20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368534 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #735 på: 13. Nov. 2007, 19:25 »
Owen burde ikke få lov til å sette føttene sine utpå bana i neste hjemmekamp, så dårlig har han vært....Om man heter Michael Owen eller ikke, har man ikke prestert skal man heller ikke spille, navn er også irrelevant....Owen har ikke prestert og det er en liten skandale hvis han får starte mot Liverpool...og det sier det meste om Owen sin form den siste måneden..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #736 på: 13. Nov. 2007, 19:30 »
Har Owen virkelig vært sååå forbanna dårlig? Bare fordi han ikke har scoret mål på de få brukbare sjansene han har fått i de siste kampene? Owen er god i det oppbyggende spillet. Han har gode pasninger og er en av få som faktisk beveger seg. Flere ganger i de siste kampene har jeg sett Owen levere fra seg ballen til en kantspiller, for deretter å løpe inn i feltet, for å prøve å sette det innlegget han forventer kommer i mål. Dessverre har innleggene svært sjelden vært av god nok kvalitet når de har kommet. Og Owen har ikke fått noen 100%-sjanser, av den typen Martins har litt for lett for å bomme på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #737 på: 13. Nov. 2007, 19:34 »
Owen har ikke vært noe dårligere enn våre andre spillere de siste 4-5 kampene, så jeg ser ikke helt hvorfor alle hakker så veldig på han.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #738 på: 13. Nov. 2007, 19:42 »
Owen har vært helt elendig...det hjelper ikke å slå et par gode støttepasninger eller vri ballen ut på kanten en fem-seks ganger i løpet av en kamp....De gangene vi har nærmet oss mål de siste 4 kampene har han vært nesten totalt fraværende...Greit han har bommet på par-tre store sjanser, men i bunn og grunn er det ikke det som er det store problemet...Problemet er at han knapt kommer til sjanser!

Han får kanskje ikke den hjelpen han trenger heller, men det skader ikke å jobbe hardt og bevege seg litt i lengderetiningen!!!??? Hvor ofte ser vi Owen ligger å lukter på offside-grensen?? Omtrent aldri, hvis vi sammenligner med en Owen vi kjenner fra før...Jeg mener helt oppriktig at vi har tapt poeng denne sesongen ved å bruke Michael Owen, kontra Oba Martins....Viduka er også dobbelt så god når han spiller med Martins, fordi da har han en spiller rundt seg som faktisk er i konstant bevegelse..

Owen har mistet sin spisskompetanse, det er synd og se Owen slik vi gjør nå....Jeg har gitt han opp, han kan bare selges..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #739 på: 13. Nov. 2007, 19:43 »
Har sagt det så forbanna mange ganger. Owen har blitt vår syndebukk samma faen. Og en stor del ser ut til å ha glemt alt fra forrige sesong eksempelvis når laget ikke fungerte. Det er synd det er slik.
Tror Owen selv vil motbevise kritikerne sine. Har han gjort karrieren gjennom.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #740 på: 13. Nov. 2007, 19:54 »
Det er ikke snakk om syndebukk-stempel, men faktum er at vi har en bedre spiller på benken.....og det resulterer i MYE frustrasjon hos de som BRYR seg om at Newcastle skal vinne fotballkamper...Det er trist å se at en tidl verdensklassespiller er blitt så middelmådig, og tross det spiller han fast som om det skulle vært den største selvfølge! Idioti er det!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #741 på: 13. Nov. 2007, 20:03 »
Enig Kristoffer!
Og jeg håper at Owen starter neste seriekamp som er mot sin gamle klubb Liverpool og manageren som solgte han Benitez. Ingenting vil være bedre for selvtilliten til Owen enn om han scorer mot sine gamle lagkammerater, og det vil da også være typisk at han skal gjøre nettop det.

Er det noe som skal kritiseres i NUFC for tiden så er det forsvaret! Det er ingen lag foran oss på tabellen som har sluppet inn like mange eller flere mål som oss, og det er kun 3 eller 4 lag som har scoret mer enn oss, da kan man også ta med at noen av dem har èn kamp mer spilt også!

Vi har ikke tapt kamper eller poeng på grunn av Owen, men på grunn av forsvaret!!

