20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 370305 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #90 på: 20. Juni 2006, 23:52 »
fett da må vi hvertfall ha 2 spisser!
lt;3 Newcastle <3

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #91 på: 21. Juni 2006, 00:00 »
Dette er helt krise, vi er plutselig et lag som fort kan havne i nedrykksituasjonen. VI MÅ HANDLE. NÅ!!!! Stallen er like bred som hofta til en Kate Moss på kokain med spisevegring.

Sheater Ute
Owen ute
Chopra ute
Luque ute (av form som vanlig)

Ameobi igjen.

HURRA for et angrepslag... Wish it was 1996 again sier jeg bare. Da var vi fryktet.
Fortress of St. James's

Takk og god natt![/code]
Who else...... Alan Shearer

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #92 på: 21. Juni 2006, 01:18 »
blir jo fullstendig krise om han er ute i 12 mnd. vi må kjøpe minst 2 nye spisser samtidig som vi betaler owen £80 000 i uka. fyttihelvete

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #93 på: 21. Juni 2006, 01:33 »
hmmmmm.. ameobi som skal gjør at vi vinner noe ? nepppe:((
betal SYKT får torres bruk 1 spiss eller 2 luque og torres... Perfekt! torres ville fått luque i form !..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #94 på: 21. Juni 2006, 01:33 »
hmmmmm.. ameobi som skal gjør at vi vinner noe ? nepppe:((
betal SYKT får torres bruk 1 spiss eller 2 luque og torres... Perfekt! torres ville fått luque i form !..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #95 på: 21. Juni 2006, 01:34 »
..

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Owen..
« Svar #96 på: 21. Juni 2006, 08:04 »
Ta det med ro , han kommer til å rekke em 2008  :roll:

Eg blir så forbanna, og når det er snakk om alt fra 6-8 veke til 8 månadar blir eg jævlig forbanna. Vi betalte 17 millionar pund for denne mannen her gjorde vi ikkje? Owen er desverre skade skutt.

Klubben her er forbanna, rett og slett. Da har vi foreløbi  kun 2 spissar til rådighet mot Lillestrøm.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #97 på: 21. Juni 2006, 08:36 »
Enig. Dette er virkelig skremmende. We are cursed! (bare se her:  :evil: )
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #98 på: 21. Juni 2006, 09:00 »
Sitat fra: "aDDis"
blir jo fullstendig krise om han er ute i 12 mnd. vi må kjøpe minst 2 nye spisser samtidig som vi betaler owen £80 000 i uka. fyttihelvete

Hadde det bare vært så vel. Lønna Owen får er £115.000 i uka.

Asbjørn som føler med Owen nå. Får håpe Owen er sterk psykisk om det er et røket korsbånd. Får det er ikke bare å komme tilbake å trøkke til 100 prosent etter en slik skade. Noe jeg selv kan skrive under på.

Dagens Independent:

The worst prognosis will be six months out if it is a cruciate ligament injury, but after the season that Michael Owen has endured the blow is so much crueller. As he dragged his injured right knee to the touchline this most undemonstrative of footballers was clearly in agony, and that was before he contemplated the end of his World Cup finals.

His World Cup is surely over; it may have flashed through his head that his career could be, too. But Alan Shearer said on BBC television last night that he had already received a text message from Owen promising that he would be back. Sven Goran Eriksson, the England manager, could only say that the striker "may be" out of the World Cup and that is likely to be confirmed today when the striker goes for a scan on his right knee.

"It didn't look good but I hope for him and for us it is not too serious," the England coach said. "He was getting better and better, but until we see the scan I cannot comment. It is a knee injury and I can only guess how serious."

It was a bizarre way to go. With less than a minute having elapsed in the match, and no Swedish player within a yard of him, Owen, by the left touchline, pushed off on his left foot, the toe of which seemed to stick in the turf. But it was his right knee that absorbed the pressure, flexing and twisting unnaturally. Owen improvised a frantic crawl over the touchline two yards away and then turned on to his back in agony. It was a dreadful moment for a player who broke a metatarsal bone on New Year's Eve and played only 27 minutes for Newcastle United in the rest of the Premiership season.

The television replays showed the appalling pressure placed on his knee, and if it is broken cruciate ligaments the return will be long and gruelling.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #99 på: 21. Juni 2006, 09:05 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #100 på: 21. Juni 2006, 09:36 »
Det er så mye negative folk på dette forumet,jeg lurer faen meg på om dere i det hele tatt ER Newcastle-fans. Jeg synes synd på Owen. Shearer var så og si skada en periode hver sesong han og,husk det. Faen så forbanna jeg blir på dere
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #101 på: 21. Juni 2006, 09:38 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Det er så mye negative folk på dette forumet,jeg lurer faen meg på om dere i det hele tatt ER Newcastle-fans. Jeg synes synd på Owen. Shearer var så og si skada en periode hver sesong han og,husk det. Faen så forbanna jeg blir på dere

Bellamy har også vært mye skadet, og jeg tviler på at han har spilt noe mer fotball enn Owen de siste 8 årene.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Owen..
« Svar #102 på: 21. Juni 2006, 10:00 »
Når Owen har vært så lenge ute med kneskade, er dette veldig alvorlig. Han kan bli ute veldig lenge, og han har ikke spilt en kamp for Newcastle på måneder. Typisk Newcastleflaks. Vi kjøpte Owen for 17 mp, så har han knapt spilt en kamp for oss. Dette er jo verre enn med Woodgate jo.

Vi får håpe at Owen klarer seg, men om han ikke gjør det, er det ikke bra for oss: Verken sportslig eller økonomisk. Kanskje ikke kirurgen gjorde en god nok jobb?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Owen..
« Svar #103 på: 21. Juni 2006, 10:03 »
Utrolig at enkelte klarer å klandre Owen for at han blir skadet. Det er jo ikke hans skyld. Og man er ingen pingle om man ikke fortsetter kampen med ødelagt kne.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #104 på: 21. Juni 2006, 10:06 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Når Owen har vært så lenge ute med kneskade, er dette veldig alvorlig. Han kan bli ute veldig lenge, og han har ikke spilt en kamp for Newcastle på måneder. Typisk Newcastleflaks. Vi kjøpte Owen for 17 mp, så har han knapt spilt en kamp for oss. Dette er jo verre enn med Woodgate jo.

Vi får håpe at Owen klarer seg, men om han ikke gjør det, er det ikke bra for oss: Verken sportslig eller økonomisk. Kanskje ikke kirurgen gjorde en god nok jobb?

Kirurgen gjorde en god nok jobb? Hva har bruddet i foten med denne kneskade å gjøre?