.
Og det tror jeg Lars Arild har forstått nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #760 på: 15. Nov. 2007, 22:50 »
Til Joakim

Mulig jeg er bitter....er iallefall rimelig frustrert over at Owen spiller isteden for Martins, samma faen hvor god Martins er eller samma faen hvor dårlig Owen er, Owen spiller uansett......

Og når du kommer med de håpløse......"er det galt av meg å mene" ditt "er det galt av meg å mene" datt...........innleggene dine....hva skal man si da...? Du har ihvertfall ikke mye innsikt hva fotball gjelder ,når du må "tøyse" vekk meningene dine...

Jeg har aldri påstått at Martins er verdens fotballspiller, eller verdens største fotballtalent....Men jeg har påstått at han er bedre enn Owen, og det er han også!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #761 på: 15. Nov. 2007, 23:38 »
Det skal være åpenbart at Martins må spille i stedet for en uengasjert tuslende Owen.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #762 på: 15. Nov. 2007, 23:53 »
Jeg håper Sam går tilbake til 4-3-3, og bruker Owen, Martins og Viduka på topp.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #763 på: 16. Nov. 2007, 00:01 »
Enig i den 4-3-3 formasjonen. Men er ikke enig at Owen skal spille i den.. Ha heller Zoggy-Viduka-Martins på topp ;D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #764 på: 16. Nov. 2007, 00:05 »
Når det gjelder 4-3-3 så er dette et drømmescenario for min del:

Martins------------Duff
----------Anelka-------

...Viduka tror jeg også ville vært god i en slik rolle, mens Anelka ville vært perfekt....Hvis Owen kan heve seg tilbake til gammel standard, er det selvsagt ikke meg imot å benytte han heller..men der er ikke Owen nå dessverre.