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #742 på: 13. Nov. 2007, 21:18 »
Jeg for min del støtter kø1.
Men det er ikke bare det at jeg synes Martins er mye bedre, syns kampene blir 100ganger kjekkere når Martins spiller. Du vet aldri når han plutselig kan finne på å score, når martins spiller sitter jeg med en konstant puls på langt over det som er sunnt. Deilig å vite at du har en spiss som kan springe fra alt annet med 2 bein i PL.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #743 på: 14. Nov. 2007, 16:12 »
Og det er jo helt forferdelig å ha en spiller som er bedre enn noen til å få seg rom der det ikke er noe rom å hente. Det er forferdigelig å ha en spiller som setter 90% av alle de virkelig store sjansene han får, og som vi vet kan score på regelmessig basis. Det er helt forferdelig å ha en så fantasiløs spiller som Michael Owen, som tross alt gjør jobben sin, å score mål.

Forferdelig å ha en spiller som er avhengig av gode pasninger for å sette ballen i mål. Hvilken katastrofe da, at vi har hatt en spiller som Alan Shearer i våre rekker for ikke lenge siden. Noen som har lagt merke til hvordan tidenes beste avslutter i Premier Leagues historie over natta stoppet å score mål, straks vi fikk en manager som ikke hadde begrep om hva ordet offensiv fotball innebærer? Noen som har lagt merke til at Shearer, både i Blackburn og i Newcastle, var avhengig av gode vinger som kunne slå innlegg for å score mange mål?

Så er spørsmålet, var Jason Wilcox og Stuart Ripley virkelig bedre enn James Milner og Charles N'Zogbia?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #744 på: 14. Nov. 2007, 17:49 »
Syns det er på grensen å sammenligne Alan Shearer med leiesoldaten Owen. Skammelig at han var kaptein i kampen mot Sunderland. Utmerket seg på ingen måte. Owen kjemper lite og gidder knapt kjempe i dueller!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #745 på: 14. Nov. 2007, 18:32 »
Vi vet hva Owen kan. Det er opp til Big Sam å få det til live. Big Sam har nok en grunn at han velger Owen fremfor Martins.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #746 på: 14. Nov. 2007, 23:46 »
Og det er jo helt forferdelig å ha en spiller som er bedre enn noen til å få seg rom der det ikke er noe rom å hente. Det er forferdigelig å ha en spiller som setter 90% av alle de virkelig store sjansene han får, og som vi vet kan score på regelmessig basis. Det er helt forferdelig å ha en så fantasiløs spiller som Michael Owen, som tross alt gjør jobben sin, å score mål.

Forferdelig å ha en spiller som er avhengig av gode pasninger for å sette ballen i mål. Hvilken katastrofe da, at vi har hatt en spiller som Alan Shearer i våre rekker for ikke lenge siden. Noen som har lagt merke til hvordan tidenes beste avslutter i Premier Leagues historie over natta stoppet å score mål, straks vi fikk en manager som ikke hadde begrep om hva ordet offensiv fotball innebærer? Noen som har lagt merke til at Shearer, både i Blackburn og i Newcastle, var avhengig av gode vinger som kunne slå innlegg for å score mange mål?

Så er spørsmålet, var Jason Wilcox og Stuart Ripley virkelig bedre enn James Milner og Charles N'Zogbia?

For et latterlig innlegg av en latterlig kar! God natt!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #747 på: 14. Nov. 2007, 23:53 »
Syns det var et ganske bra innlegg, jeg.
Selvsagt om man har oppfattet greia med sarkasme  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #748 på: 15. Nov. 2007, 00:00 »
Kan ikke si jeg ser noen som har sagt noe som helst om at det er forferdelig å ha Owen.
Tror ikke det er noen som har noe imot Owen, viss du utrolig nok har klart å tolke noen av innleggene her sånn Joakim.
Jeg for min del er bare veldig uenig i Big Sams prioriteringer. Ettersom Martins spiller mye bedre enn owen, og faktisk klarer å score mål, synes jeg det er rett å bruke han. Jeg tror også at Owen kan spille seg bedre utover sesongen og komme i god form om midtbanen vår bedrer seg.
Men jeg foretrekker å bruke Martins så lenge han spiller bra og scorer mål.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #749 på: 15. Nov. 2007, 00:01 »
Syns det var et ganske bra innlegg, jeg.
Selvsagt om man har oppfattet greia med sarkasme  ;)

Ja du synes vel det du din dilter......